Mulla oli kotisivutila WWW-hotellissa, mutta se suljettiin kun ei ollut kävijöitä tarpeeksi. Kuitenkin uskoisin, että tekemästäni työstä voisi olla jollekin hyötyä. Onko olemassa sellaista ilmaista kotisivutilaa, joka ei sulkisi palvelua vaikka kävijöitä olisi vain muutama vuodessa? En osaa perustaa omaakaan hotellia.
Kotisivutila pienelle liikenteelle
5
129
Vastaukset
Aika oudolta kuullostaa tuollainen että suljetaan. Eipä siitä varmaan sitten tullut sen jälkeen enää laskuakaan.
Käytännössä kaikki kyllä toimii niin pitkään kuin maksat koska palvelua ei oletusarvoisesti saa lopettaa ellei erikseen ole sovittu. Tulee vaan lasku joka on ulosottokelpoinen ja sopimus pitää irtisanoa jos haluaa lopettaa.- alkaja
Se oli ilmainen sivutila Hostingerissa.
alkaja kirjoitti:
Se oli ilmainen sivutila Hostingerissa.
No sehän se kun oli ilmainen. Maksamalla saa sitä mitä haluaa.
swift networks tekee laadukkaat sivut yrityksellesi:
https://swiftnetworks.net/- Huono-ja-pirun-kallis
Vittu lopeta tuo epämääräisten tekeleiden mainostaminen.
En ikinä ostas noin huojoja tekeleitä, ilmaiseksi saa paremmat, ei mitään vastinetta rahalle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595