spermaa-mieli

suikkuun

Oletko koskaan ottanut suihin toiselta mieheltä ja vielä niellyt siemennesteet?
Omaani olen maistanut, mutta kiihottaisi ottaa vieraalta suihin.
Saattaa jäädä vai haaveeksi itseltäni, kynnys on liian kova.( luottamus pula vieraaseen vaivaa).

61

3813

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä olen

    • olen imeny miehen kyrpää, mutten ottanu speguja suuhun. runkkasin aina loppuun

    • Mäkinen-bi

      Olen imenyt toisen kyrpää ja aina loppuun, sperma on hyvää ja siihen jää koukkuun, sitä on vaan saatava aina silloin tällöin 😋 mies56v.

    • Haluisinkans

      Sama haave itselläni, haluaisin niellä terveeltä joka olen itsekkin. Se luottamus siihen että toinen on terve, se on ehdoton edellytys minullekkin.

    • Malluonbi

      Miesten kesken on aina omat riskinsä kun paljailla pelataan, mutta niin se on naistenkin kanssa jopa tuplana.
      Itse imen vain kortsu päisiä kyrpiä levareilla, ja jos ei käy niin ei sitt.

    • pikkutranssu

      Ihana tunne, kun kulli on suussa ja antaa parastaan.
      Se on lauettuaan niin söpö ja häpeissään jököttää, ihan kuin pyytelisi anteeksi, mutta toisaalta tehnyt tosi miehen työn purkaessaan lastin sitä ihanaa jota suukku odottikin.

    • jotain-muistan

      Kuinka se oli tässä jokunen vuosi takaperin , kun näyttivät telkussa, että sekoittivat hevosen spermaa drinkkeihin ja juottivat lähetyksessä oleville naisille ja miehille, tekisi mieli maistaa, mutta mistä tuollaista herkkua saisi?

    • bi-uros

      Olen ottanut kullista suihin, mut en pystynyt nielemään, vaikka olin näin päättänyt. Miehen kyrpä tuntui hyvälle suussa, ja se, kun sperma tuli kitalakeen.

    • myöntynyt-homoksi

      Olen, molempia.

    • biukm08e

      Olen ottanut suihin ja niellyt lastit..hhmmm

      • iru2

        Kyllä olen imutellut.Asuin vuosia sitten soluasunnossa,naapuri solun ,minua nuorempi poika, tuli kerran kylään hieman hiprakassa.Siinä sitten asiat eteni niin,että kumpikin imeskeli tuisen kullia.Harmittaa, kun en tullut vieneeksi aktia loppuun saakka.Kaveri sanoi, että ei olis tarvinnu kauan enää jatkaa,kun laaki olis tullu suuhuni.Harmittaa vietävästi!


    • mies60vsalo

      Olen muutamankerran imenyt kyrpää ja joskus niellyt spermat ja antanut kyrpää suuhun ja tuntuu kiimaselta kun toinen imee loppuun.

    • Aamuseisokit

      Olen, just tänä aamuna tuli otettua tutulta kaverilta isoa suihin ja paljon tuli mutta nielin kaiken, myös hän imi mutta halusi spermat naamalleen ja minähän ruiskaisin!

    • biukm08e

      Moro! Just viestiä laitoin kaverille, että jos on kotosalla niin kävisin imemässä häneltä suikkiin ja hän taas on aina ottanut minultakin lastit...

    • 51v

      Monta Kertaa Olen....Ihanaa

    • kiihotti

      Oon ottanu suuhun kaverini ohutta mutta pitkää kalua.runkkas itse lastin ku en saanut tulemaan.maistoin spermaa ja nuolin puhtaaksi

    • yäkensyö

      Oon maistanut omaa spermaa ja ei siitä nyt niin hirvittävää himoa jäänyt.
      Ehkä mulla vaan ei oo niin hyvänmakuista.
      Kiihottavaa kyllä on nähdä kun toinen mies laukee - siihen jotenkin samaistuu.

    • tiikeribalsami

      olen kylläkin nainen,ja ottanu spermat suuhun pari kertaa samalta mieheltä. eka kerta oli kiihottava, koska tein sen omasta tahdostani. Toisella kerralla meinasi oksennus tulla, koska tein sen vain miehen mieliksi. sen koommin en ole kokeillut

    • Olen imenyt ja ottanut syöksyn suuhun ja ei se nyt herkkua ole mutta siinä tilanteessa ei ajatele. Kun nielee heti niin makukaan ei häiritse. Usein imemme toisiamme vuoronperään. Olen ottanut myös kasvoille ja asuille.

    • noruus
    • Herkusuu

      Olen ottanut suin useita miehiltä ja niellyt sermat, pidän todella paljon sperman mausta. Myös sperman tuoksu on tosi kiihottava. Täytyy sanoa että jos pitää spermastaa siihen tulle himo. :D

    • SpermanSyöjä

      Olen imenyt usein miehen kiimasta seisovan kalun ja makustellut hänen spermaansa. Silloin mulla aina seisoo tosi kovana. Olen myös pakastanut omaa spermaani yskänlääkkeen yms pikku annostelijapurkkiin. Sitten olen pakastanut sen.

      Seuraavalla runkkukerralla olen makustellut suussani sulavaa "spermakarkkiani". Tosi kiihottava tapa runkata nauttien samalla omasta spermasta.

    • boy77

      En ole, mutta haluaisin kokeilla

    • MontaKertaa

      Olen antanut ja tahtoisin antaa lisää Helsingissä.
      Etsinkin hoitopaikkaa iskurissa kuvalla.
      Mikään ei ole mahtavampaa kuin laukasta paljas suuhun.

    • late_18

      tykkään imeä ja niellä lopuksi

    • Mieli tekis kokeilla!

    • ouukm

      en ole vielä mutta tekis mieli sekä ottaa suihin ja niella ja toisinpäin myös laukaista suuhun omaa sperma olen niellyt ja myös imeny omaa kalua nam

      • ouukm52

        mulla sama halu oon ottanu loppuun asti ja antanu mutta lisää tekis mieli


    • kiimajano

      Se ON AINA VAkio...perjantai ilta / yö ! Ollaan kundikaverin kanssa suikkihommissa !!! Kovina seisovat kyrvät ja kuusysxi asernnossa ! Tykkään itse olla päällä !!! Jumankauta,että tekee GUTAA.....Ihme-laukeamme AINA samaan aikaan tyoistemme suuhun ja NIELEMME kaiken toisistamme irti tihkuvan NAM ! Tule pian perjantai !!!!!!

    • voihanvitttt

      vitun homoja toistensa kusisia kyrpiä imee aivan sairaan sairasta valitettavasti

    • makunautinto

      Olen ottanut ja saanut lämpöiset ihanat suihkut suuhuni. Harrastamme vaimoni kanssa kimppaa ja on ihana nuolla vaimo toisen miehen lauettua. Sitten yleensä rakastelen vaimoni kanssa ja lasken sisään jonka jälkeen vieraamme tekee saman tempun. Otamme muös toisiltamme suuhun eikä siinä mitään ihmeellistä ole. Suosittelen kokeilemaan!

    • biukmtku56

      Olen omaani ja kaverin spermaa monta kertaa niellyt....kiihoitavaa

      • Tääl ois 31v bi kundi. Kiinnostaisko mun kans imutella?


    • kuusysiksi

      Olen ukm ja ikämies, jo 68v. Vaimo ei enää juurikaan innostu sexistä, mutta mä haluan.. Perhetuttu ukm kanssa imuttelemme usein, hällä sama tilanne kuin mullakin. Viimeksi eilen imuteltiin kunnolla toisemme 69 asennossa..AIVAN MAHTAVAA! Kaverilta tulee valtavasti spermaa, saan niellä oikein urakalla ihanaa kuin linnun maito. Olemme myös nussineet toistemme vaimoja, joten ei mitään salattavaa enää...... Jatkamme nautintojamme............

      • kombbis

        Sama täällä, vittua ei enää tipu, mutta meitä 50> ukkomiehiä, kullin kipeitä tuntuu riittävän ja hyvä niin, silloin saa imetettyä kyrpäänsä enepi kuin tarpeekseen, ja kyllä se sperma maistuu itsellekkin.
        Aika metkaa tämä elämä.


      • Onhan se kiihottavampaa nähdä toisen kiihko ja nautinto kuin yksin aina runkkailla.Ensin runkkasin lastin ylösalaisin kasvoille ja suuhun mutta se tulee ikäänkuin liian myöhään.Parasta on kun saa juuri kun alkaa nousta kohti orgasmia ja silloin tulee spermaa kasvoille tai suuhun.Haaveita ja mielikuvia pitää olla runkkuhetkiin ja minulla on toteutumaton sellainen jossa makailen penkillä tai pöydällä liivit päällä ja ensimmäinen kaveri tulee ja runkkaa lastin kasvoille,suun ja nenän päälle ja seuraava tulee ja voitelee terskansa spermassa ja työntää sen minun suuhuni. Seuraava laukeaa suuhun samalla kun runkkaan itseni orgasmiin.Vielä kun saisi videolle koko jutun ja lähikuvaa kuinka kyrvän varsi punppaa kun spermaa tulee suuhun. Myös tälläinen kuva tulee mieleen:saispa runkata ensimmäisen miehen paksun sperman toisen miehen terskalle kuorutukseksi ja sitten imaista sen suuhun lasteineen päivineen.Saisi heti alusta asti spermaisen kalun joka sitten purkaisi sitä lisää orgasmin myötä. Joo,tälläistä tekstiä tulee kun istuu koneella liivit päällä ja mulkussa surisee värähtelevä kuula


      • Liivisex kirjoitti:

        Onhan se kiihottavampaa nähdä toisen kiihko ja nautinto kuin yksin aina runkkailla.Ensin runkkasin lastin ylösalaisin kasvoille ja suuhun mutta se tulee ikäänkuin liian myöhään.Parasta on kun saa juuri kun alkaa nousta kohti orgasmia ja silloin tulee spermaa kasvoille tai suuhun.Haaveita ja mielikuvia pitää olla runkkuhetkiin ja minulla on toteutumaton sellainen jossa makailen penkillä tai pöydällä liivit päällä ja ensimmäinen kaveri tulee ja runkkaa lastin kasvoille,suun ja nenän päälle ja seuraava tulee ja voitelee terskansa spermassa ja työntää sen minun suuhuni. Seuraava laukeaa suuhun samalla kun runkkaan itseni orgasmiin.Vielä kun saisi videolle koko jutun ja lähikuvaa kuinka kyrvän varsi punppaa kun spermaa tulee suuhun. Myös tälläinen kuva tulee mieleen:saispa runkata ensimmäisen miehen paksun sperman toisen miehen terskalle kuorutukseksi ja sitten imaista sen suuhun lasteineen päivineen.Saisi heti alusta asti spermaisen kalun joka sitten purkaisi sitä lisää orgasmin myötä. Joo,tälläistä tekstiä tulee kun istuu koneella liivit päällä ja mulkussa surisee värähtelevä kuula

        Järjestelykysymys - tuo videointi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • tarviis pari kaveria ja kamera kyllä olisi,järjestely pitäisi sopia


    • Kkkkkki

      Muutamaa isoa kyrpää tullut imettyä. Toisesta ottanut lastin suuhun.Tavallisen kullin imeminen ei oikein innosta. Isoa on mahtava imeä. Se on niin erilainen, kuin tavis.

    • kyllä vaan, vaikka tykkään kyllä enemmän olla se imettävänä oleva osapuoli ;)

    • Minä haluaisin ihmetyttää kyrpääni vanhemmalla 50v miehellä ja laueta kasvoille tai suuhun.en ole vielä uskaltanut toteuttaa...vaikee löytää luotettavaa ja kokeilun haluista kokematonta. Olen kokkolasta m42v siisti,terve ja luotettava ukkomies. [email protected]

      • 60v-vaasa

        Ukkomies minäkin,ja imisin kyrpääs, vain muutama kokemus ennestään, siisti luotettava, vaitioloinen, halukas.



    • läheskokematon

      Olen ottanut kaverilta suuhun ja maistanut hänen spermaa.siiitä pitkä aika ja nyt tekis mieli

    • patukka-patu

      Nuoren miehen sperma on makeaa, kuin hunajaa, vanhan miehen maistella.
      En tiedä keltä sitä saisi, mutta nyt tekisi justiin mieli imeä nuoria tuppikaluja.

    • Hampparit

      Kerran kaverin kans tuli puheeksi tuo juttu. Kumpikaan ei uskaltanut runkata ja maistaa toistemme spermaa. Otimme hampurilaisen ja kumpikin runkkasi pihvin päälle ja kolikonheitto kumpi maistaa ensiksi. Hävisin homman ja haukkasin palasen spermaista hampurilaista ja kaveri myös. Muutama olut ja syötiin kokonaan
      myöhemmin olemme imeneet sperman suoraan mulkusta.

    • BIUKMTKU60

      OLEN IMENYT KULLIA MUUTAMAN KERRAN JA NIELLYT SPERMAT... SEKÄ NUOLLUT PILLUSTA SPERMAT KIMPAN JÄLKEEN

    • Hampparit

      Käymme kaverin kanssa 2-3kertaa vuodessa kalastusreissulla. molemmilla nykyään ihan nätit naiset mutta kalun imeminen säilynyt harrastuksena. Viikon aikana saadaan monta kertaa suu täyteen lämmintä spermaa. Ei enää hampurilaisia

    • Olen haaveillut jo pitkään, että vihdoin saisin imeä kovaa kyrpää ja loppuun asti. Niellä spermat ja nuolla muna puhtaaksi...

    • 17cm

      Kyllä kiihottas ottaa,toiselta bi kaverilta,spermat suihin.Saatas maistella toistemme kulleja,ja miltä toisen sperma maistuu.Olisko Porin likellä,bi kaveria kaikkeen yhteiseen kivaan.!

    • Biimies

      Mäki bi muutaman kerran päässyt imemään kovaa kyrpää on upea tunne kun kalu suussa. otan myös sperman ja nielen vaikka maku ei aina hyvä.

    • Treellaketään

      40-kymppinen terve ukkomies haluaisi päästä kokeileen nuoremman ja terveen kaverin kans molemminpuolisia imuja...
      Löytyiskö ketään halukasta?
      Vakijuttukin kiinnostaa jos molemmat tykkäis...

    • 17cm

      Porissa olis ukm kiimassa,jos tänäillalla naisystävän pillusta,nuolis omat spermat.

    • ihanakyrpä

      Ihanaa kun kuuma sperma ruiskuaa suuhun!! Miehet imee PAJON paremmin kyrpää kuin naiset!!

    • Herkkusuu38

      Kyllä olen niellyt spermaa ja tykkään myös se pähkinäisestä mausta sekä ihanasta tuoksusta.
      Noin 20 vuoden ikäisenä aloin kiihottumaan miesten sekä poikien peniksistä ja spermasta.
      Aluksi maistelin omaa spermaani ja siitä se sitten alkoi, spermaan tulee ajan myötä himo, ainakin minulle on tullut. Olen imenyt lukemattomista kulleista spermat ja useammalta mieheltä yhtä aikaa. En tiedä vaikuttaako sperman syönti oman sperman määrään, vai vaikuttaako kova kiihottuminen siihen, mutta itselläni on sperman tuotto lisääntynyt huomattavasti.
      Kannatta maistaa ainakin spermaa, mutta kannattaa varoa ettei siihen jää koukkuun. ;)

    • pete42bi

      Olen ottanut suihin kymmeniä kertoja, kerran ainoastaan olen spermat suuhun ottanut, toisen miehen kova kalu tuntuu suussa ihanalle, pehmeä ja samettinen terska.
      Suihin olen antanut vielä useammin ja lauennut useasti toisen miehen suuhun ja viimeksi sain laueta kasvoille, paras kokemukseni oli se kun sänkipartainen mies nuoli peppureikääni ja peppuvakoani ja parransänki kutitti pakaroitani, aivan mahtava orgasmi.

    • jampavaan

      Kaksi vuotta sitten olin kesätöissä tehtaassa ja en ole kyl miehiä ennen sitä katsellu mut jotain vetoa tunsin työkaveriani kohtaan. Hän oli kaappihomo. Asiat meni niin et meistä tuli hyvät kaverit ja sekstailimme lähes joka päivä. Lähes joka kerta otin spermat suuhun.

      Itse sperma oli tosi hyvää ja kiihottavaa ja sen jälkeen olenkin alkanut ottamaan omat spermat suuhun. Siinä oli kiihottavaa myös se että toisen ihmisen nesteet oli suussani ja tätä ei koe naisten kanssa. Ihan kuin toinen olisi antanut minulle kun naisten kanssa kanssa ajattelee että antaa munaa. Oli se kyllä siistiä ottaa suihin työpaikalla ja kävellä muiden luo ajatellen että minulla on toisen spermaa suussa eikä kukaan tiedä mitään.

      Tätä kirjoittaessahan alko tekeen mieli taas saada toisen spermaa suuhun :)

    • Uuuh.. Olisi mahtavaa päästä imemään loppuun asti. Kun vaan löytäisi luottokamun jonka kanssa imutella salaa..

    • Haluais myös imutella ja imettää,jonkun kerran kokeillut se on mahtavaa.

      • transtäti

        Minulla oli joku vuosi sitten tilanne jossa tyttöilin yöllä parkkipaikalla liiveissä ja kun kuormaautossa kaveri tarkkaili tilannetta,nojailin lopulta autoon vain liivit päällä ja hieroin jalkoväliä housuliivien päältä. Hän tuli ulos autostaan ja hieroi seisovaa kaluaan housun päältä.Kävin takaisin autoon istumaan ja hän tuli viereen ja otti kalunsa ulos sepaluksesta,ja se oli lyhyehkö jäntevä tappi kunnon nupilla varustettuna.Sellainen 13-14 senttiä ja iso terska kuin tomaatti.Runkkasin sitä ensin niin että varsi koveni,sitten suuhun ja samalla runkkasin omaa kaluani siinä auton vieressä polvillani.Tuntui niin hyvältä että orgasmi läheni ja tuntui että tulee ja ei voi lopettaa.Annoin itselleni luvan tulla ja samalla imuttelin kaverin terskaa,ja kun minulta tuli ensimmäinen ruiskaus niin heti perään alkoi hänen kalunsakin jytkyttämään suussa ja sain monta runsasta suihkua suuhun samalla kun omani ruiski hänen jalkoihinsa.Aivan ihana orgasmi ja nyt haluaisi samaa lisää.Joten liivit päälle ja baanalle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      172
      7089
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4152
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2095
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1624
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe