Meillä on ollut Saariselän osake myynnissä Holiday Clubilla parisen vuotta ja lisäksi itse ollaan kaupiteltu. Minkäänlaista kiinnostusta ei ole ollut. Onko kukaan yleensä saanut Holiday Clubin kautta myytyä osakettansa? Kukaan ei kommentoi siellä mitään...
Vastaukset 5
- hckauppa
Tarkennatko millainen osake ja mikä on pyyntihinta?
- Saariselkä123
Osake on Saariselällä Riekonraito 42,5 m2, 1 mh olohuone, viikko 28. Torissa on ollut myynnissä tarjoa-periaatteella ja hc:stä en tiedä mitä pyytävät noista. Maksoimme 7700 eur itse.
- osakasxxx
Www.huutokaupat.com tuolla näyttää kauppa käyvän. Markkinahintaan kylläkin Eli halvalla menee.
- Kokemusta_on
Nykyään pääsee lomasuntoihin viikoksi n.370 ilman lomaosakettakin, eli ei se omistaminen ole kannattavaa. Voi olla pitkä myyntiaika kun viikko hinnat on niin alhaalla.
- hcf
Moi ! joo et saa sitä kautta myytyä koska ns myyntiesittelijöille maksetaan uusista viikko-osakkeiden myynnistä , jos hinta esim 10 000 niin he saa 1000 eur provison ja jos ns jälleenmyyntiosake niin provio on 300 eur siinä yks syy että niitä ei kukaan myy siellä. Lisäksi myyntiin vaikuttaa viikko eli siis talvilomaviikot on kysyttyjä mutta kesäviikot ei. Ja nythän on tullut korvaavia clubeja joihin liittymällä pääset samoihin kohteisiin esim kaikki suomen hcf:n kohteet käytössä. Esim Rukan 2mh huoneisto ajalla 17.12 . 7vrk meidän clubin kautta hintaan 340eur viikko liittymismaksu 180 eur : niin kuka enää tarvii loma-osakkeita. Käytössämme n 80 maata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa23839Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää67837- 160818
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.104784Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27738Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192660- 22602
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks38592- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78500Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12475- 39475
- 57465
- 73461
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu111455- 54438
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437