Quatro nykii

taashajalla

Mikä lienee vikana kun auto tuntuu tärisyttävän ja nykivän?

Nopeammassa vauhdissa huomaa lähinnä tärinää, mutta hitaammassa nykimistä ja varsinkin kääntäessä hitaasti jyrkästi esim. kotopihasta lähtiessä tuntuu nykivän kummallisesti.

Onko vetoakseleissa klappia vai mistä lienee kysymys?

9

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄäliömäinenTrollaus

      Kun trollin päässä nykii, niin se luulee sen johtuvan Audista.....

    • poland

      Sytytys häiriöt on yleisiä petrol malleissa!

    • artisti2020

      Auton ominaispiirre :)

    • kolmasaudimeillä

      Mulla oli toi sama vaiva 2014 Q7ssa. Audicenterissä sanottiin että tasauspyörästön laakerit vialiset ja otettiin auki ja vaihdettiin. Ei tullut miksikään, nyt tilattiin uusi haldexkytkin tai jotain sinnepäin. Sovittiin että maksan työt itse ja maahantuoja antaa osista alennuksen. Tuntuu reilulta minusta.

    • taashajalla

      Auto on mallia 2010, mutta vika on alkanut vasta tänä kesänä ja viimeisenä parina viikkona tuntunut pahenevan.

      Kai se on taas korjaamaan olle vietävä.

      • hyvävehjesilti

        No, tekninen vika yleensä ajan myötä pahenee. Kumma juttu. Ne ei sit itsellään tuu kuntoon. Kun ittellä on pikku krapula tai muu ripulitauti, ni pienellä varovaisella piereskelyllä se pikku hiljaa häviää. Mut joku audin torsenvika. Ei odottamalla parane.
        Audicenterissäkin sanottiin että tulee heillekin hiton arvokkaaksi laittaa kuntoon, ymmärtää sen. Kaverit oli niin murheellisen näköisiä, et suostuin maksamaan itse osan, ja kaikki tunnit. Audicenterin kahvit juotiin päällekaupan.


    • Automaagi

      Automaagi generoi Audikuskille taas kerran maagisen 8000e laskun, sitten automaagi toimii taas hetken...

    • Q7vm2014

      Tänä aamuna Q7:aan tuli semmoinen, että kun laittaa nelivedolle, niin moottorin kierrokset laskee ja kone lähes sammuu. Jos antaa kaasua, niin kuuluu ihan kuin laikkakonemainen ääni jostain konetilasta. Auto ei silti liiku. Etuvedolla ääntä ei kuulu. Mikä tää vois ehkä olla?

      • laikkakonemainen_pää

        Olet juuri saamassa aivoinfarktin, ellet sitten ole syntymästäsi saakka ollut debiili. Ai että ajat Q7:aa etuvedolla, haluaisin senkin nähdä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      254
      2536
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1665
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1464
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1323
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1232
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1172
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      86
      1049
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      1023
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      952
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      103
      916
    Aihe