Jokos M-mies on

murrrrrr_

herännyt? Mitäs tänään ohjelmistossa? <3

26

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • musicmään

      Koodausta ja pepsimaxii

      • murrr_

        Kai sokeritonta pepsiä, ettei hampaat tipu?


      • laborantti.one

        Sokeriton se vasta viekin hampaat suusta.


    • LevottomaJalat

      Ajattelin lähteä käymään kävelyllä. Vois samalla mietiskellä näitä lemmmenkuvioita.

      • murr_

        Pitäisiköhän minunkin suoritua ulos miettimään meidän lemmenkuvioita.. Voisi olla hyvä idea.


    • Seuraavana olisi pizzan syöntiä työpäivän jälkeen, kun naapuriin rakennettavan kerrostalon rakennusurakoitsija katkaisi kaivinkoneella rivariini menevän vesiputken sekä viestikaapelin. Tämän jälkeen alkaisi kaverin kanssa salitreenit n. 18:30-19:00 aikoihin hieksin foreverillä. Mitäs aloittajan päivään kuuluu?

      • murrr_

        Tämäkin ilta menee ajatellessa M-miestä, kuinkas muuten..


      • murrr_ kirjoitti:

        Tämäkin ilta menee ajatellessa M-miestä, kuinkas muuten..

        Lähde salille treenaamaan tai harrasta muuta liikuntaa, niin tulee muuta ajateltavaa ja hyvä fiilis liikunnan jälkeen. :)


      • murrr_
        M....Mies kirjoitti:

        Lähde salille treenaamaan tai harrasta muuta liikuntaa, niin tulee muuta ajateltavaa ja hyvä fiilis liikunnan jälkeen. :)

        Jos tässä myöhemmin aloittaisi taas uinnin.. :)


      • murrr_ kirjoitti:

        Jos tässä myöhemmin aloittaisi taas uinnin.. :)

        Uinti on hyvä harrastus ja mukavaa puuhaa. :) Sopii hyvin vaikka kuntosalitreenin lisäksi ja saunassa on mukavaa huilailla ja venytellä lihaksi. :) Aloita siis ihmeessä jos tuntuu siltä. :)


      • Murrr_
        M....Mies kirjoitti:

        Uinti on hyvä harrastus ja mukavaa puuhaa. :) Sopii hyvin vaikka kuntosalitreenin lisäksi ja saunassa on mukavaa huilailla ja venytellä lihaksi. :) Aloita siis ihmeessä jos tuntuu siltä. :)

        Ehkä myöhemmin aloitan, tuntuu että kesän jälkeen on laiska olo ja toki on tullut syötyä raskaammin. Grilli makkaraa ja sen sellaista, joka näkyy nyt vatsassa.. :) Sinulla ei varmaankaan ole pömppömahaa? :D


      • Murrr_ kirjoitti:

        Ehkä myöhemmin aloitan, tuntuu että kesän jälkeen on laiska olo ja toki on tullut syötyä raskaammin. Grilli makkaraa ja sen sellaista, joka näkyy nyt vatsassa.. :) Sinulla ei varmaankaan ole pömppömahaa? :D

        Ei ole pömppömahaa kun on sellaiset geenit että kaikki mikä menee sisään tulee myös nopeasti ulos. Pieni maha toki on kun tulee silloin tällöin syötyä roskaruokaa ja juotua olutta. Ei jaksa eikä viitsi dietata.

        Kannattaa aloittaa vaikka tänään ja käydä uimassa pieni lenkki, että hiljalleen tottuu rasitukseen eikä paikat tule kipeiksi. Jos joku kerta tulet Tikkurilan uimahalliin uimaan niin hihkaise...voin tulla kaveriksi uimaan. :)


      • murrr_
        M....Mies kirjoitti:

        Ei ole pömppömahaa kun on sellaiset geenit että kaikki mikä menee sisään tulee myös nopeasti ulos. Pieni maha toki on kun tulee silloin tällöin syötyä roskaruokaa ja juotua olutta. Ei jaksa eikä viitsi dietata.

        Kannattaa aloittaa vaikka tänään ja käydä uimassa pieni lenkki, että hiljalleen tottuu rasitukseen eikä paikat tule kipeiksi. Jos joku kerta tulet Tikkurilan uimahalliin uimaan niin hihkaise...voin tulla kaveriksi uimaan. :)

        En olekkaan vielä käynyt Tikkurilan uimahallissa, onkohan siellä terapia yms muut altaat? :)



      • murr_

      • murr_ kirjoitti:

        Oletko sauna fani? Minä ainakin olen. :)

        Kyllä tykkään saunassa käymisestä. :) Faniksi en voi itseäni ihan luokitella. Mökillä tulee puusaunassa käytyä 3-5 kertaa viikossa kun järvi on vieressä. Kotona sähkösaunassa tulee käytyä harvoin.


      • murr_
        M....Mies kirjoitti:

        Kyllä tykkään saunassa käymisestä. :) Faniksi en voi itseäni ihan luokitella. Mökillä tulee puusaunassa käytyä 3-5 kertaa viikossa kun järvi on vieressä. Kotona sähkösaunassa tulee käytyä harvoin.

        Kivaa peliä sinulle sinne hiekkikseen. :)


      • murr_ kirjoitti:

        Kivaa peliä sinulle sinne hiekkikseen. :)

        Ei oltu pelaamassa vaan nostamassa painoja eli kuntosalitreeni kaverin kanssa. :) Kiitokset kuitenkin toivotuksesta. :)


      • murrrr_

        Anteeksi tyhmyyteni.. :)


      • murrrr_ kirjoitti:

        Anteeksi tyhmyyteni.. :)

        Ei haittaa sattuuhan noita väärinymmärryksiä. :)
        Mukavaa iltaa ja kauniita unia :)


    • ÄMM

      Vielä saa nukkua pidempään :). Jos lähtis Lekkeileen. Lähdetkö mukaan?.

      • murrr_

        Lähden mukaan tottakai.. :-)


      • verenmakusuussa

        Ihan on homojen hommaa sellainen yhdessä lenkkeily. Lenkillä juostaan kovaa, puhumatta ja yksin. Mieluusti veren maku suussa!


      • huohottaen

        Höpö höpö. Mää meen Mn kans, ja pidetään taukoo välillä : )


    • Mään_

      Perseideit ja filosofiaa (Asimov) tulevana yönä poikulin kanssa. Emme keskustele pilluista tai niiden kantotelineistä :o)

      • murr_

        Mielenkiintoista..Harrastus tuokin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe