Miten sanoa..

Epätoivoinen

Miten kertoa vaimolle, että rupeaisi laihduttamaan. Alkaa kielletty hedelmä kiinnostaa.... enkä haluaisi lähteä sille tielle.

26

3579

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lissu

Ei kannata mennä aukomaan päätä määräysmeiningillä, siitä ei seuraa kuin itkua ja molemminpuolista vitutusta.

Sen sijaan, rupea puhumaan siitä, että itse alkaisit laihduttaa, jos se voi mitenkään mennä läpi. JOs ei, niin ala puhumaan siitä, että olet tuntenut itsesi väsyneeksi, ja olet ajatellut että terveellinen ruoka auttaisin/kolesteroli oli koholla ja lääkäri käski välttää rasvaa ja syödä terveellisesti/kesällä olisi kiva olla hyvässä kunnossa.

Pointtina siis on, että rupeat puhumaan siitä, miten itse haluaisit ryhtyä syömään terveellsesti syystä x ja kuntoilemaan samalla. Totea vaimolle, että et luule pystyväsi ruokaremonttiin yksin, vaan häneltä pitäisi saada tukea esim. siten, että kotona olisi vaan terveellistä ruokaa tarjolla ja että vaimo lähtee lenkkikaveriksi, koska yksin ei tule lähdettyä. Et taatusti saa motivoitua vaimoa syyllistämällä, vaan sen sijaan pyytämällä tukea sinun pyrkimyksissäsi, jolloin huomio ei ole kiinnittynyt hänen lihavuuteensa vaan sinun vaivoihisi, eikä vaimo näinollen ahdistu lihavuudestaan/rumuudestaan, ja syö suruunsa.

JOs muu ei auta, niin rupea suorittamaan perheen ruokaostokset itse. Älä vahdi vaimon syömisiä, vaan huomauta, että sinulle tulee paha mieli kun et voi syödä suklaata/sipsejä/karkkia, jos tapaat vaimon mässyttämässä. Kuntoilemisesta saa uuden yhteisen harrastuksen, joka lähentää teitä, ja lisäksi vaimo huomaa konkreettisesti, miten arvostat hänen apuaan ja saavutuksiaan, kun muistat kehua häntä suoritusten jälkeen.

• viivi

Hyväksy tosiasiat: jos vaimon isä/äiti/sukulaiset ovat ylipainoisia, vaimosi todennäköisyys olla normaalipainoinen yli 30v on aika heikko.Onko se sitten suhdettanne vakavasti vaarantava asia? Oletko itse hoikka? Eikä sulla ole mitään geneettisiä rasituksia etkä juo tai polta? Joitakin asioita on vain hyväksyttävä!!

• Normaalipainoinen
        viivi kirjoitti:

Hyväksy tosiasiat: jos vaimon isä/äiti/sukulaiset ovat ylipainoisia, vaimosi todennäköisyys olla normaalipainoinen yli 30v on aika heikko.Onko se sitten suhdettanne vakavasti vaarantava asia? Oletko itse hoikka? Eikä sulla ole mitään geneettisiä rasituksia etkä juo tai polta? Joitakin asioita on vain hyväksyttävä!!

Miten niin on epätodennäköistä olla normaalipainoinen yli 30v? Olen itse 43-vuotias ja vartaloltani normaali. En laihduta, vaan minulle on muodostunut tapa syödä terveellisesti ja harrastaa liikuntaa säännöllisesti. Liikunnan ei tarvitse olla mitään hullua hikijumppaa, vaan kivaa ulkoilua tms. Nälässä ei tarvitse olla, vaan voi syödä täysin normaalisti kunhan ei mässäile jatkuvasti. Joskus voi tehdä sitäkin. Sitäpaitsi liikunnasta saa energiaa niin, että on muutenkin aktiivinen olo, eikä tee mieli roikkua jääkaapilla jatkuvasti. Kannusta sinä mies vain vaimoasi liikkumaan niin hän saa iloa ja energiaa koko elämäänsä ja kilot karisevat kuin itsestään.

• q-mies
        viivi kirjoitti:

No se on totta että tosiasiat pitää hyväksyä. 90% tapauksista lihavat pysyvät lihavina. Nuorempana on tietenkin halu laihtua, mutta vanhempana asia hyväksytään ja rakennetaan suojamuuri. Vika onkin kaikissa muissa ihmisissä. Meilläkin vaimo on keksinyt 1000 1 eri syytä miksi ei voi juuri tänään käydä urheilemassa. Dietti aloitetaan aina ensi viikolla. Joka toinen päivä on "vapaapäivä", joka kuulemma on tärkeää laihtumisen kannalta. Toistakymmentä vuotta se on nyt tuossa laihduttanut.

Mutta siis hyväksy tosiasiat. Jos oikein pahaksi menee niin kannattaa harkita vieraissa käymistä. Ei mitään suhdetta, mutta pelkkä pano. Vanhemmitenhan sitten kaikki miehet ja naiset ovat yleensä rumia ;) Toisaalta muista se, että vaikka vaihdat muijan kevyempään ja nätimpään, niin silti se voi olla täysin kuuppa tapaus. Puhumattakaan siitä että jos muija on sua nätimpi, niin sitten se käy vieraissa.

Mä olen alkanut hyväksymään ettei täydellisen onnellista parisuhdetta olekaan. Muutamalla tuttavaparilla on kaikki kohdallaan. Mutta kun vähän otat wiinaa heidän kanssaan, niin huomaat äijän olevankin ihan deeku kusipää ja muija olisi heti valmis sänkyhommiin muiden kanssa. Tai sitten vaimo on onnellinen, tai äijä vetää turpaan.

• vipeltäjä 33
        Normaalipainoinen kirjoitti:

Miten niin on epätodennäköistä olla normaalipainoinen yli 30v? Olen itse 43-vuotias ja vartaloltani normaali. En laihduta, vaan minulle on muodostunut tapa syödä terveellisesti ja harrastaa liikuntaa säännöllisesti. Liikunnan ei tarvitse olla mitään hullua hikijumppaa, vaan kivaa ulkoilua tms. Nälässä ei tarvitse olla, vaan voi syödä täysin normaalisti kunhan ei mässäile jatkuvasti. Joskus voi tehdä sitäkin. Sitäpaitsi liikunnasta saa energiaa niin, että on muutenkin aktiivinen olo, eikä tee mieli roikkua jääkaapilla jatkuvasti. Kannusta sinä mies vain vaimoasi liikkumaan niin hän saa iloa ja energiaa koko elämäänsä ja kilot karisevat kuin itsestään.

Ja rasitteena on suvussa naisten ylipaino.

Itse ollut aina hiukan alipainoinen, mutta todella terve! Liikun ja syön hyvin; aineenvaihdunta vaan on aika vilkas =)

Ystäväpiirissä moni alkoi laihduttamaan kolmenkympin jäkeen ja kaikki sanoivat, että psyykekin parani, kun kilot karisi.. Kai se niin, että jotkut taakat voi elämässä jättää kantamatta =)

• Limppu
        q-mies kirjoitti:

No se on totta että tosiasiat pitää hyväksyä. 90% tapauksista lihavat pysyvät lihavina. Nuorempana on tietenkin halu laihtua, mutta vanhempana asia hyväksytään ja rakennetaan suojamuuri. Vika onkin kaikissa muissa ihmisissä. Meilläkin vaimo on keksinyt 1000 1 eri syytä miksi ei voi juuri tänään käydä urheilemassa. Dietti aloitetaan aina ensi viikolla. Joka toinen päivä on "vapaapäivä", joka kuulemma on tärkeää laihtumisen kannalta. Toistakymmentä vuotta se on nyt tuossa laihduttanut.

Mutta siis hyväksy tosiasiat. Jos oikein pahaksi menee niin kannattaa harkita vieraissa käymistä. Ei mitään suhdetta, mutta pelkkä pano. Vanhemmitenhan sitten kaikki miehet ja naiset ovat yleensä rumia ;) Toisaalta muista se, että vaikka vaihdat muijan kevyempään ja nätimpään, niin silti se voi olla täysin kuuppa tapaus. Puhumattakaan siitä että jos muija on sua nätimpi, niin sitten se käy vieraissa.

Mä olen alkanut hyväksymään ettei täydellisen onnellista parisuhdetta olekaan. Muutamalla tuttavaparilla on kaikki kohdallaan. Mutta kun vähän otat wiinaa heidän kanssaan, niin huomaat äijän olevankin ihan deeku kusipää ja muija olisi heti valmis sänkyhommiin muiden kanssa. Tai sitten vaimo on onnellinen, tai äijä vetää turpaan.

Älkää vain sanoko, että kaikki miehet ajattelee noin..? Kyllä kaunis on uskollinen siinä missä muutkin! Ja jos itsetunto kohdallaan, niin ei tarvitse joka kehujan mukaan olla lähdössä. Itse ainakin näen punaista, jos mies alkaa esim. baarissa puhumaan ulkonäöstäni.

• Pullukka ( ja kaunis) vaimo
        q-mies kirjoitti:

Elämän realiteetit ovat sitten kolahtaneet tähänkin herraan; avioliitto ja parisuhde ei voikkaan olla täydellinen, koska vaimo on lihava. Ikävää jos myös kaunis, koska sitten muut ovat kiinnostuneet hänestä. Siis mitä tehdä? Jos vaihtaa laihempaan, voi olla että sekin lihoo tai on muuten ihan äästeri. Jos jaksaa odottaa tarpeeksi kauan niin molemmat muuttuu vanhaksi ja rumaksi, niin sittehän sillä ei ole enää mitään väliä? Ryhtyy säästämään ja kustantaa vaimolle kokonaisvaltaisen rasvaimun?
        Elämä on sitten joskus äärimmäisen hankalaa!

• q-mies
        Pullukka ( ja kaunis) vaimo kirjoitti:

Elämän realiteetit ovat sitten kolahtaneet tähänkin herraan; avioliitto ja parisuhde ei voikkaan olla täydellinen, koska vaimo on lihava. Ikävää jos myös kaunis, koska sitten muut ovat kiinnostuneet hänestä. Siis mitä tehdä? Jos vaihtaa laihempaan, voi olla että sekin lihoo tai on muuten ihan äästeri. Jos jaksaa odottaa tarpeeksi kauan niin molemmat muuttuu vanhaksi ja rumaksi, niin sittehän sillä ei ole enää mitään väliä? Ryhtyy säästämään ja kustantaa vaimolle kokonaisvaltaisen rasvaimun?
        Elämä on sitten joskus äärimmäisen hankalaa!

Mä olen jo kauan sitten miettinyt, että paras ratkaisu itsensä kannalta olisi ottaa kaksi tiiliskiveä ja lyödä kassit (omat) niiden väliin.

Ei tarvitsisi miettiä naisia. Ei tarvitsisi stressata omasta viehätyksestään. Ei mitään viettejä eikä sairaita haluja.

Sitten olisi sitä omaa laatuaikaa.

• q-mies
        Limppu kirjoitti:

Älkää vain sanoko, että kaikki miehet ajattelee noin..? Kyllä kaunis on uskollinen siinä missä muutkin! Ja jos itsetunto kohdallaan, niin ei tarvitse joka kehujan mukaan olla lähdössä. Itse ainakin näen punaista, jos mies alkaa esim. baarissa puhumaan ulkonäöstäni.

No ei nyt kaikki noin ajattele. Mutta varmaan 80% meistä katkerista äijistä.

Jos kaupassa näkee komean miehen ja ruman muijan, niin se tuntuu oudolta. Mitähän vikaa jätkässä on?

Jos nätti muija ja ruma jätkä, niin rahastahan se on kiinni.

Jos kumpikin on rumia, niin piru parat. Kumpikin on tehnyt kompromissin.

Jos kumpikin on kauniita, niin siinä on oikein kusipäinen itseään täynnä oleva kulissipari.

• pullukka vaimo
        q-mies kirjoitti:

Mä olen jo kauan sitten miettinyt, että paras ratkaisu itsensä kannalta olisi ottaa kaksi tiiliskiveä ja lyödä kassit (omat) niiden väliin.

Ei tarvitsisi miettiä naisia. Ei tarvitsisi stressata omasta viehätyksestään. Ei mitään viettejä eikä sairaita haluja.

Sitten olisi sitä omaa laatuaikaa.

Pois turha murhe ja ilo irti elämästä!

• Limppu
        q-mies kirjoitti:

No ei nyt kaikki noin ajattele. Mutta varmaan 80% meistä katkerista äijistä.

Jos kaupassa näkee komean miehen ja ruman muijan, niin se tuntuu oudolta. Mitähän vikaa jätkässä on?

Jos nätti muija ja ruma jätkä, niin rahastahan se on kiinni.

Jos kumpikin on rumia, niin piru parat. Kumpikin on tehnyt kompromissin.

Jos kumpikin on kauniita, niin siinä on oikein kusipäinen itseään täynnä oleva kulissipari.

Sinulla taitaa olla todella huonoja kokemuksia naisista.. Noh, onneksi ei kaikki miehetkään pelkästään mukavia ole ;)

Lienee sitten syytä pysyä sinkkuna, ettei joudu tuollaisen tylyn luokittelun kohteeksi.

• q-mies
        Limppu kirjoitti:

Sinulla taitaa olla todella huonoja kokemuksia naisista.. Noh, onneksi ei kaikki miehetkään pelkästään mukavia ole ;)

Lienee sitten syytä pysyä sinkkuna, ettei joudu tuollaisen tylyn luokittelun kohteeksi.

Ei auta sinkkuna pysyminen. Jos ihminen on yli 30v ja ollut ikänsä sinkku, niin selvästi jotain on vialla. Kyseessä on joko homo, militanttilesbo tai latvatapaus.

Mitä enemmän olet ihmisten kanssa tekemistä, sitä tarkemmaksi tulet kaikkien heidän lukuisten vikojensa kanssa. Ja lopuksi vielä huomaat ettet ole itse sen kummempi. Ei ihme että tässä maassa juodaan Wiinaa ;)

• Pullukka vaimo

Et varmaan ole mieheni, mutta kirjoitat tässä sen minkä hän on minulle usein uhkausten kera sanonut; jos et laihduta, lähden. Ensin olin shokissa, mutta nyt 10 vuoden liiton jälkeen en enää välitä. Miksi, kysyt varmaan?

Olen ollut tämän liiton aikana 15 kiloa laihempikin,siis laiha, mutta miehelleni se ei ole koskaan riittänyt.Kun odotin esikoistamme, hän ei koskenut minuun koko raskausaikana koska lihavat leveäperseiset naiset ovat hänestä kammottavia, ja sen hän myös minulle muistaa kertoa usein.
      Itse hän on hieman ylipainoinen ja tarkkailee itseään koko ajan sekä puhuu laihduttamisesta. Vieraiden aikana hän muistuttaa, että koska meidän perheemme on lihava, me emme ota enää pullaa jne. Myös lapset saavat osansa tästä, vaikka eivät ole lihavia. Siis miksi en välitä vaikka hän lähtisikin?

Minä siis myönnän ihan auliisti olevani ylipainoinen, ja että olisi kiva olla taas hoikka.Mutta sen on juttu sinänsä. Nimittäin, hän ei ollut kanssani yhtään sen onnellisempi 10 tai 15 kg sitten. Sitäkään hän ei tajua, että voisin käydä vieraissa mielin määrin sillä muitten miesten mielestä olen ilmeisesti viehättävä koska seurasta ei olisi puutetta.

Niin että menköön jos ei hyväksy minua sellaisena kuin olen, en halua olla hänen onnensa esteenä. Onnellisuus ei nimittäin ole muista kiinni, vaan se lähtee omasta itsestä. Minä olen onnellinen, kiloinen kaikkineni. Jos joskus laihdutan teen sen itseni, en miehen vuoksi.

• olen kanssasi

Jos miehesi kerran uhkailee lähtemisellä niin anna mennä vaan.
        Miehiä löytyy jotka hyväksyy sinut just sellaisena kun olet.

• Lähes täydellinen

Olen äiti, hyvin koulutettu, hyväpalkkainen, hyvässä asemassa oleva, fiksukäytöksinen, sosiaalinen ja sympaattinen, tyylikäs, kaunis ja vielä erittäin suosittu etenkin miespuolisten henkilöiden mutta myös naisten keskuudessa. Minulla on paljon hyviä ystäviä ja vielä enemmän hyviä tuttuja. En polta, käytä alkoholia enkä liioin notku baareissa muita vilkuilemassa.

Siis täydellinen kumppani? Minussa on mieheni mielestä yksi puute joka mitätöi nuo kaikki muut. Olen 20 kg ylipainonen, minulla pömppävatsa ja sellulittia jaloissa. Mieheni uhkaa jättää minut jos en suostu laihduttamaan. Emme voi enää mennä yhdessä rantalomalle koska mieheni häpeää minua. Häneltä jäi viimeksi huomaatta ne hymyt ja pitkät katseet joita sain
      sekä ne iskuyritykset kun olin ilman häntä rantsussa. Ne jätin tietysti omaan arvoonsa koska haluan olla mieheni ja lasteni luottamuksen arvoinen.

Täällä joku mies kirjoitti, että kun liitto ja vaimo ei olekaan täydellinen niin kannattaa tarkkaan punnita mitkä ovat vaihtoehdot. Hän myöskin mainitsi, että hoikempi versio ei ehkä ole sittenkään lihavan veroinen. Olen kanssasi samaa mieltä.

Olen itsestäni varmempi kuin koskaan ja kannan kiloni itse. Saatan jopa laihduttaa omaksi ilokseni mutta jos arvoni on siitä kiinni, mies etsiköön itselleen laihemman. Vaikeaa voi olla löytää se täydellinen nainen, mutta onnea etsintään!

• Pompula

Luoja onko jonkun ihmisen avioliitto siitä kiinni kuinka lihava tai laiha vaimo on. Tuolla eräs kirjoitti kaikki positiiviset adjektiivit itsestään, jotka mies sitten tyrmää ilkkumalla toisen muutamasta kilosta. Hyvin paljon tuo kirjoitus kosketti minuakin.

En tiedä, mitä minun mieheni ajattelee minusta, mutta se on hyvin surullista jos hänkään ei arvosta muuta minussa kuin että minun pitäisi laihduttaa.

Olen itse ollut sairas korvien välistä. Nyt iloitsen siitä että olen terve, iloinen, valoisa ja parikymmentä kiloa ylipainoo seuraa mukana. Eipä tuo ole ihan rasitteena ollut. Huomaan kyllä miten miehet vielä katsovat minua. Pidän ulkoisesta olemuksestani (hiukset, vaatteet, meikki) huolta, joten en tunne itseäni mitenkään rumaksi.

Sängyssäkin osaan iloita ja olla mukana.

• Nainen

Voi vitsi, oletko täyttänyt jo 15 vuotta????

• candylla

on hieman ylipainoinen/vatsakas...mutta en haluaisi hänen laihduttavan minun takiani vaan oman itsentä takia. Muutoin hän on sopusuhtainen/pitkä ja lihaksikaskin:)
      Olen hänet hyväksynyt sellaisena kuin hän on, vaikka itse olenkin hoikka ja sopusuhtainen. Kauneus on katsojan silmissä ja lopulta rakastan hänessä niin paljon muitakin asioita kuten luonnetta jne. Pienestäpä teillä seksielämä kiikastaa kuin naisen ulkonäöstä!Alunperinkään ei teidän seksielämänne ole tainnut olla sitä oikeaa suurta intohimoa!itse olen povekas nainen (kurvikas), mutta mies onkin peppumiehiä eli eipä meilläkään nyt niin ulkonäöstä ole tuo seksi kiinni, eli voisin olla pienempirintainen ja isompi peppuinen, mutta on minussa varmaan muutakin kun yhä niin rakastaa...

• Niiih

Hassua että ihmiset viitsivätkin vaatia laihduttamista jne elinkumppaneiltaan, itsekkö sitä ollaan niin täydellisiä? Pitäisikö minunkin sanoa miehelleni että jos vielä kaljuunnut lisää niin lähden kävelemään? Enhän ole koskaan pitänyt kaljuista miehistä...:D

• Pompula

Tuo meni nappiin. Juuri näin itsekin ajattelen.

Olisi kiva tietää aloittajakysymyksen laatineen ikä.

• kaljuton

Älä missään nimessä jätä sitä kaljuuntuvaa miestästi. Pidä kiinni hänestä kuolin korinaan asti. Kannattaa ehodottomasti elää sellaisen henkilön kanssa, josta ei pidä (kuten itsekin sanot).

Kyllä aika menee nopeasti kun vain joka päivä inholla katselet sitä äijääsi, seksiäkään ei tarvitse harrastaa ettei yrjö tule. Voit toki käydä vieraissa, mutta meille älä sitä kerro. Silloin moraalisen ylemmyytesi julkisivu saattaisi rakoille.

Muutenkin ihmsten pitäisi välttää eroamista. Roikkukaa vain rakkauden muistoissa. Voi sitten vanhana muistella kuinka onnellinen sitä nuorena olikaan (siis ennen sitä 50 vuoden harmaata putkea).

• alkaa riittäämään
        kaljuton kirjoitti:

Älä missään nimessä jätä sitä kaljuuntuvaa miestästi. Pidä kiinni hänestä kuolin korinaan asti. Kannattaa ehodottomasti elää sellaisen henkilön kanssa, josta ei pidä (kuten itsekin sanot).

Kyllä aika menee nopeasti kun vain joka päivä inholla katselet sitä äijääsi, seksiäkään ei tarvitse harrastaa ettei yrjö tule. Voit toki käydä vieraissa, mutta meille älä sitä kerro. Silloin moraalisen ylemmyytesi julkisivu saattaisi rakoille.

Muutenkin ihmsten pitäisi välttää eroamista. Roikkukaa vain rakkauden muistoissa. Voi sitten vanhana muistella kuinka onnellinen sitä nuorena olikaan (siis ennen sitä 50 vuoden harmaata putkea).

kun vaimo alkaa muistuttaa fysiikaltaan ja ulkonäöltään omaa äitiään, samalla kun itse pysyy suhtkoht samanlaisena kuin ennenkin.

Sanovat naiset mitä hyvänsä, niin kyllä estetiikkaa on pelissä niin paljon, että jos toisen vartalo muistuttaa enemmän säkkiä kuin naisvartaloa. Vaikea siitä on repiä huumoria tai teeskennellä halua.
        Se on kyllä suoritus.
        Tähän kun yhdistät vielä naisen haluttomuuden, niin mitä #¤%& ?

• samaa mieltä
        alkaa riittäämään kirjoitti:

kun vaimo alkaa muistuttaa fysiikaltaan ja ulkonäöltään omaa äitiään, samalla kun itse pysyy suhtkoht samanlaisena kuin ennenkin.

Sanovat naiset mitä hyvänsä, niin kyllä estetiikkaa on pelissä niin paljon, että jos toisen vartalo muistuttaa enemmän säkkiä kuin naisvartaloa. Vaikea siitä on repiä huumoria tai teeskennellä halua.
        Se on kyllä suoritus.
        Tähän kun yhdistät vielä naisen haluttomuuden, niin mitä #¤%& ?

Itse en ole muodoton - päinvastoin, eikä kumppanini ole koskaan lihoneet tms., mutta ei voi kuin säälien katsoa kun pariskunnat ravaa tuulipuvuissaan ostosmarkettihelveteissä koko perheen voimin lauantaisin, ja vaimo lyllertää edellä, hoikka mies perässä (vilkuillen muita naisia). Jotenkin voi aistia, että nainen ei ehkä ole aina ollut sellainen (näkee samaa tietty myös toisinpäin). Mutta minun asiani: mikään ei ole vastenmielisempää kuin lihava ihminen. Ihan sama mikä on syy, mutta se vain on MINUN mielestä epäeroottista ja ällöttävää, kun joku vyöryy ihrojen kanssa eikä vartalon ääriviivoja enää erota läskien seasta. Se hikoilu ja puuskutus julkisilla paikoilla saa mut raivon valtaan! Sairauttaan lihavat ei tietenkään mahda asialle mitään, mutta normaali terve ihminen voi! t. läskipoliisi

• ????

... kuka olet. Älä kysy mistä tiedän, riittää että tiedän!!!! Varaudu siihen.

• et sä ole

läski, en mä tarkottanu, pliis älä jätä mua !

• Vaimo

Mikset kommentoi kenellekään? Etkö uskalla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5973
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3734
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2587
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2121
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1902
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1868
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1765
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1458
    Aihe