Tarvitsisin valkosementtiä noin yhden 25 kg säkin. Onko tietoa löytyykö Tampereen kaupoista jostain suoraan hyllystä. Suomessa ainakin Finnsementti valmistaa. Sitä voi heiltä tilata rautakaupan välityksellä, mutta mielellään tilaisin sellaisesta kaupasta jolla Finnsementin tuotteita muutenkin valikoimissa, tulis sitten isomman tilauksen kyljessä mahd. vähän edullisemmin. Kiitos vastauksista.
http://www.finnsementti.fi/tuotteet/sementit/valkosementti
Tampereelta valkosementtiä, mistä?
Muurailla-pitäis
2
539
Vastaukset
- Anonyymi
Tampereella! Ei sieltä mitään saa. Kaikki pitää hakea Vantaa tai Espoosta. Että viduttaa asua , kun kaikki pitää hakea muualta.
- Anonyymi
Tampereelta saa vain mustaa makkaraa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836189
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj504244- 1314051
- 734001
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263008Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412735Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72627- 292306
- 2042151
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4561884