Aihe

Eläkkeelle?

bipoko

Kuinka moni sai bipolaarisuusdiagnoosin parin vuoden sisään oireiluista? kuinka moni on eläkkeellä tai sillä kuntoutustuella? vai mikä se nimike sille vuoden mittaiselle määräaikaiselle eläkkeelle oikein 0n? itselläni ei diagnoosia vielä, mutta epäilen sairastavani jotain hypoa/masennusta. mies ja tutut vihjailleet asiasta jo vuosien ajan. itse läni paha masennuskausi nyt taas menossa, vauhtikausi päättyi heinäkuun alussa. en halua että tutut tai kyläläiset saavat tästä tietää. mitä ihmettä kerron, kun kyselevät, miksi en ole töissä? nyt saikkua vain kaks viikkoa, mutta jatketaan varmasti jos en ole oma itseni. miten vaikeaa/helppoa on bipojen saada kuntoutustukea/pysyvää eläkettä?

0

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
        Parisuhde
        226
        14825
      2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
        Virrat
        40
        13448
      3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
        Kotimaiset julkkisjuorut
        290
        9075
      4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
        Virrat
        41
        6486
      5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
        Maailman menoa
        237
        3802