Tapaan liian paljon ihmisiä, jotka kätkevät seksuaalisen suuntautumisensa uskontonsa tai uskovaisen lähipiirin takia. Olkaa hyvät ihmiset sellaisia kuin olette. Sellaisiksi teidät on tarkoitettu. Ei kukaan toinen ihminen saa sanoa sinulle mikä tai kuka saat olla vaan ole rohkeasti oma itsesi. Ketään ei saa syrjiä tai paheksua sen takia kenestä tai mistä sukupuolesta tykkää.
Joo, tiedän, että tähän tulee taas viittauksia raamatusta ja siitä, että olen väärässä. Kait minullakin on sananvapauteni, joten annan sen teillekin. Toivon sen tapahtuvan kuitenkin hyvässä hengessä.
Eläkää elämänne sellaisina kuin olette
1
102
Vastaukset
- SamoillaLinjoilla
Olen kanssasi samaa mieltä. Uskovaisiin en enää sekaannu. Siitä ei tule mitään muuta kuin paha mieli molemmille. Homoseksuaalit kotona aivopestyt uskovaiset eivät pysty hyväksymään koskaan sitä mitä ovat. Ja tiedän tapauksia, joissa nuori on mennyt vanhempiensa aivopesuista niin sekaisin, että päätynyt päättämään päivänsä, kun ei saanut rakastaa omaa sukupuolta olevaa rakastaan. Aika kova kohtalo uskonnon takia. Ja muutenkin nuo uskonnot sotkevat koko maailman menoa. Ei mielestäni tarvitsisi olla minkäänlaisia uskontoja tässä maailmassa. Liikaa heiluu pyssyt uskontojen takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891859Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771713Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051514Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1781395Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em83985- 51977
- 56957
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56916- 66914
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40901