BM Cosmeuticals Gel 28 on ihon pelastaja

Ninni_32

Huomasin, että tästä tuotteesta ei löydy arvioita lähivuosilta, joten haluan jakaa kokemukseni muiden aknesta kärsivien kanssa.

Taisteltuani 3 vuotta aikuisiän hormonaalisen aknen kanssa, löysin tämän tuotteen. Nyt olen käyttänyt geeliä aamuin ja illoin 4 kk ajan ja iho on todella uskomattoman paljon parempi. Sanoisin että finnejä 70 % vähemmän, ja yli 2kk ei ole ollut kuin yksi kipeä ihonalainen, kun ennen niitä oli vähintään kolme viikossa...

En käytä tämän lisäksi muuta kosteusvoidetta, sillä voiteet tukkivat aina ihohuokoseni ja aiheuttavat näppyjä lisää. Tämä riittää, myös yövoiteen sijaan, ja silmänympärysiholle voi sitten laittaa jotain kosteuttavampaa lisäksi.

Aloitettuani huomasin parin viikon sisällä, että tuotteen tehoaineet puskevat ihosta alla muhivaa likaa pintaan, eli näppyjä oli hetken ajan vähän lisää, mutta silloin juuri ei saa lannistua! Luulen myös, että tästä tuotteesta vuosia sitten kirjoitetut keskustelut (joissa kauhistellaan, että tuli näppyjä lisää)on kirjoitettu juuri ensimmäisten kk aikana. Jatkoin käyttöä ja iho alkoi paranemaan silmissä. Tämä on ollut ihoni pelastus ja vaalentaa myös punoittavia arpia.

Suosittelen kaikkia teitä, jotka koette tavallisen kosteusvoiteen pahentavan aknea, koittamaan tätä geeliä. Itse toivon, että tämän valmistusta ei ikinä lopeteta ja ihan harmittaa, ettei geeliä valmistava yritys ole osannut markkinoida itseään lähes yhtään ja siksi minulla kesti 3 vuotta löytää tämä.

Tsemppiä kaikille ihonsa kanssa taisteleville ja muistakaa että aknesta VOI parantua!

2

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rerrrrrrrrr

      BM Gel 28
      Aqua, Propylene Glycol, Sodium Sucrose Octasulfate, Hydroxyethylcellulose, Sodium Hydroxide.

      • Lukee_sivuilla

        Vaikuttavana ainesosana toimii lääkemolekyyli Sucrose Octasulfate joka aktivoi ihon soluja ja kollageenituotantoa, tasoittaa tehokkaasti ryppyjä ja ilmejuonteita. Soluja uudistava BM Gel 28-tehoseerumi soveltuu ihoa uusivan ominaisuutensa ansiosta myös monen ihoongelman sekä arpien hoitoon. Ihoa rauhoittavan, uudistavan ja talineritystä normalisoivan vaikutuksen ansiosta se soveltuu sellaisenaan myös rasvaiselle ja epäpuhtaalle iholle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10446
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      2983
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1616
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1378
    Aihe