kuuluu? Minulle ei mitään erikoista, sinua ajattelen. <3
Mitäs M-miehen lauantaihin
13
345
Vastaukset
- Aikaläheltä
Kisoja, lueskelua, ja sinnuu ajatellen.
- Minkäslaisia
kirjoja luet?
- KaukaaMetsänpakolaiset
Olen ollut ulkona koko päivän, vieläkin taidan lähteä.
Olet myös ajatuksissani.. olethan aina osa minua.- ihana_kuulla
mitä hän merkitsee sinulle.
- 8matti
ihan hyvää... sauna laitttettu päälle ja WoT:ii pelailtu ja lapsen kans touhuillu
- Eli_kivaa
tekemistä ollut. Itse tulin juuri saunasta ja kahvit keitin.
- 8matti
ja tokmannilla tuli käytyy ostoksil...
- itsellä_suunnitteilla
ensiviikon lopulla tokmannille meno.
- puuhommia
Rankametsästä juuri tulin.
- Se_onkin
fyysistä hommaa se.
Tuli tänään laitettua mökkien perustuksien viereen hiekkaa, kärrättyä 20 kottikärryllistä puita latoon, leikattua mökin nurmialueet, käytyä saunassa ja ajettua äsken kotiin Vantaalle kun Etelä-Savossa tulee vettä monta päivää putkeen.
Mitäs aloittajan päivään on kuulunut? :)- yksiMmies
Monitoimi päivähän tästä lauantaista muodostui. Polttopuun tekoa. Kaupalla käynti. Mökillä ja katiskoilla känti. Pyykin pesua. Saunan lämmitys. Ruoan valmistus. Astioiden tiskaus. Sellanen normi päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976