En pettynyt, vaikka 2-4 biisiä ovatkin suht keskitason biisejä, mutta muut biisit luokkaa hyvä.
Rumpali tolla levyllä HYVÄ.
Mä keräilen paljon CD-levyjä.
EN ikinä luovu CD-levyistäni.
Kenen mielestä hyvä levy tämä humisevan harjun paluu vai onko ihan paska?
Kriitikot lyttäsivät levyn aikoinaan.
Minä oisin antanu arvosanan todella hyvän ja huonon välimaastoon eli en ois ollu kokonaan kriitikoiden kanssa samaa mieltä, mutta osittain kyllä.
Ostin Dingon humisevan harjun paluu CD:n!
3
184
Vastaukset
- dingofani4ever1
Minä tykkään paljon Humisevan harjun paluu - levystä, monia hyviä biisejä, ehkä sopisi keikoillakin soitettavan ainakin muutamia. Erityisesti Mascaramies, Aaamutähti, Humisevan harjun paluu, Skorpioninainen suosikkejani levyltä.
- Sinnevaanunholaan
Anteeksi fanit,mutta toi tyyppihän ei ikinä ole osannut laulaa,toi äänikin on niin raisteleva,että miten voi kuunnella levykaupalla?
- unholastatakaisin
Hyvä levy. Harmi että levy ei saavuttanut isompaa huomiota. Toivoisin että humisevan lauluja soitettaisiin radiossa. Humisevalla soitti koko bändi ja vieläpä ihan mallikkaasti. Voin suositella kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1878579
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264708- 504218
- 593762
- 513206
- 502970
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362147