Oon sairastunut erittäin vakavasti homeista. Oisko tietoa Tampereen kouluista? Ja eri vaihtoehdoista opintoihin muutenkin kaipailisin juuri tämän homehomman vuoksi.. Hyvin masentavaa, mutta mulla on nyt tullut aika monta seinää vastaan tän sairastumisen myötä, enkä halua ottaa sitä riskiä, että hakisin uudestaan johonkin homeiseen oppilaitokseen. Oon huomannut, että siinä vaiheessa, kun sairastuu vakavasti, niin se ei koulun johtoa paljoa liikuta ja sairastuminen on valitettavasti usein este opintojen jatkumiselle. Help!
Tampereen oppilaitokset
3
138
Vastaukset
- Homepaskaa
Juu, tervetuloa joukkoon. Paljon puhutaan mutta mitään ei tehdä. Tässä maassa ei oikeutta saa. Ainakaan homeasioissa. Työpaikat homeessa mutta mitään ei tehdä. Haistakaa paska koko valtiovalta! Kun saan lottovoiton en sijoita senttiäkään suomeen.
- Karkumatkalla
Rakentaminen on viime kuukausina elpynyt ja kohta elpyy uusi homekorjausaalto.
Miten rakentamisen määrä voisi pysyä ennallaan ellei tehtäisi purettavaksi tai korjattavaksi?
Kysyjä ei kerro mihin opintoihin haluaisi. Tuolla on ainakin yksi homeeton koulu.
http://www.iltalehti.fi/perhe/2016081722152267_pr.shtml
Itse olen kouluja käynyt vierailla paikkakunnilla supistetun kansakoulun jälkeen. - kjkjkjkhhh
Se ei valitettavasti paljon auta, vaikka joku homesairas kertoisi sinulle, että oppilaitos X on homeeton. Syy: homelajeja on lukuisia, toiset altistuvat yhdelle lajille joku muu toiselle, riippuen siitä mitä lajikkeita sairastumisen aiheuttaneessa työpaikassa/ asunnossa/ koulussa on.
Siksi jossakin tilassa voi sinulla olla ihan hyvä olla, mutta homesairas kaverisi voi olla tukehtumassa minuutissa.
Inhottavaa kertoa masentavia uutisia mutta näin se nyt vaan on.
Toivottavasti löydät jonkin ratkaisun. Usko pois, tiedän todellakin kuinka hankalaksi elämä menee homesairastumisen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19111579
- 585489
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462777- 402405
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131871Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441845Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291714Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k121636Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421488Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61486