Kukaan menossa EF kielimatkalle kesällä 2017

EFmatkalle

Eli kysyn onks joku menossa EF kielimatkalle ens kesänä ja jos on niin minne ite oon 17v tyttö enkä osaa päättää viellä mihin menisin

9

141

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matkalleroomaan

Mä oon menossa Roomaan 4 viikoks ens kesänä

• Hgjkjo
    • Kielimatka

Mä oon 18v poika ja menossa los angelesiin heinäkuussa 3 viikoks

• Ughughugh

• Disappointing

• samamako

Mä en tuosta EF:n touhusta paljoakaan tiedä, ite kun olin kesällä STS:n kautta Brightonissa. Mä tykkäsin kyllä Brightonista kaupunkina ihan sairaasti, kun löyty ranta ja laiturin päälle rakennettu huvipuisto ja paljon shoppailu mahdollisuuksia. Ite on 16v ja matka STS:n kautta meni kyllä tosi hyvin, vaikka ongelmia tulikin, mutta niistä ei itse tarvinnut paljoakaan huolehtia. Brighton on tosi kovassa suosiossa kielimatkalaisten keskuudessa, niin STS:n kuin EF:n, joten siellä on koko ajan joku auttamassa jos ei meinaa löytää jonnekkin perille tai tulee joku muu ongelma.
      Oon kirjotellut mun matkakertomuksia mun blogiin, joten jos kiinnostaa kannattaa käydä lukasemassa :)
      http://stskielimatkani.blogspot.fi/

• samamako

Enkä tiedä STS:n matkoista USA:han, mutta onhan tuo aika hurja tuon pojan tapaus.

• JärkiHoi

Fiksut ei enää aikoihin ole tuollaisille rahastusmatkoille menneet. Ottakaa selvää vähän hei ihmiset.

• EfAmbassador

Moikka! Ite oon ollut ef:n kautta neljällä kielimatkalla, Australiassa, Maltalla, Long Beachilla ja New Yorkissa. Jos sulla on vielä ongelmia päättää mihin päin lähtisit ensi vuonna kielimatkalle niin voisin ehkä auttaa. Tai noista kohteista missä olen ollut niin osaan vähän kertoa jostain muistakin kohteista kun kavereita ollut muuallakin. Ite en ole enää ensi kesänä lähdössä kielimatkalle, mutta tiedän muutaman jotka ovat lähdössä ja eihän sitä tiiä vaikka samaa kohdetta miettisitte. Mihin päin olisit kiinnostunut lähtemään? Kirjottelen blogii niin sieltä löytyy vähän tietoo mun matkoista ja myös mun sähköposti jne miten saa kiinni niin tuu laittaa ihmeessä viestii niin voisin kertoo enemmän noista matkoista ja voin auttaa sua jos tarviit apua! :)

Dreamscometruewithef.blogspot.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2805
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2694
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1525
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe