Siis Rion kisoissa? Mun ehdoton suosikkilaji on naisten beachvolley. Perusteluina ne niin ihanat maisemat siellä taustalla;)
mikä kiinnostaa rekattuja
82
786
Vastaukset
No täytyy tunnustaa etten seuraa urheilua..
toljanter kirjoitti:
No olipa hurja tunnustus, sulla taitaa olla miehesi kans vähän kinaa kanavavalinnoista;)
Ei ole kinaa, ihan sovussa sovitaan kuka katsoo tv:tä, tai tietsikan kautta. :)
tinttu-liina kirjoitti:
Kannattais seurata...Jos joku laji on tylsä, nii kattelee siinä kaikkee muuta..;))
En minä jaksa keskittyä..
Kittiechihunen kirjoitti:
En minä jaksa keskittyä..
No on niitä monta semmosta lajia etten minäkää jaksa.:) Yleisurheilu on ihan mukavaa ja varsinki keihäänheitto. Se ei pitkästytä yhtään. Katoksää ees sitä?
tinttu-liina kirjoitti:
No on niitä monta semmosta lajia etten minäkää jaksa.:) Yleisurheilu on ihan mukavaa ja varsinki keihäänheitto. Se ei pitkästytä yhtään. Katoksää ees sitä?
En seuraa mitään urheilua, sori..
En seuraa mitään urheilua, sori..
No ei siitä vankilaan joudu vaikkei katokkaa urheilua.;) Sä katsot tietysti niitä kauhujuttuja..Millonkas muuten jatkuu Walking Dead!? Onko sulla mitään tietoa? :)
tinttu-liina kirjoitti:
No ei siitä vankilaan joudu vaikkei katokkaa urheilua.;) Sä katsot tietysti niitä kauhujuttuja..Millonkas muuten jatkuu Walking Dead!? Onko sulla mitään tietoa? :)
No hyvä etten joudu! :D joo, just olen katsellu American Horror Storya dvd:ltä.. :D En tiedä milloin Walking Dead jatkuu..
No hyvä etten joudu! :D joo, just olen katsellu American Horror Storya dvd:ltä.. :D En tiedä milloin Walking Dead jatkuu..
Eipä tarvinnu ku eilen kirjoittaa tuosta sarjasta, niin johan viime yönä zombit ajo mua takaa. :)))
tinttu-liina kirjoitti:
Eipä tarvinnu ku eilen kirjoittaa tuosta sarjasta, niin johan viime yönä zombit ajo mua takaa. :)))
Heh! Minäkin olen nähnyt zombie unia tuosta sarjasta.. :D
Heh! Minäkin olen nähnyt zombie unia tuosta sarjasta.. :D
Mehän ollaan ku pikkutenavia, ku heti tulee mörköunia. ;)
- Älkää_valehdelko
Ei noita tytöt katso, pissitte housuun vain.
tinttu-liina kirjoitti:
Mehän ollaan ku pikkutenavia, ku heti tulee mörköunia. ;)
Jep! :D Näin muuten kerran unta Alien-leffan facehuggerista.. Heräsin ja piti tsekata ettei sellainen oikeasti kipitä lattialla.. :D
Jep! :D Näin muuten kerran unta Alien-leffan facehuggerista.. Heräsin ja piti tsekata ettei sellainen oikeasti kipitä lattialla.. :D
:D Noi unet on joskus niin todentuntusia. :)) ja varsinki silloin ku on mörköunia..:P .Jos olis joku komee uros, niin sitten ei haittais. ;)
tinttu-liina kirjoitti:
:D Noi unet on joskus niin todentuntusia. :)) ja varsinki silloin ku on mörköunia..:P .Jos olis joku komee uros, niin sitten ei haittais. ;)
No kyllä minä miehestänikin näe unia.. ;)
No kyllä minä miehestänikin näe unia.. ;)
Ihanko totta?? :))) Te oletteki semmosia kyyhkyläisiä.;)) Tiiäkkö..mä näen hirveen usein sellasia unia missä kummittelee . :8 Ne on kamalia ku ne on nii todentuntusia. Ja jotenki niissä aina se meinaa viiä mut mukanaan. :3
tinttu-liina kirjoitti:
Ihanko totta?? :))) Te oletteki semmosia kyyhkyläisiä.;)) Tiiäkkö..mä näen hirveen usein sellasia unia missä kummittelee . :8 Ne on kamalia ku ne on nii todentuntusia. Ja jotenki niissä aina se meinaa viiä mut mukanaan. :3
Vai kyyhkyläisiä.. :) Ensi vuonna 10 vuotta naimisissa, mutta rakkaus on ihan kuuma edelleen.. <3
No Usain Boltin juoksu kiinnosti, yleisurheilu lähinnä.
Usain Bolt tietysti ja yleensä kaikkien miesten suoritukset. Täytyy katos tarkkailla ettei kenelläkää ole lantio/nivusvaivoja. Näyttää parin päivän perusteella että hyvin on asiat pojilla.;)
No sä tiedät sitte varmaan Usainin juoksun sujumisen kannalta sen mielestäsi tärkeimmän asian (ite en huomannu tarkastella): Eli kummassa lahkeessa SE on ja kuinka tärkeää juoksun kannalta on se että SE myös pysyy siinä alkuperäisessä lahkeessa?
toljanter kirjoitti:
No sä tiedät sitte varmaan Usainin juoksun sujumisen kannalta sen mielestäsi tärkeimmän asian (ite en huomannu tarkastella): Eli kummassa lahkeessa SE on ja kuinka tärkeää juoksun kannalta on se että SE myös pysyy siinä alkuperäisessä lahkeessa?
No ne pökät kyllä on nii tiukat ettei SE sieltä mihkää lähe...mun pitää kyllä ny tarkistaa toi asia. Hyvä ku huomasit..mä en ois ite hokannu. Yöllähän se kimpasee juoksuun, joten mä näen se sit huomenna.;)) Se on kyllä vaikeeta tämäki touhu, ku pitäis ehtiä kahtoa nii monta ja mulla on vaa kaks silmää...:(
tinttu-liina kirjoitti:
No ne pökät kyllä on nii tiukat ettei SE sieltä mihkää lähe...mun pitää kyllä ny tarkistaa toi asia. Hyvä ku huomasit..mä en ois ite hokannu. Yöllähän se kimpasee juoksuun, joten mä näen se sit huomenna.;)) Se on kyllä vaikeeta tämäki touhu, ku pitäis ehtiä kahtoa nii monta ja mulla on vaa kaks silmää...:(
Kattelen täs golfiaki..täs lajissa on kyllä kuivan näkösiä ukkoja..vai tekeeköhän toi vaatetus sen?! Miksiköhän niillä on oikee pitkälahkeiset pöksyt? Eikö noin lämpimässä sellaset tiukat trikoot olis mukavammat.:))
toljanter kirjoitti:
Hmmm... Siis eikö se muka olekaan kaikilla vasemmassa lahkeessa??? Jäbät ainakin väittivät mulle niin, eikä heillä yleensä ole tapana juksata mua :))
a--r--i--e--l kirjoitti:
Hmmm... Siis eikö se muka olekaan kaikilla vasemmassa lahkeessa??? Jäbät ainakin väittivät mulle niin, eikä heillä yleensä ole tapana juksata mua :))
No kyl se siel puolel on ;) Sä voit luottaa meihin ku peruskallioon murunen... ;)
- Silmät_sulaa_sinuun_kii
a--r--i--e--l kirjoitti:
Vasemmalla on täälläkin;)
Silmät_sulaa_sinuun_kii kirjoitti:
Vasemmalla on täälläkin;)
Voisitteko unohtaa nämä kuolajutut, todella tylsää ja ei oikein kuulu tänne.. Oikeasti Ariel, sinun pitäisi sanoa näille tyypeille että lopettavat. Olet kai kuitenkin edelleen varattu?
- Kommentti_ylläolevalta
Voisitteko unohtaa nämä kuolajutut, todella tylsää ja ei oikein kuulu tänne.. Oikeasti Ariel, sinun pitäisi sanoa näille tyypeille että lopettavat. Olet kai kuitenkin edelleen varattu?
Relaa hei, kaikkea ei ole pakko lukea, minäkin skippaan alun jorinat. Muuten ei kenenkään jutskat haittaa. Täällä sopii kaikki olemaan:)
Kommentti_ylläolevalta kirjoitti:
Relaa hei, kaikkea ei ole pakko lukea, minäkin skippaan alun jorinat. Muuten ei kenenkään jutskat haittaa. Täällä sopii kaikki olemaan:)
No en luekkaan, mutta kun iskee silmään, kun samassa ketjussa olen.. Oikeasti antaa huonon kuvan, kaikki luulee että nainen on joku kiertopalkinto, kuolaamisen ja flirtti viestien takia.. Miksette keskustele normaalisti??
- ihastelen-salaa
No en luekkaan, mutta kun iskee silmään, kun samassa ketjussa olen.. Oikeasti antaa huonon kuvan, kaikki luulee että nainen on joku kiertopalkinto, kuolaamisen ja flirtti viestien takia.. Miksette keskustele normaalisti??
Kuka kateellinen muija tuon kiertopalkinto nimityksen keksi? Tuollaisen kaunottaren jos omaksi saa, hänet pidetään tiukasti käsipuolessa ja muut jätkät potkitaan loitommalle.
- ei-vakavaa-suhdetta
Isänsä kanssa se kuulemma asuu kaksistaan.
ps. Kiva piski:) ei-vakavaa-suhdetta kirjoitti:
Isänsä kanssa se kuulemma asuu kaksistaan.
ps. Kiva piski:)Se isä on vamaan se mies ystävä, heillä kun taitaa olla ikäeroa.
Juu, kiva kun on koira lemmikkinä.ihastelen-salaa kirjoitti:
Kuka kateellinen muija tuon kiertopalkinto nimityksen keksi? Tuollaisen kaunottaren jos omaksi saa, hänet pidetään tiukasti käsipuolessa ja muut jätkät potkitaan loitommalle.
No en minä ainakaan ole kateellinen. Tarkoitin vaan että kaikki kuolaavat ukot palstalla luulevat saavansa hänet seuraavaksi, jä näin ei käy.. Eli ihan turhia nämä kuola jutut palstalla.. Naisena itse lopettaisin tuollaiset kommentit, ei tarvi kuolata perääni, vaan jutella normaalisti.
Ariel tais lopettaa kisojen seuraamisen kun uinnit loppui. Jäbät kuuliaisina poikina teki sitte varmaan samoin, ehkä ne salaa tihruaa kuitenkin esim mun lempilajia...;)
toljanter kirjoitti:
No mä voin koska kukaan ei kontrolloi mun katsomisia ja mä pistin ne kaikki nauhalle;)
No hohoh..:))) Ei sulla sitä systeemiä ole että katot viel hidastettuna..Ai nii..sähän katoitki vaa niitä maisemia. ;)
tinttu-liina kirjoitti:
No hohoh..:))) Ei sulla sitä systeemiä ole että katot viel hidastettuna..Ai nii..sähän katoitki vaa niitä maisemia. ;)
Toki katson myös hidastettuna, on upeaa nähdä solakoiden palmujen liikkeet ihan kuva kuvalta;)
toljanter kirjoitti:
Toki katson myös hidastettuna, on upeaa nähdä solakoiden palmujen liikkeet ihan kuva kuvalta;)
Hitto ku mä repesin..:))) Solakoita palmuja..Mitähä lajia ne mahtaa olla, ku niissä on jokaisessa semmoset kummat pallukat varressa..En ole kyllä nähny missään muualla semmosia.;)
tinttu-liina kirjoitti:
Hitto ku mä repesin..:))) Solakoita palmuja..Mitähä lajia ne mahtaa olla, ku niissä on jokaisessa semmoset kummat pallukat varressa..En ole kyllä nähny missään muualla semmosia.;)
No sä et sitte tunne tuota puulajistoa yhtä hyvin kuin mä. Ne palmujen pallukat ku on ihan siellä ylhhäällä...
Vai oliko sulla TAAS jotain tuhmia mielessä:(toljanter kirjoitti:
No sä et sitte tunne tuota puulajistoa yhtä hyvin kuin mä. Ne palmujen pallukat ku on ihan siellä ylhhäällä...
Vai oliko sulla TAAS jotain tuhmia mielessä:(Ööh..no onhan ne aika ylhäällä..;) Sullehan noi palmut on tunnetusti tuttuja, ku muistelee sitä auringossa kuivunutta.."kuin pieni palmu" ;))
tinttu-liina kirjoitti:
Ööh..no onhan ne aika ylhäällä..;) Sullehan noi palmut on tunnetusti tuttuja, ku muistelee sitä auringossa kuivunutta.."kuin pieni palmu" ;))
No kosteus tekee hyvää ja virkistää nopeasti... Puhun siis palmuista;)
toljanter kirjoitti:
Voi herttine mitä mulle tuli mieleen...:× juuh...tietysti. ;)
- Säälin_jo_sitä
toljanter kirjoitti:
No olisit tuolle tytölle jotain vastannut kun sen narrasit paikalle, vai odotellaanko täällä vesissäsilmin herjaajaa saapuvaksi?
Säälin_jo_sitä kirjoitti:
No olisit tuolle tytölle jotain vastannut kun sen narrasit paikalle, vai odotellaanko täällä vesissäsilmin herjaajaa saapuvaksi?
No olisko tää ny kummiski nii et sä yrität polkee maaperää valmiiks? Paree ku oot vaan itekses säälintunteis kaa...
Mua kiinnosti eniten Ryan Lochte :)) Ja mun perustelut voitte katsoa linkistä, hahaha ;)) Mmmm... Siis mitä luulette? Jos kirjoitan hänelle kirjeen ja lähetän mun kuvan mukana, niin vastaakohan hän mulle jotain vai haaskaanko vain mun aikaa ihan joutavaan??? No joo... Katsoin myös telinevoimistelua, koska se on oikeasti maailman toiseksi supermielenkiintoisin laji :))
https://www.youtube.com/watch?v=kJHbPz5qHdI- kaikkea_ei_saa
Kyseisellä tyypillä riittää kauniita naisia, joten olet tavis siinä joukossa.
- yksi-uimaripoitsu-vaan
Hitto soikoon, vastaa takuulla jos ei silmät katso kieroon;) Lyötkö päin näköä, jos koitan tulla jutteleen..joskus?
No mä neuvon sit laittaan sen kuvan Ryanil mis sä oot mun kalsongit pääs tai sit joku noit Butchin salakuvii jois näkyy vaan puol sun päätäs... ;) Eli niinku pelkkii hiuksii tai olkapäit mä meinaan ;)
- Eksiä_jonoksi_asti
Päihität sata nolla nykyisen heilan kauneudellasi mutta parempi silti tyytyä Klan poikiin, sillä tuo voi olla isojen tissien perään.
http://www.playerwives.com/olympics/ryan-lochtes-girlfriend-amanda-sauer/ - minun_makuunini
Amanda Sauer todella kaunis nainen ja mitkä muodot. Pitää olla mistä kiinni ottaa ja tietää että on nainen. :-)
yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:
Hitto soikoon, vastaa takuulla jos ei silmät katso kieroon;) Lyötkö päin näköä, jos koitan tulla jutteleen..joskus?
Jaaha, kuolaajat taas liikkeellä.. Boring!
artagnan kirjoitti:
No mä neuvon sit laittaan sen kuvan Ryanil mis sä oot mun kalsongit pääs tai sit joku noit Butchin salakuvii jois näkyy vaan puol sun päätäs... ;) Eli niinku pelkkii hiuksii tai olkapäit mä meinaan ;)
No meitsi liittäis ennemminki mukaan videoleikkeen siitä kun Bambi roikkui puun latvassa hätääntyneenä taannoin ja 'iskä' säikäytettiin yöllä hankkimaan kurottajaa kesken makeimpien unien ;-D Kun toi Ryaniki on tuollainen mammanpoika omalla tahollaan että olis kuin kaksi marjaa yhdessä sitten.. ;-D
- Ryan_Lochte
Marry me beautiful;)
- ryanlochtenisoveli
Get a life..
Kamuillasikin on kestoflirtti päällä joten kun stondaa niin pysy pois tieltä, ettet jää alle;)
ryanlochtenisoveli kirjoitti:
Kamuillasikin on kestoflirtti päällä joten kun stondaa niin pysy pois tieltä, ettet jää alle;)
Heidän kesken se on vitsiä, teillä on turha ihastus varattuun.. Ja kaikki nuo kuola viestit tekee asian vain pahemmaksi, kaikki pervot tulee palstalle yhden naisen kimppuun.. keskustelkaa normaalisti!
Heidän kesken se on vitsiä, teillä on turha ihastus varattuun.. Ja kaikki nuo kuola viestit tekee asian vain pahemmaksi, kaikki pervot tulee palstalle yhden naisen kimppuun.. keskustelkaa normaalisti!
No harmitonta läppää toiki on vaan :-) Ei kantsi hikeentyä..
butch-cassidy kirjoitti:
No harmitonta läppää toiki on vaan :-) Ei kantsi hikeentyä..
No ehkä on läppää, mutta antaa väärän kuvan ihmisille palstalla.. kannattaa olla vähän varovaisempi, ne kuola jutut voisi jättää pois, tai jutella niistä henk. kohtaisesti.
- juttelu-henk.kohtaisesti
No ehkä on läppää, mutta antaa väärän kuvan ihmisille palstalla.. kannattaa olla vähän varovaisempi, ne kuola jutut voisi jättää pois, tai jutella niistä henk. kohtaisesti.
Kerrot vaan että kuinka se käy päinsä?
juttelu-henk.kohtaisesti kirjoitti:
Kerrot vaan että kuinka se käy päinsä?
No ottamalla yhteyttä tietenkin. Koettakaa rauhoittua miehet ihan oikeasti.
Oma mieheni kyllä tykkäisi huonoa, jos kaikkien kanssa lepertelisin kuten te..
Maailma on täynnä vapaita naisia ja he osaavat jutella ja eivät kaipaa kuola viestejä.
Mua kiinnosti eniten Ryan Lochte :)) Ja mun perustelut voitte katsoa linkistä, hahaha ;)) Mmmm... Siis mitä luulette? Jos kirjoitan hänelle kirjeen ja lähetän mun kuvan mukana, niin vastaakohan hän mulle jotain vai haaskaanko vain mun aikaa ihan joutavaan??? No joo... Katsoin myös telinevoimistelua, koska se on oikeasti maailman toiseksi supermielenkiintoisin laji :))
https://www.youtube.com/watch?v=kJHbPz5qHdI- Älä_pahastu
Unettava laji, sori;)
Älä_pahastu kirjoitti:
Unettava laji, sori;)
No meitsipä epäilee että on sieltä vaativimmasta päästä kuitenkin. Vaatii sellaista täydellistä kehonhallintaa nimittäin.. :-)
En tahdo loukata sua Ariel mutta mun avustaja kellotti mulle just vähä kovemman ajan sataan metriin mitä tuo mikä lie Lochte on ikään uinut. Mä uin muuten koiraa:)
- tinttuliinan-kainaloon
toljanter kirjoitti:
En tahdo loukata sua Ariel mutta mun avustaja kellotti mulle just vähä kovemman ajan sataan metriin mitä tuo mikä lie Lochte on ikään uinut. Mä uin muuten koiraa:)
Pätkiikö muisti? Dumppasit sen jo kerran, nyt teet tilaa nuoremmille poitsuille. Tuliko selväksi? Tulihan? No hyvä..
- ei_mahiksia_papalla
tinttuliinan-kainaloon kirjoitti:
Pätkiikö muisti? Dumppasit sen jo kerran, nyt teet tilaa nuoremmille poitsuille. Tuliko selväksi? Tulihan? No hyvä..
Papparainen vaan säälistä nyt vastasi. :-)
- erektio-häiriö
ei_mahiksia_papalla kirjoitti:
Papparainen vaan säälistä nyt vastasi. :-)
Säälistäpä kyllä, mahkot on menneet parikymppisiin aikoja sitten.
- ei-vastannut-pikkupimu
Namupala lipesi papan hyppysistä.
ei-vastannut-pikkupimu kirjoitti:
Namupala lipesi papan hyppysistä.
Jaa meikäläinen on nyt sitte vuorostaan herjauksen kohteena:)
Älä nyt hyvä onneton ihmispolo tuhlaa vähiä voimavarojasi turhuuteen. Nuo sun 'loukkaukset' sattuu nimittäin just yhtä lujasti meikäläiseen kuin käy tilanteessa kun hyttynen pistää norsua:)- Puolueeton_tarkkailija
toljanter kirjoitti:
Jaa meikäläinen on nyt sitte vuorostaan herjauksen kohteena:)
Älä nyt hyvä onneton ihmispolo tuhlaa vähiä voimavarojasi turhuuteen. Nuo sun 'loukkaukset' sattuu nimittäin just yhtä lujasti meikäläiseen kuin käy tilanteessa kun hyttynen pistää norsua:)No sehän käy lämpimänä Tinttuliinaan, sokea reettakin huomaa. Ei se sen tytön vastaamisesta/vastaamattomuudesta välitä.
Ei sit kyl lainkaan nappaa toi kentän väri ku se pitäis olla perinteinen punaruskee...
- OlenHuolestunutSiitä
Viekää tuo tyttönne pois ennen kuin se syödään elävältä, se on henkisesti liian lujilla täällä.
- sekoile_muualla
OlenHuolestunutSiitä kirjoitti:
Viekää tuo tyttönne pois ennen kuin se syödään elävältä, se on henkisesti liian lujilla täällä.
Mitä sä sekoilet, onhan hänellä monta jätkää tääl pitämäs huolta.
Tota noin... Mä kyl arvostan huolenpitoos mut oon kuiteski samaa mieltä ku toi sulle kommentin heittäny sälli. Eli toi menee jo puhtaan sekoilun piikkiin. Et sori...
Minä olen huolestunut että Ariel sallii kaikki kuola viestit.. Pitäisi sanoa että lopettakaa..
- hyvä-idea
Minä olen huolestunut että Ariel sallii kaikki kuola viestit.. Pitäisi sanoa että lopettakaa..
Saataisiin edes 1 sana irtoamaan:)
hyvä-idea kirjoitti:
Saataisiin edes 1 sana irtoamaan:)
Jospa teiltä miehiltä tulisi jotain älykästä sanottavaa palstalle vaihteeksi?
no jäbä näkee töissä niin paljo heiluvia tissejä ja hiekkasia liivejä et niitä ei viihti sitte enään vapaa-ajalla kahtella.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1498841Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492609Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282397- 432381
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961823- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä411219Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126