Olen -02 tyttö ja etsin poikakaveria mielellään sellasta joka ei olis ihan mikään arka juttelemaan asioista. Pidän hevosista ja niissä raviurheilu kiinnostaa. Olisi mahtavaa jos laittaisit oman instagram nimesi niin voisimme jutella diressä☺
Löytyiskö poikia (IKÄ:00-02)
16
267
Vastaukset
- Penttijuurikkala
kyllä löytyy! täällä kirjoittaa 65v Pentti Närpiöstä. En todellakaan ole arka missään joten ei sinulla syytä huoleen. Hevosistakin pidän, omistan yhden kun maalla asun ja sillä ratsastelen Siwaan ostamaan tupakkaa. Matkaan ei mene kuin 10min kun piiskaan vyöllä hevosen hulluun laukkaan. Kerran luulin että hevosesta voi lypsää ja menin jalkojen alle mutta sitten se kaakki potkaisi minua ahteriin hyvin kovaa ja lensin naapurin akan kasvi maalle. Mutta näitä nintärnättejä ja snapseja en liiemmin käytä mutta posti vie kirjeet perille. Olet toki tervetullut vaikka heti käymään luonani Närpiössä! Bussilla pääsee. Laita numerosi niin sovitaan tarkemmin.
- Penttijuurikkala
Sen vielä lisään äskeiseen että meetwursti pekonin kanssa käristettynä on lempiruokani. Lisäksi munapussit ovat turvonneet.
- Käykssul
Mä haluaisin olla sun kaa mutta oon vasta 13 v
- naamapalmuu
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- Tyttö-02
Oot vähän liian nuori. Päätin että mä otan yhteyttä Pentti juurikkalaan Närpiöstä😄
- Kaapo0000
Takala_00 voi tulla puhumaan
- Tyttö-02
Kaapo en ehdi jutella kanssasi kun juttelen Pentin kanssa
- kaikkinimetolivarattu
ig riku.nuutila
oon 14v turusta.
harrastan meripatioo
lisäks oon kotoisin maalta joten tiedän jotai hevosista - tuuoiketuuoikeesttylsää
02 poika oon läppäja hyvä tyyppi kerron iha kaiken en yhtää ujo iljaroudak tuu oikeest ihmees
- tuujopuhuu
Oon iha suosituis piireis ja oon vähä pervo mut mun kaa on hauskaa oikeest tuu oikeest puhuu vaik tnä
- ononilja
Toi on sit vielki iljaroudak
- Kazper887
IG: Kazper887
- bbbboi
Insta on oonjasu ja itekki tykkään puhuu suoraan asioista ja en ole kovin ujo. Tule vaa juttelee 👍
- Suvakit_raiskataan
Ig: AnaaliRaiskausSuvakeille
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881277Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341018- 68954
- 39877
- 71843
- 83817
- 66812
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53797Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764