Mikä miehissä on vikana?

Jannakke

Mikä teistä on tehnyt niin itsekeskeisiä että viestiin voida edes vastata? Paitsi sitten kun itselle sopii...tai kännissä. Mikä teissä on vikana? Päissään vingutaan perään, mutta Selvinpäin liinat kiinni. Tunnevammaisia? Sitten kun vittuunnuksissaan kysyy että oisko parempi että ei olla yhteyksissä niin siihenkään ei vastata. Paitsi päissään; sitten ollaan pusipusi....Aaaarrggghhh!

21

466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikea_mies

      Ei kaikki miehet ole todellakaan tollasia!!! Sulla on väärä mies.

    • jannakke

      No ei oo ihan yks mies joka on tuota tehnyt. Toinen ei uskaltanu mulle ees puhua juurikaan. Juoksi pitkin seiniä paniikissa kun vastaan tulin. Samaa tekee tämäkin 😂 Enkä todellakaan ole mikään pelottava; miehiä kavereina paljonkin ja hyvin yleensä tulen ihmisten kanssa toimeen. Paitsi näiden...

    • vaihda_kohdetta

      No sitten varmaan nämä miehet ei ole susta kiinnostuneita syystä tai toisesta. Tai sitten todella todella ujoja.

      • jannakke

        Niin mäkin aattelin. Mutta silti toinen ei jätä rauhaan (silloin kun itselle sopii olla yhteydessä) ja toinen vannoo kännissä suurinpiirtein rakkauttaan. Huoh mitä hommaa...
        Toinen kuulemma pelkää rakastuvansa ja siksi välttelee.Toisesta en tiedä.


      • vaan.ihmettelen
        jannakke kirjoitti:

        Niin mäkin aattelin. Mutta silti toinen ei jätä rauhaan (silloin kun itselle sopii olla yhteydessä) ja toinen vannoo kännissä suurinpiirtein rakkauttaan. Huoh mitä hommaa...
        Toinen kuulemma pelkää rakastuvansa ja siksi välttelee.Toisesta en tiedä.

        Pitääkö sun pyörittää kahta kerrallaan. Kännissä puhuttua ei kannata ottaa todesta.


      • koettu-tilanne
        jannakke kirjoitti:

        Niin mäkin aattelin. Mutta silti toinen ei jätä rauhaan (silloin kun itselle sopii olla yhteydessä) ja toinen vannoo kännissä suurinpiirtein rakkauttaan. Huoh mitä hommaa...
        Toinen kuulemma pelkää rakastuvansa ja siksi välttelee.Toisesta en tiedä.

        Tämä rakastumistaan pelkäävä taitaa olla varattu.


    • jannakke

      Ei. Toinen ei jätä rauhaan vaikka sata kertaa oon sanonut. Mutta silti pelkää.

    • Nainenmiettisnäin

      Ei miehissä/ naisissa ole mitään vika. Vikaa on sen pääse joka etsii ja näkee vikoja kaikkialla. Onko mahdotonta olla ihminen ihmiselle?

      • jannakke

        Just samaa tarkoitan. Miksi ei voi kohdella ihmistä kuin muitakin? Kuka antaa toiselle ihmiselle oikeuden kohdella toista ihmistä huonosti? Kun kuiten muita kohdellaan normaalisti. Miksi? En omasta mielestäni ole antanut kellekään aihetta kohdella itseäni huonosti. Olen ollut kiltti, ymmärtäväinen, kuunnellut jne. En tiedä...


      • tsempiisulle

        No älä siten katkeroidu. Kai sinussa on munaa sanoutua irti huonosta ihmissuhteesta. En käyttäisi aikaani miettimällä mitä toinen on, vaan mieluummin mitä itse haluan olla.


      • vilkaisepaspeiliin
        jannakke kirjoitti:

        Just samaa tarkoitan. Miksi ei voi kohdella ihmistä kuin muitakin? Kuka antaa toiselle ihmiselle oikeuden kohdella toista ihmistä huonosti? Kun kuiten muita kohdellaan normaalisti. Miksi? En omasta mielestäni ole antanut kellekään aihetta kohdella itseäni huonosti. Olen ollut kiltti, ymmärtäväinen, kuunnellut jne. En tiedä...

        Täydellinenhän sinä olet ollut, koskaan ei mitään vikaa sinussa.


      • Iltapäivänjatkot
        jannakke kirjoitti:

        Just samaa tarkoitan. Miksi ei voi kohdella ihmistä kuin muitakin? Kuka antaa toiselle ihmiselle oikeuden kohdella toista ihmistä huonosti? Kun kuiten muita kohdellaan normaalisti. Miksi? En omasta mielestäni ole antanut kellekään aihetta kohdella itseäni huonosti. Olen ollut kiltti, ymmärtäväinen, kuunnellut jne. En tiedä...

        Kannattaa miettiä omaa itseäänkin väliin, ja jos joku ei jätä rauhaan ja et halua olla kuin kaveritasolla tekemisissä, niin sun pitää tehdä vaan rohkeasti ne rajat silläkin uhalla, että välit voi mennä poikki. Sulla on oikeus omaan yksityisyyteen ja elämään kotirauhaa häiritsemättä. Sulla on oikeus jättää vastaamatta viestiin tai puheluun ja olla provosoimatta sitä vastapuolta jatkamaan juttuaan. Joskus se vaan alkaa syömään ihmistä sisältäpäin, jos kaikkeen taipuu ja on kaikessa mieliksi.


      • ap12345

        Sepä se. Toinen on niin äärettömän hyvä manipuloimaan että itsekin luulee kaipaavansa sitä. Näen sen läpi; olen aina nähnyt ja tiennyt hänen painostavan, ahdistavan ja manipuloivan. Mutta kun olen nähnyt hänessä myös sen toisen puolen ja siitä ajatuksesta kuvittelen aina jotakin muutakin olevan. Olen nähnyt pelon taakse ja sen ihmisen voisinko haluta. Mutta olet oikeassa; se syö ja lujaa.


      • outoalogiikkaa

        Onko jollakin vastakohtina kaverina olo tai sitten tiiviimpänä kotirauhan ja yksityisyyden rikkominen. Minä en ymmärrä moista logiikkaa. Eikö ihmiselle, josta pidetään jopa rakastetaan haluta hyvää, on sitten kaveri tai enemmän. Vähän niinkuin maksimoin haittasi, jos et toimi niinkuin haluan.


      • ap12345

        Niin. Haluaisin olla kaveri. Ystävä. Johon luotetaan. Mutta ei. Siihen en ko ihmisen kanssa koskaan pääse. Se on joko tai. Mun puolelta tai. Toivottavasti hänkin joskus uskoo.


    • jannakke

      Enhän mä nyt niin sanonut 😂 Sanoin että en ole antanut aihetta olla kusipää kellekään. Ainakaan näille kahdelle. Ihan liian kiltti oon niille ollu. Tullu kun pyydetty, tehny mitä haluttu.

    • Justnäin

      Ite ihmettelen tota samaa jo yli puolitoista vuotta samaa juupas-eipäs menoa, mutta ei halua puhua asioita lopullisesti selväksi. Tuntuu kummalliselta puuhata muuta kun tietää, että kai siitä J:stä joskus taas jotain kuuluu ja taas unohdan jonkun oikeesti mua arvostavan tyypin sen takia. Sitten taas hra häipyy mediahiljaisuuteen.. Aika turhaa!

    • Kyllä viesteihin vastataan jos sellaisia tulee. Aina löytyy sellaisia ihmisiä jotka eivät vastaa mitään vaikka olisi ihan asiallinen viesti.

    • iisibiisi

      Yhdellä sanalla: äidit.

    • VirsutusVirsutus

      Hei, jos nää miehet on mielestäsi k-päisiä ja jollain tavalla viallisia, niin miksi ihmeessä vielä vaivaat päätäsi. Mene eteenpäin. Kännissä ihmiset tosiaan tekevät ajattelemattomia tekoja, mutta eivät niille, joita rakastavat.

    • kajkksjhf

      ihan klassista. Pitävät tuollatavoin epävarmuudessa ja sinua varalla, roikottavat. Eivät kerro totuutta vaan tekosyitä. Max kaks viestiä ja jos ei vastaa, ei kiinnosta, oli tekosyyt mitä tahansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe