Onko kukaan lukenut Doreen Irvinen elämänkertaa Olin noita? Mitä mieltä ootte siitä?
Vastaukset 4
- ...
Ei vaikuttanut minua moraalisoinnillaan. Selasin läpi sieltä täältä ja laitoin kirjan pois...myöhemmin paperikeräykseen. Oli aika ankea ja ahdistava, mutta tämä onkin sitten vain minun mielipiteeni.
- tarinoita
Luin Olin noita kirjan ekan kerran ehkä joskus 13-vuotiaana. Aika sävähdyttävä kokemus. Nykylapsukaisille, Harry Pottereihin, elokuva magiaan ja kauhuun tottuneet kakarat tuskin kovin siitä kauhistuvat, koska eivät ymmärrä että se on totta.
Mutta jos tietää kirjan pahan todelliseksi, alkaa hyytää. Todellisuus on tarua ihmeellisempi.
Jos haluaa tietää noituuden syvimmän olemuksen, niin kannattaa pelästyttää itsensä tällä.- heihei
Luin kirjan noin 12 vuotiaana. mielestäni oli hyvä ja uskoin kyllä siihen.
Jos haluat samanlaisia kirjoja, niin kannattaa lukea myös tanssii saatanan kanssa.
- minjaliisa
Joo, just luin kirjan. Ja eka kertaa kirjoitan nettiin jotain, joten en tiedä tuleeko perille. Tosi hyvä kirja. Olen kuullut vastaavaa riivaajien poisajamista täältä Suomestakin. Mitään uutta ei tullut siinä mielessä, mutta minua kosketti se, että riivaajat eivät lähteneet heti, vaan taistelu oli kovaa. Ne on varmaan niin tiukassa ihmisen omassa tahdossa ja siksi kai niiden ei tarvitse lähteä ennenkuin ihminen on ihan valmis siihen myös itse. Mitä itse olit mieltä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73873
- 113789
- 140725
- 37722
- 70627
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40619Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu161511- 28508
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58503Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47480- 63465
- 69455
- 41432
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0432Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30424- 45423
- 35418
Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74416Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks59405