Hei,
Ehdotan FCA-konsernin maahantuonnin siirtämistä FCA Finlandilta Deltalle tai Laakkoselle, joka vastaisi maahantuonnin lisäksi mahdollisesti myös Alfa Romeon, Fiatin ja Jeepin huollosta ja jälleenmyynnistä. Pohjois-Pohjanmaalla Pörhö voisi hoitaa Alfa Romeon, Fiatin ja Jeepin huollon ja jälleenmyynnin.
Alfa Romeo Deltalle, Laakkoselle tai Pörhölle
5
150
Vastaukset
- turha_toivo
No eipä tuo Deltakaan tainnut kovin aktiivinen olla Alfan markkinoinnin osalta. Fiatia kyllä myivät 10x paremmin kuin myöhemmät maahantuojat.
- Ford_Ilkka
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä eli maahantuonti Deltalle, Laakkoselle tai Pörhölle.
- Facif
Veho voisi suosiolla luopua Citroenistä, DS:stä ja Peugeotista. Alfa Romeo, Fiat ja Jeep tilalle ehdottomasti. Ei mitään muttia!
Ja sitten Citroen, DS ja Peugeot Groupe PSA:n maahantuontiorganisaatiolle, "PSA Finlandille" tai sitten Autokeskukselle tai Deltalle. - antsus31
ei nyt prk ainakaan mihinkään vitun deltalle kun sieltä onkerran eroon päästy
- jantsus82
Fiatissa ei oo mitään vikaa. Usko jo se. Pösö ja Sitikka eivät ole menestystarinoita. Italialaiset ja ranskalaiset ovat kuulemma molemmat vuodesta toiseen häntäpäässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6262876- 1071512
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671466Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831390- 1141274
- 1381266
- 1031113
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1361045- 48950
- 49919