Mies. Mä en viitsi kertoa, mitä mä susta oikeasti

Loukkasitsyvästi

ajattelen. Koska en halua susta vihamiestä.

20

575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten hän loukkasi...........

      • pusipusimunomasiltsu

        ....risto <3


    • Unohdasittenheti

      No mitä veikkaat että itse ajattelen. Naiset aina kuvittelevat tietävänsä mitä mies ajattelee, koska pitävät miehiä tyhmempinä. Ketkähän ne tutkimuslaitokset ja korkeimmat virat täyttääkään!

      • Täyttäköön

        Unohdan kun olen siihen valmis. Sä et mua määrää.


    • Ettekö voi sopia riitaanne?

      • Ikuisesti_

        Olemme sopineet jo, mutta vihaan mä häntä silti.

        Hänen ei tarvitse siitä irl tietää tosin...


      • liikaakaltaisiasihmisiä
        Ikuisesti_ kirjoitti:

        Olemme sopineet jo, mutta vihaan mä häntä silti.

        Hänen ei tarvitse siitä irl tietää tosin...

        Pelkuri!


      • Ikuisesti_ kirjoitti:

        Olemme sopineet jo, mutta vihaan mä häntä silti.

        Hänen ei tarvitse siitä irl tietää tosin...

        Mitä pahaa se mies sitten teki että vihaat häntä silti?
        Ette oikeasti ole kyllä sopineet jos tilanne on tuo että vihaat.


      • Katsepeiliin
        liikaakaltaisiasihmisiä kirjoitti:

        Pelkuri!

        Paras puhuja siinä taas.


      • Tunneseonnegatiivinenkin
        M....Mies kirjoitti:

        Mitä pahaa se mies sitten teki että vihaat häntä silti?
        Ette oikeasti ole kyllä sopineet jos tilanne on tuo että vihaat.

        Ollaanpas. Mutta en mä tunteelle mitään mahda.


      • liikaakaltaisiasihmisiä
        Katsepeiliin kirjoitti:

        Paras puhuja siinä taas.

        Mitään muuta ei valitettavasti kirjoittamasi teksti sisältänyt.


      • Tunneseonnegatiivinenkin kirjoitti:

        Ollaanpas. Mutta en mä tunteelle mitään mahda.

        Saitko sanottua hänelle mitä tunnet? Pyysikö mies anteeksi? Viha on niin vahva tunnetila että siitä olisi oikeasti hyvä päästä eroon.


      • Olkoon_
        M....Mies kirjoitti:

        Saitko sanottua hänelle mitä tunnet? Pyysikö mies anteeksi? Viha on niin vahva tunnetila että siitä olisi oikeasti hyvä päästä eroon.

        Tai ehkä mä olen vaan vähän katkera. Puhui rumasti. Murensi mun itsetuntoa mokoma mielentuhoaja.
        Tuolle pelkurihuutelijalle, niin mitenköhän rohkea itse olet.
        Mä en viitsi hämmentää tässä enempää kuin hän on jo hämmentänyt.


      • Olkoon_ kirjoitti:

        Tai ehkä mä olen vaan vähän katkera. Puhui rumasti. Murensi mun itsetuntoa mokoma mielentuhoaja.
        Tuolle pelkurihuutelijalle, niin mitenköhän rohkea itse olet.
        Mä en viitsi hämmentää tässä enempää kuin hän on jo hämmentänyt.

        Onko mies pyytänyt anteeksi rumia puheitaan? Katsonut silmiisi ja sanonut "anteeksi en oikeasti tarkoittanut niitä pahoja sanoja joita kiukuspäissäni sanoin, olen pahoillani."


      • Mihin vielä jatkaisi "olet oikeasti minusta todella kaunis ja ihana nainen jolla on hyvä sydän."


    • Homomaista

      Mäkin kammoan miehiä, jotka miettivät asioita niin kuin naiset.

    • Ruusujasaitm

      Niin miksi me jatketaan tätä teatteria? Olen sen vaistonnut aikaa sitten. Nyt helpottaisi jos voisit nyt vuorostasi tehdä lopun tästä. En vihaa sinua koska tavallaan jos tuon kertoisit helpottaisi minua kuten sanoitkin loukannut olen sen myönnän.

    • Enotavakavasti

      Kiukuttelua vaan...

    • totuudennimissä

      Kertominen saattaisi auttaa monessa asiassa. Ei pidä tuomita toista heti vihamiehesi.

      • Enmyönnä

        Vaikenen kuin muuri ja vien salaisuuteni aikanaan hautaan mukanani.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe