Kukkiakukkia

Kukkaseppel

14

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Painoin linkkiä ja tuli peukku alas merkki eikä sitä saa millään pois. :( Höh sentään! Erinin biisi on ihan ok.

      • Juu. : ) niin ikävöin häntä edelleen.


      • eiriitäymmärrystä

        Minä en ikävöi ketään. Mikään uusi ei pääse alkamaan ennen kuin kaikki turha on lopetettu. Tämän voin kertoa kenelle vaan. Miten voidaan "rajoittaa henkilö" tietylle alueelle. Minusta se on pelaamista tunteilla ja kun kyseessä oleva nimenomaan on tehnyt kantansa selväksi kauan ja silti sitä jatkettiin.


      • Mun lapset ei ole turhia. En ole pelannut kenenkään tunteilla en jaksa jauhaa siitä samasta asiasta kun et kerta usko. Itse sanoit aina ettei kiinnosta. Sitten kun joku mehtä peikon näköinen tulee oven taakse yhtäkkiä viipyy siinä muutaman sekunnin jota ei ole nähnyt pitkään aikaan niin kuka vaan olisi erehtynyt henkilöstä. Miksi mies olet niin ehdoton. En edes tunne sua kunnolla enkä tällä menolla koskaan opi tuntemaan. On monenlaisia esteitä en tahtoisi aiheuttaa lapsilleni surua. Saathan sinä mennä eteenpäin olet varmaan jo mennytkin. Täytyy johonkin purkautua kun et enää ole vastannut. Sitä myös pelkään että kun olisimme yhdessä että toiselle tapahtuu jotain pahaa en tahdo että sulle sattuu mitään vaikka tahtoisin niin kovasti elää kanssasi niin se pelko on aina olemassa.


    • Taitaa se vähän niinkin olla etten luota suhun enkä sun rakkauteen.

    • Kyllä tämä kaikki täytyy nyt unohtaa.

      • hannuristojiimies

        Miksi valvot täällä vuosia? Mene pois? Elä?

        Itse olen vanki. Kidutetaan implantit, trauma hypnoosipaskat ja pakkolääkitys. Tapan täällä vankeusaikaa ja luen päättömiä juttuja.

        En edes halua parisuhdetta. Ei ole oikein luksusta edes kavereihin kun estynyt.

        Menkää elämään elämää jos että ole vankeja.


      • Kukkaseppelsydänsukat

        Kyllä minä ihan oikeata elämää elän paljon päivään mahtuu touhua. En tiedä jotain puuttuu elämästä kun tämä mies ei enää missään muotoa siinä ole.


    • Kukkaseppelsydänsukat

      Mitkä implantit hampaatko eihän se mikään kauhea asia ole. : )

    • Kukkaseppelsydänsukat

      No eipä tarvitse enää miettiä tuli selväksi ei taida sekään mies tahtoa parisuhdetta siinä taitaa olla syy. Eipä meillä siihen ole mitään mahdollisuutta koskaan ollutkaan ei olla edes halattu.
      Ei tahdo varmaan ainakaan minua olen etova möykky.

    • Kukkaseppelsydänsukat

      Menen nukkumaan öitä.

    • hannuristojiimies

      Minä en ainakaan tahdo seurustella. Itsekusetusta moinen.

      Ehkä jos oikeudenmukaisuus ja saan kostoni. Ehkä sitten jää tilaa rakkaudelle kun VIHA ja KATKERUUS pienempi.


      Vihaan kusipää päättäjiä jotka epäoikeudenmukaisia. Menkää te itse horttää itsensä ja kitukaa. Kuolkaa henkisesti ja olkaa lynkattuna asioista mihin,että ole syyllisii!!!!!!!! VIHAAAAAA!!!




      VIHAAAAAAA!!!!!!!




      VIHAAAAAAA!!!!!

    • Kukkaseppelsydänsukat

      Ikävää että sulla on traumoja jotka hankaloittavat sun elämää ja tuo viha se on kanssa surullista
      se pitää varmaan saada käydä läpi että pääset siitä vapaaksi.
      Miksi vastasit parisuhde asiaan en minä sinua tarkoittanut vaan jk:ta. Toivottavasti olosi ja elämäsi paranee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe