Hyppäämällä hirttäytyminen

hyppääjä

Olen ajatellut että hirttäytyminen voisi olla paras tapa tehdä itsemurha, kun haluan sen tapahtuvan siististi, asiallisesti, varmasti nopeasti sekä piilossa ihmisten katseilta. Jotta niska murtuisi ja kuolema olisi kivuton ja nopsa, ajattelin että pitäisiköhän minun hypätä jostain korkealta sen köyden varaan että pudotus todella olisi tarpeeksi pitkä? Esim jykevä puun oksa, tarpeeksi korkealla, kiipeän siihen istumaan, sidon köyden oksaan, silmukka kaulaan ja hyppy alas? En halua ottaa sitä riskiä että tukehtuisin kuoliaaksi ja siinä kestäisi tuskallisen pitkään

Mietin että voisin siinä silmukka kaulassa istuessani vielä soittaa poliisille ja kertoa osoitteeni että osaavat tulla hakemaan ruumiini nopeasti niin kukaan ohikulkija ei sitä löydä

Kuulostaako toimivalta? En kirjoita tätä saadakseni huomiota, lohduttaviakin kommentteja voi antaa mutta ei niillä enää tässä vaiheessa ole hirveästi väliä

Olen parikymppinen nainen tai no tyttö, jos ketään kiinnostaa. En haluaisi kuolla, en vain enää jaksa elää, liian tuskallista ja rankkaa

14

1928

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 656

hirttäytymisessä on myös suuri riski epäonnistua..., mietihän vielä asioita uudestaan...., oot nimittäin vielä kovin nuori..., elämä on vasta edessä........!!!!!!!!!!!!

• dekapitaatio

Tarpeeksi korkealta kun hyppää, niin lähtee vielä komeasti pää IRTI. Tarvittavaa pudotusmatkaa voi lyhentää käyttämällä hirttoköytenä pianolankaa.

• yrhr

Esimerkiksi Eva Dugan:in teloituksessa (viimeinen nainen joka teloitetiin Arizonassa) lähti vahingossa pää irti. Tarvittava pudotusmatka riippuu kehonpainosta, pudotusmatkasta ja hirttomateriaalin paksuudesta (tietysti tarpeeksi kestävä). Pianolanka on hyvin ohutta ja kestävää, joka ei tarvitse paljon voimaa läpäisemään kaulan. Vaan tarpeeksi.

Tietoa mainitsemastani teloituksesta löytyy enkuksi täältä:
      https://en.wikipedia.org/wiki/Eva_Dugan#Imprisonment_and_execution

• yyjy

oho pudotumtk tuli 2 krt

• Ne_jenkit

Saddam Hussein:iltakin lähti hirtettäessä pää irti kun öljyvarkaat teloitti.

• hyppääjä

En halua missään nimessä päätä irti. Ostan vähän paksumpaa köyttä. Pitänee hypätä senverran korkealta että rojahdan kunnolla muttei ihan niin että pää irtoaisi

Aloittaja

• vänrikki.nappula

Jos ja kun tosissaan henkensä haluaa ottaa, ei siinä mieti köysiä eikä pudotusmatkoja sen enempää kun irtoaako pää vai ei.
      Kun ihminen oikeasti on siinä tilassa, että paluuta ei ole, on kaikki tuollainen yhden tekevää.

• Obi1

Mä tutustuin muutama vuos yhteen yheksäntoist vuotiaasee likkaa. Se oli kaunis ja kiva, tykästyin siihen,mut sil oli jätkä kaveri joten oltiin frendei ja hengattii muutamii kertoi. Se yllätti mut täysin kertomalla olleesa kerran kuusen oksalla istumassa köyden kans. Samat aikeet kun sulla...
      Mä en osaa sanoo mikä esti teon. Ehkei uskaltanu tai sit kun on äärettömän äärellä niin ehkä se vaan tajus että haluu elää? Me naureskeltii asialle. Mä sanoin sille meiän teiden erotessa että älä kiipeile kuusiin ja jos kiipeet ni soita sit mulle ni funtsitaan asiat uusiks...
      Ei o soittoa kuulunu. Näin sen sattumalta pari vuotta myöhemmin. Se oli työharjoittelussa, oli muuttanu jätkäkaverin kaa yhteen ja nKim oli koira. Tuli hyvä fiilis. Kuusikko oli unohdettu...
      Halusin kertoo tän stoorin alottaja. Koskaan et voi tietää mikä sua nurkan takana odottaa. Mä tapasin tän tytön kun pummasin siltä röökin. Sit oltiin kaakaolla seuraavas hetkes ja näin se meni. Nyt mulla on sulle asiaa.ehkä mä kohtasin sen tytön jotta voin jakaa sen tarinan just sulle? Mitäs jos sun elämäs tehtävä ja tarkotus alkaa ja selviää vasta myöhemmin? Sunkin elämä on ainutlaatuinen ja ihme jo sinänsä. Vaikeutes voitettua voit ehkä tulevassa auttaa muita? Taistele, älä luovuta. Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa. Etsi ja löydä mutta sun ei kannata kiipeillä köyden kaa kuuseen. Se on sun puolestas jo tehty. Voimia sun keralles ja uuteen nousuun!!!
      ;>

• Sydän_syrjällään

Minulla oli samatyyppisiä ajatuksia monen vuoden ajan, kun olin 13 - 19 -vuotias. Kävelin yksin iltaisin ja öisin, kun en saanut unta. Tuntuu niin tutulta, kun kerrot ettei ole syytä elää...

En koskaan kertonut kenellekään yksinäisyydestäni tai ongelmistani, olen aina tottunut selviämään kaikesta itse omin voimin. Ehkä olisi kannattanut kertoa, mutta en ole koskaan tottunut luottamaan keneenkään.

Jossain vaiheessa nämä ajatukset kuitenkin jäivät taakse, en tiedä itsekään mikä muutoksen aiheutti, mutta ainakin vapaaehtoisena ennenaikaisesti inttiin lähtö teki hyvää ja katkaisi yksitoikkoisen arjen. Löysin myös tyttöystäviä, ja jokaisen kanssa olin uskollisesti pitkän aikaa.

Jälkeenpäin ajatellen ihana elämä vasta alkoi 19-vuotiaana. Nyt yli 30 vuotta myöhemmin olen tyytyväinen, ettei kaikki silloin loppunut, vaikka nyt olen taas yksinäinen ja elämä tuntuu vaikealta.

Rukoilen puolestasi, että saisit elämänhalusi takaisin.

• Anonyymi

Ooks viel hengis bro?

• Anonyymi

Jos olet nainen ja nuori herranen aika älä tapa itseäsi, yksinäisiä poikamiehiä on Suomi pullollaan ja meidän ongelma käyttäytyminen ilman mahdollisuutta muodostaa parisuhteita maksaa verovaroin aivan liian paljon.
      Tsemppiä.

• Anonyymi

Kivuton ja ilmeisen miellyttävä tapa on ajaa auto ( bensakäyttöinen ) talliin, sulkea tallin ovet ja ikkunat, jättää auto käymään, istua autoon kaikessa rauhassa, kuunnella vaikka mielimusiikkia, kas pian olet ikuisen unen mailla.

Näin toimi eräs ystäväni ajauduttuaan tilanteeseen josta ulospääsyn koki liian vaikeaksi.

Haluaisin kuitenkin huomauttaa että ennen lopullista ratkaisua kannattaa ehdottomasti hakea apua vaikka kaupunkisi akuutti psykiatrian palveluista.

Jopa hätäkeskukseen soitti ihan viime tingassakin on suositeltava ratkaisu.

• Anonyymi

Ei itsari ole ratkaisu, vaan itsari on voiman antaminen vaikeuksille. Itämaissa uskotaan että itsarin tekevä syntyy uudestaan ja 500 seuraavassa elämässä tekee myös itsari, jos on edes tuuria että syntyy ihmiseksi. Ihmisen elämä on vaikeaa koska se on niin vaihtelevaa, mutta vaihtelevuudessa on myös mahdollisuudet avoinna. Jos et tiedä mahdollisuuksiasi niin ota selvää niistä. Kaikki tavoitteet voi jakaa pieniin osiin, pieniksi tavoitteiksi, niin ne on helpompi saavuttaa.

• Anonyymi

Luin, että natriumnitraatti toimii, mutta mistä helvetistä sitä saa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      50
      2244
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      988
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      952
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      853
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      121
      842
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      773
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      753
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    Aihe