Kuusamon Eino

Rajat.asetettava

Minä kasvatuksesta sen verran että kun siitä mediassa nyt niin paljon puhutaan, että minulla on kaksi lasta. Tai siis minulla ja vaimolla tietysti. Kyllä se niin on että lapsille pitää asettaa rajat. Ei se ole väkivaltaa että sdettaa rajat. Meillä oli lapsille sellainen unikoulu, koska heillä alkoi koulutkin, onneksi ihan ajallaan nyt taas alkoi täällä Kuusamossakin, että kun aamulla pitää herätä aikaisin, niin pitää mennä myös aikaisin nukkumaan. Niin meillä oli se unikoulu sellainen että kun laitettiin ne pinnasänkyyn niin sieltä ei sitten enää tultu pois vaikka mikä olisi. Ja kyllä he ihan hyvin siihen tottuivat. Alussa tietenkin molemmat, siis meillä on kaksi lasta, Vinski 4 vuotta ja Aaron kaksi vuotta, niin alussa molemmat tietysti purivat pinnasängyn reunat ihan lommoille. Ihan kuin hevoset piltuissaan! Vaimon ja poikien kanssa naureskeltiinkin, että ihan kuin hevosia! Hah hah haa! Myöhemminkin olen tälle Aaronille sanonut, kun on tehnyt jotain kavereilta opittua typerää, että kuule Aaron, vaikka kaikki maailman kaksivuotiaat tekisivät noin, älä sinä tee, onko selvä! Aaron on nykyisin neljä ja kävi hassu juttu: katsoin olohuoneessa televisiota ja Aaron tuli sanomaan, että minä halasin juuri äitiä. Sanoin sitten että no tule minuakin halaamaan. Aaron sanoi, että vaikka kaikki maailman nelivuotiaat halaisivat sinua, minä en halaa. Koulussa menestyvät oikein hyvin että suosittelen kaikille kyllä!

0

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
        Maailman menoa
        42
        2998
      2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
        Maailman menoa
        87
        2906
      3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
        Maailman menoa
        160
        2812
      4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
        Maailman menoa
        201
        2105
      5. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
        Ikävä
        112
        1978
      6. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
        Maailman menoa
        15
        1963
      7. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
        Maailman menoa
        50
        1579
      8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
        Euroviisut
        37
        1564
      9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
        Sinkut
        370
        1421
      10. Gallup! Mitä kirjainta kaipaat ja rakastat?

Etunimen eka kirjain? Aloitan V
        Ikävä
        87
        1061
      Aihe