Puu-bongausta leikisti

paljonkiipeillyt

Paljon on tullut näitä eri puita kiipeiltyä.
Ainakin 32 puulajia erilaisissa metsissä.
Tarkoitus on päästä vielä muutamaan omenapuuhun ja yhteen vanhaan lehmukseen.
Tämä on lapsien kanssa yhteinen harrastus ja tulee halvaksi:
Vaimo antaa aina eväät mukaan ja sukulaisilta sain vielä 20 euroa nimipäivälahjaksi!
Kyllähän tämä avartaa elämää ja antaa uusia virikkeitä.
Kuinka moneen puuhun te olette kiipeilleet...:):):):):):):):):):):):)
(hymiöt vain sen vuoksi, että kaikki ymmärtäisivät tämän huumoriksi...:):):):):) )

34

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huumoria?
      Noh, se tästä sitten.

H.

• määäkii

2015 kiipesin joulukuuseeni, ei muita suorituksia.

• mummo.lumesta

Ai vimpeli, olipa kiva nauraa välillä.Tattista vaan.

• Nii ja meidän lapset on päässy vielä eksoottisempiin puihin kuin teidän kakarat :D.

• kesi.vä

Tänään mä kiipesin korkealle kalliolle. Siellä mä bongasin yhden bongarin. En nähnyt, että hänellä olisi ollut kaveria mukanaan, mutta kova pulina kävi.
      Meditoida sain rauhassa, kun laitoin kuulokkeet.
      Tulomatkalla kävin uimassa ja bongasin yhden miehen uikkareissa makaamassa rannalla.
      Kotiin polkiessani bongasin yli 10 kanadanhanhea.
      Puihin en kiipeillyt, mutta bongasin pihlajissa jo marjaterttuja.

• puumakkonen

Monestako puusta olet pudonnut?

• Puupinotkin.käy

Olen kiipeillyt vain puupinojen päällä ja tippunut joka kerta etsiessäni ukkojen puupinoihin tekemiä viinakätköjä. Vain kerran olen löytänyt jaloviina pullon. Se oli tyhjä.

• bessie-

Vakavissani kerron, että olen kiivennyt peppu edellä mökin pihalla olevaan mäntyyn. En tiedä kuinka korkealle oikeasti pääsin, mutta mies ja poika suostuivat antamaan tulokseksi muistaakseni puoli metriä kun siinä ähisin ja uhosin. Pelkäsivät kai, että putoan niskoilleni alas. En muista mieheni tulosta, mielessä on vähän yli metrin. Poika voitti ylivoimaisesti, kai hän olisi mennyt vaikka kuinka ylös ellemme olisi sanoneet että riittää. On muuten pikkuisen vaikeaa, kokeilkaapa huviksenne. Tuskin pääsisin edes lähtöasentoon tänäpänä.

• Oikeestaan kaikki eiliset ryhmämatkalaiset vois kokoontua jalkapuun juurelle .

• paljonkiipeillyt

No, hitto miks ei...
        Sain juuri sähköpostia pojaltani.
        Kuvasta päätellen hän onkin viereisessä puussa!
        En kyllä ihmettele hänen puukiipeilyintoaan, sillä pientä kahinaa tuntuu olevan vaimonsa kanssa.
        Heillä kun on sellainen lattea-avioliitto.
        Vaan mikäs täällä on puunoksalla istuessa?
        Hauskoja hetkiä herramme hedelmätarhassa.
        Tai jotain.

• paljonkiipeillyt kirjoitti:

No, hitto miks ei...
        Sain juuri sähköpostia pojaltani.
        Kuvasta päätellen hän onkin viereisessä puussa!
        En kyllä ihmettele hänen puukiipeilyintoaan, sillä pientä kahinaa tuntuu olevan vaimonsa kanssa.
        Heillä kun on sellainen lattea-avioliitto.
        Vaan mikäs täällä on puunoksalla istuessa?
        Hauskoja hetkiä herramme hedelmätarhassa.
        Tai jotain.

Eikö sinulla ole WhatsAppia. Minä kommunikoin esikoiseni kanssa sen välityksellä. WhatsApp on nopea ja kätevä. Saan kuvia päivittäin, eilen illalla sain kuvan nuoresta parista Triesten rantarvintolan terassilta syömässä jättikatkarapuja ja simpukoita.

• suurikinjuttu
        korppis kirjoitti:

Eikö sinulla ole WhatsAppia. Minä kommunikoin esikoiseni kanssa sen välityksellä. WhatsApp on nopea ja kätevä. Saan kuvia päivittäin, eilen illalla sain kuvan nuoresta parista Triesten rantarvintolan terassilta syömässä jättikatkarapuja ja simpukoita.

Ei se sinullakaan ole ollut kauan ja lapsellisesti sitä mainostat, meille muille, joilla se on ollut jo vuosia.

• suurikinjuttu kirjoitti:

Ei se sinullakaan ole ollut kauan ja lapsellisesti sitä mainostat, meille muille, joilla se on ollut jo vuosia.

Niinkö kauanko sinulla on ollut?

• Osaan-ladata-puhelimen

Todella kauan. Heti kun uusin tekniikka on keksitty, se on ollut meillä valveutuneilla aikaansa seuraavilla käytössä.
        Meidän ei tarvitse brassailla.

• ent.siivoojaparka
        korppis kirjoitti:

What? What?
        Onhan kamerakännykällä aina pystynyt lähettämään kuvia toisilleen ilman erityistä Appia. Alta ajan ne kulkee kuvat niinkuin tekstaritkin.

• suurikinjuttu
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

What? What?
        Onhan kamerakännykällä aina pystynyt lähettämään kuvia toisilleen ilman erityistä Appia. Alta ajan ne kulkee kuvat niinkuin tekstaritkin.

Appikin saattaa tökkiä. Pelaa loistavasti, niin viestit kuin puhelutkin, jos känny on Wi-Fi:n liitettynä, mutta mobiiliverkkoon liitettynä saattaa tökkiä, ainakin mulla.
        Tietty voi olla operaatorissakin vikaa silloin.

• paljonkiipeillyt
        korppis kirjoitti:

Mikä se sellainen on...
        Meille tuleekin huomenna uusi telkkari:
        Se on ihan väritelevisio ja siinä on kaukosäädin!
        Kyllä kohta kelpaa katsella maailman tapahtumia.
        Vaimokin on tyytyväinen, sillä hän sai myöskin itselleen uuden uimapuvun.
        Vanhalla kehdannut enää mennä rannalle, kun se oli jo niin polvista kulunut.
        Ensi viikolla poika lähtee lomareissulle Jyväskylään saakka ja jännittää hiukan, että mahtaako lähettää sieltä kuvakortin kuulumisistaan.

• tunkiotoukka
        korppis kirjoitti:

Olet säälittävä, mietippä miksi.

• ent.siivoojaparka
        suurikinjuttu kirjoitti:

Appikin saattaa tökkiä. Pelaa loistavasti, niin viestit kuin puhelutkin, jos känny on Wi-Fi:n liitettynä, mutta mobiiliverkkoon liitettynä saattaa tökkiä, ainakin mulla.

En silti oikein tajua eroa ja sitä hienoutta Whats Apissa.
        Kyllä me ollaan lähetelty toisillemme kuvia iät ja ajat ihan mistä milloinkin, maapallon toiselta puolelta ja keskeltä metsääkin, ja aina on perille tullut alta ajan ilman mitään sen kummempia Whatsappeja.

• suurikinjuttu

En silti oikein tajua eroa ja sitä hienoutta Whats Apissa.
        Kyllä me ollaan lähetelty toisillemme kuvia iät ja ajat ihan mistä milloinkin, maapallon toiselta puolelta ja keskeltä metsääkin, ja aina on perille tullut alta ajan ilman mitään sen kummempia Whatsappeja.

Ilmaista hupaa 😀

• Korppis1
        Osaan-ladata-puhelimen kirjoitti:

Todella kauan. Heti kun uusin tekniikka on keksitty, se on ollut meillä valveutuneilla aikaansa seuraavilla käytössä.
        Meidän ei tarvitse brassailla.

Voisitko tähdentää minä vuonna aloit käyttämään WhatsAppia? En kehuskellut vaan totesin, sähköposti viestijen välittäjänä on jäänyt varjoon. Nythän WhatsApp on yleistynyt sen jälkeen kun se vuonna 2016 tuli maksuttomaksi.

Minulla on ollut älypuhelin vain pari vuotta ja WhatsApp vasta kun se muuttui ilmaiseksi. Aijemmin laitoin viestejä ja kuvia tavan puhelimella.

• kätevääää
        suurikinjuttu kirjoitti:

Ilmaista hupaa 😀

Nimenomaan tulee säästöä kun ilmaiseksi voi kuvia lähettää eikä mee mms maksua. 😉

• Korppis1
        suurikinjuttu kirjoitti:

Minun läppärini on yhdistetty nettiin älykännykän kautta.

• Korppis1
        tunkiotoukka kirjoitti:

Olet säälittävä, mietippä miksi.

Yritin, mutta en löytänyt syytä alkaa itseäni säälimään ja sitä paitsi säälin sanotaan olevan sairautta, joten älä riskeeraa terveyttäsi.

• ent.siivoojaparka
        kätevääää kirjoitti:

Nimenomaan tulee säästöä kun ilmaiseksi voi kuvia lähettää eikä mee mms maksua. 😉

Jaaha.
        Sellainen ero. Nyt oli pojalla sit varaa lähettää kuva äidilleen, kun se oli ilmaista.

Ei kai se tuhottomia maksa muutenkaan? Kun lataan prepaidini, niin minulla on ilmaista kaikki puhelut, kuva, videot ja tekstarit kuukauden ajan kaikille joilla on sama liittymä kuin minulla. Sitten vasta alkaa mennä maksu, mutta ei niin päätä huimaava sittenkään, että siksi alkaisin nuukailemaan.

• kylmätotuus
        paljonkiipeillyt kirjoitti:

Mikä se sellainen on...
        Meille tuleekin huomenna uusi telkkari:
        Se on ihan väritelevisio ja siinä on kaukosäädin!
        Kyllä kohta kelpaa katsella maailman tapahtumia.
        Vaimokin on tyytyväinen, sillä hän sai myöskin itselleen uuden uimapuvun.
        Vanhalla kehdannut enää mennä rannalle, kun se oli jo niin polvista kulunut.
        Ensi viikolla poika lähtee lomareissulle Jyväskylään saakka ja jännittää hiukan, että mahtaako lähettää sieltä kuvakortin kuulumisistaan.

Minä olen toivonut väritelkkaria joululahjaksi.

Mikä se kaukosäädin on?

• Heikunkeikku

Olen itsessään niin puiseva ihminen, että puihin en ole kiipeillyt.
      Lapsenlapseni ollessaan 5-vuotias, niin kävi hupaisa asia.
      Poikani oli lähdössä käymään kaverinsa luon. 5-vuotias halusi väenväkisin lähteä mukaan. Poika sanoi lapselleen, että yhdellä ehdolla saa tulla mukaan ja se on, että hänen pitää luvata, ettei kiipeile puihin.
      Tämä lapsenlapseni oli varsinainen apina lapsena. Ihan jopa ongelmiin asti. Hän yksinkertaisesti kiipeili joka paikkaan ja alvariin. Mitä korkeampi paikka, sen pareet.
      No, poika lupasi ja niin lähdettiin yhdessä kylään. Miehet istuskelivat takapihalla jutellen. Yhtäkkiä kuului vieno ääni tosi korkean koivun sisältä: "Anteeksi, mutta voisiko joku tulla vähän auttamaan".
      Sielä se lapsi oli lähes puun latvassa sädekehä pään päällä (ei ollut pitänyt lupaustaan).
      Tikapuut yritettiin ängetä puuta vasten, mutta tikkaat olivat aivan liian lyhyet. Poikani kiipesi tikkaita niin pitkästi kuin pääsi ja yritti kurkotella lapsen nilkkaan. Vaivoin saatiin poika alas.

• ent.siivoojaparka

Mikä niitä joitakin vetää kiipeämään ylöspäin ihan väkisin.

Tytöilläni on heitä jonkun verran vanhempi velipuoli, joka oli aina joskus lapsena meillä. Kävin häntä vastassa kaupungissa, kun äitinsä toi sinne. Olihan siinä vahtimista ja henkseleistä kiinni pitämistä, ettei päässyt joka mahdolliseen ja mahdottomaan paikkaan kiipeämään. Slussenillä on niitä sementtitolppia ja sen, että sekäni käänsin, niin poika oli siellä ylhäällä tolpassa.

Kerran seisoin tuossa hellan vieressä, kun kuulin hänen huutavan nimeäni. Kurkisti ikkunasta alaspäin, eikä siellä ketään. Huuteli uudestaan, että täällä ylhäällä. Oli vilkuttelemassa kolmannen kerroksen tasalla männyssä, missä ei ollut oksiakaan muuta kuin ihan ylhäällä, viisivuotias tenava.

• O-Orvokki

Olen kiivennyt nuorena kahteen puuhun, yhteen suureen koivuun ja yhteen todella isoon kuuseen kesämökkitontilla. Myöhemmin olen vain halaillut suurirunkoisia puita ja antanut positiivisen energian virrata.

• Olen muutaman kerran puihin rakennettuihin majoihin kömpinyt.
      Kova oli urakka mutta todistajaa kuinka hienoja ne olivat tarvittiin, joten en voinut ko kunniasta kieltäytyä.

Sieltähän ne kaikki löysin, kadonneet vasarat ja sahat hohtimet ja tonget.
      Kaiken kaikkiaan hyviä kiipeyksiä molemmat. Eväitäkin siellä syötiin.

• kesi.vä

Mä olin tuolla sananlaskuketjussa. Bongasin siellä yhden puupään joka heitteli puujalkavitsejä. Odotteli vissiin puukiipijää.
      Itse en kiipeile puihin, en ole edes reittä pitkin koskaan kiivennyt.

• ent.siivoojaparka

Vaikutat kiinnostuneelta.

• kesi.vä

Vaikutat kiinnostuneelta.

Ei voi olla olematta,
        ei tekstejään näkemättä.
        Hän sanomisiani tökkii,
        se minua "wörkkii".
        Kait mä olen niin ärsyttävä,
        tai persoonani harmaa, väsyttävä.

• ent.siivoojaparka
        kesi.vä kirjoitti:

Ei voi olla olematta,
        ei tekstejään näkemättä.
        Hän sanomisiani tökkii,
        se minua "wörkkii".
        Kait mä olen niin ärsyttävä,
        tai persoonani harmaa, väsyttävä.

Et sinä taida olla ainut. Seurailepa vaan, mutta kaikkeen tottuu, sanoi ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      223
      4534
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      445
      3288
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2188
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1850
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1198
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1033
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1025
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      25
      994
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      75
      928
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      926
    Aihe