Mitäs jäi kesän leireistä mieleen ja muistiin?
Kesäleirit
5
374
Vastaukset
- Kesäleirit
Tässä näkee ketä tällä palstalla hilluu. Kyllä videoista, tv jutuista tai muista löytyy kommentti.
Mutta kun kysyy paljain jaloin tatamilla tapahtuvasta toiminnasta, niin hiljasta on.
Eli tosijudokat on salilla reenaamassa ja täällä huutelee menneen talven lumet. Hyvä näin! - Tklphgklk
Yanagi oli jälleen hyvä. Päävalmentaja keskittyi turhan paljon omien erikoisotteiden tekniikoihin mutta meno oli reipasta ja hyvää.
- pekkayrj
Kiitos Kommentista.Parhaamme yritimme ja olihan se kyllä mahtavaa kun saimme kerrankin kaikki maajoukkueet mukaan.Hyvä on olla tuollaisen leirin päällikkönä ja Teille leiriä tehdä.
- Hesakans
Helsinki Judo Camp oli kivasti uusiutunut. Kansainväliset vetäjät ja joukkueet oli plussaa.
- Jumppasetä
Ja kotimaan kärki...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1271672Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o361292- 771288
"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää161109- 531090
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten207847- 62834
Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole78772- 29744
Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol142720