Mitäs jäi kesän leireistä mieleen ja muistiin?
Kesäleirit
5
486
Vastaukset
- Kesäleirit
Tässä näkee ketä tällä palstalla hilluu. Kyllä videoista, tv jutuista tai muista löytyy kommentti.
Mutta kun kysyy paljain jaloin tatamilla tapahtuvasta toiminnasta, niin hiljasta on.
Eli tosijudokat on salilla reenaamassa ja täällä huutelee menneen talven lumet. Hyvä näin! - Tklphgklk
Yanagi oli jälleen hyvä. Päävalmentaja keskittyi turhan paljon omien erikoisotteiden tekniikoihin mutta meno oli reipasta ja hyvää.
- pekkayrj
Kiitos Kommentista.Parhaamme yritimme ja olihan se kyllä mahtavaa kun saimme kerrankin kaikki maajoukkueet mukaan.Hyvä on olla tuollaisen leirin päällikkönä ja Teille leiriä tehdä.
- Hesakans
Helsinki Judo Camp oli kivasti uusiutunut. Kansainväliset vetäjät ja joukkueet oli plussaa.
- Jumppasetä
Ja kotimaan kärki...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25485
- 43482
- 45472