Mitäs jäi kesän leireistä mieleen ja muistiin?
Vastaukset 5
- Kesäleirit
Tässä näkee ketä tällä palstalla hilluu. Kyllä videoista, tv jutuista tai muista löytyy kommentti.
Mutta kun kysyy paljain jaloin tatamilla tapahtuvasta toiminnasta, niin hiljasta on.
Eli tosijudokat on salilla reenaamassa ja täällä huutelee menneen talven lumet. Hyvä näin! - Tklphgklk
Yanagi oli jälleen hyvä. Päävalmentaja keskittyi turhan paljon omien erikoisotteiden tekniikoihin mutta meno oli reipasta ja hyvää.
- pekkayrj
Kiitos Kommentista.Parhaamme yritimme ja olihan se kyllä mahtavaa kun saimme kerrankin kaikki maajoukkueet mukaan.Hyvä on olla tuollaisen leirin päällikkönä ja Teille leiriä tehdä.
- Hesakans
Helsinki Judo Camp oli kivasti uusiutunut. Kansainväliset vetäjät ja joukkueet oli plussaa.
- Jumppasetä
Ja kotimaan kärki...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1011216Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️86736Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35671- 47647
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja112525Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30521Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32496Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö181489Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23477- 59453