Tunkki on aiheuttanut omalla röyhkeydellään ihan itse tilansa.
On kyllä viimoisen päälle spurgu:
"Tässä en puolustele alkoholismia, joka on tunne-elämän sairaus, millään tavalla, mutta monet uskovat näkevät rikan toisen ihmisen silmässä, mutta eivät malkaa omassa silmässään!
Se Arja joka eräässä viestissään useita vk sitten huoritteli minua, kutsui materialistiksi, julmaksi, katkeraksi, pahaksi ja mitä lieneekään!!!!
Eihän nyt hyvänen aika uskossa oleva nainen puhu noin toiselle, vaikka olen sen julkisesti myöntänyt, että alkoholiongelma minulla on, mutta muista synneistäni olen Jumalan avulla pyrkinut pääsemään pois niin paljon kuin mahdollista!
Ihmiset eivät edes tiedä tätä: Olen sanonut tiukasti ei Saatanalle hyvin monta kertaa: Miamissa kun paholainen tarjosi minulle maat ja rahat ja kunnian, huusin Jeesuksen veren nimessä että vastaukseni on EI.
Toisen kerran paholainen hyökkäsi minua kohti Helsingissä, jossa eräs tunnettu virolaistoimittaja tarjosi minulle päätehtävää eräästä toimesta jossa mulla olisi ollut huippupalkka ja olisin päässyt matkustelemaan ympäriinsä.
Pyhä Henki, joka vahvasti minua suojelee, näytti minulle, että kyseinen nainen oli myynyt sielunsa Saatanalle ja yritti saada mun sielun ostettua myös mukaan illuminaattiin, ja taas Jeesuksen Kristuksen nimessä KIELTÄYDYIN!!!!!
Vaikka jäin työttömäksi, enkä todellakaan tiennyt silloin mitä tehdä!!!! Jopa mun ja sen naisen selfie valokuvaan ilmestyi demoni keskelle, jonka vasen silmä oli täynnä punaisia renkuloita!" (Fb 15.8.)
Johanna Tukiainen on röyhkeä, lihava alkoholisti!
112
2240
Vastaukset
- Syntymäsynkkä
Tunkki jatkoi: "Uskova ei voi vaatia, että 17-vuoden alkoholinkäytön jälkeen ihminen lopettaa sen täysin seinään!!!
Jotkut siihen kykenevät, mutta tunnen myös monia uskovia, jotka eivät ole siihen kyenneet, enkä silti aseta sitä kyseenalaiseksi, että jos esim. entinen prostituoitu, jolla oli myös peliongelma ja tappoi äitinsä (kamala mikä vertauskuva mutta sanon nyt näin), niin joutuu vankilaan ja kärsii tuomionsa murhasta tai taposta, pääsee vankilasta ulos ja on vapautunut prostituoidun työstään sekä peliongelmastaan, ja on tullut uskoon.
Mutta silti eräänä yhtenä päivänä käykin niin, että hän avaa pullon korkin, mutta muut synnit hän on jättänyt. Koen asian näin, että jos hän on uskossa, niin hän pääsee taivaaseen, vaikka pullon korkki avattiinkin." (Fb 15.8.)- Sepin-tuska
Tunkilta tuli jatko-osa:
"Se oli keksitty tekosyy; nähtävästi Jouko Piho oli päässyt sinnekin koko jutun sotkemaan, samoin lukuisat näädät. Mutta Arjan kirjoitus oli todella törkeä ja epäasiallinen; samaa mieltä molemmat vanhempani ovat!" (Fb 15.8.)
- Sekistely-Evankelista
Tunkilla ei ole aikomustakaan lopettaa alkoholin ja lääkkeiden sekakäyttöä.
- hallejuokselujaa
Johannan Jumala on alkoholi. Tuo Jumala on aina etusijalla.
- OYKUIJK
TUKSU TEKI IHMEEN..https://www.youtube.com/watch?v=6pcD8Q_6sNE&list=PLeSRKiJKOJ3WL0rIZp2WyQABuAMm39WCW&index=1
- Anonyymi
hallejuokselujaa kirjoitti:
Johannan Jumala on alkoholi. Tuo Jumala on aina etusijalla.
Sitäpaitsi, viina on hyvää, viina on halpaa ja viinalla voi unohtaa sen tosiasian, että on epäonnistunut omassa surkeassa elämässään surkeasti.
Viinalla on siis lukuisia hyviä ominaisuuksia, jotka ovat monin verroin jumalaa vahvempia!
- jumala-runkkaa
Jaahas tuksusta tullut jumalan erikois huora. PS: Jumala hei, antaako horatsu painaa kakkoseen?
JOHANNA MIA TUKIAINEN:
”Kyllä; edelleenkin Herra on ottanut minut ihan selkeästi erityiskäyttöönsä, mutta tämä ei tarkoita sitä, että itseäni korostaisin vaan Jumala on minut siihen tehtävään valinnut!- Anonyymi
Ei kai kukaan voi tuollaista sanoa edes leikillään? Tai sitten on sekaisin kuin kaappikello...jota ei ole muistettu sitten sotien jälkeen vetää....
- Marja-äitee
Miksi korkeasti koulutetut akateemiset vanhemmat eivät huomaa toimittaa tylleröä hoitoon?
- aikamalavoielämä
Johanna on Seppo Nissisen Armo-uutinen ry:n keulakuva, upotuskasteella järvessä Jeesuksen morsiameksi voideltu, ja Pertsa Hannulan molotuksella viralliseksi evankelistaksi siunattu... TÄTÄ KASTETTA EI VOI ENÄÄ PERUA!!!
Ai perkele. - Vahingoniloinen.KYLLÄ
aikamalavoielämä kirjoitti:
Johanna on Seppo Nissisen Armo-uutinen ry:n keulakuva, upotuskasteella järvessä Jeesuksen morsiameksi voideltu, ja Pertsa Hannulan molotuksella viralliseksi evankelistaksi siunattu... TÄTÄ KASTETTA EI VOI ENÄÄ PERUA!!!
Ai perkele.Eivätpä tienneet, millaisen ihmispirun kastoivat...
Nyt tietävät.
Ja kun noitakin NIIN varoitettiin etukäteen...
Hihhulit saavat nyt, mitä tilasivat.
- Viha-Raivo-Katkeruus
Mutta onhan tämä Johannan tila kovin surullinen. Henkilökohtaisesti olen pettynyt ja surullinen, että Johanna käyttäytyy tällä tavoin ja käytöksellään on tuottanut monelle ihmiselle suurta surua ja pettymystä. Selkeästi maalliset nautintoaineet kiinnostavat hengen ravintoa enemmän.
- Steven_Thomas
Eipä tunkkia ole aidosti henkiset asiat koskaan kiinnostaneet. Ihan silkkaa teennäistä kusista paskaa - kuten tunkilla aina.
- Kena57
tuhnu ja emelie hoitoon pikaisesti, muuten tuhnu jää ilman veijoa. vejo viedään tuhnulta väkisin, tuhnu saa pyytää lapsiinsekaantuja henkan takaisin.
- dsagdgag
Et osaa näköjään kirjottaa, ihan vaan tiedoksi Emelie ollut raittiina, miksi pitäs hoitoon viedä? Ehkä sinut pitäs viedä kun stalkkaat Emelietä, ei normi touhua aikuiselta ihmiseltä. Ihastuko sun ukko Emelien?
- aaapuva
Henkka on viety jo pamela emelien tytär seurustelee henkan kanssa myös alkkari tämä pamela. hän makaa äidin kanssa sateenkaarella aikuinen tytär, äiti hoitaa tytärtään kuulema ja holhoaa. Varmaan antaa viinaa ja huumeita lisää,tytär itsemurha kanditaatti kuulema. kumpi saa itsensä nopeamin hengetömäksi saa nähdä.
- Uusi-romanssi-Loviisassa
Emelie Andersson on Veijo Lallin exä parinkymmenen vuoden takaa.
Vihdoinkin he saivat toisensa. Nyt he aikovat myydä Sateenkaaren asunnon pois ja asettuvat Liljendalinkadun asuntoon. Emelie tekee marenkia, Veijo leipoo sen munkkeja. - jkjghjjhf
Lopeta sairaat kirjotukset Emeliestä ja hänen tyttärestä, jookos kookos Kale
- Anonyymi
Uusi-romanssi-Loviisassa kirjoitti:
Emelie Andersson on Veijo Lallin exä parinkymmenen vuoden takaa.
Vihdoinkin he saivat toisensa. Nyt he aikovat myydä Sateenkaaren asunnon pois ja asettuvat Liljendalinkadun asuntoon. Emelie tekee marenkia, Veijo leipoo sen munkkeja.Hmmm....onko hyvät munkit?
Voisin leipoa itsekin ja samalla tikata saumaan :)
- EnArvosta
Onko Tuksu KOSKAAN myöntänyt olevansa väärässä missään asiassa? Eipä niin...narsisti käyttäytyy juuri näin.Vika on aina jonkun muun kuin narsistin itsensä.
Käsittämättömän kamala ihminen!
Todella sairas. - ILLUMILIAQATTI
JOHANNA TUKIANEN ON JUMALAN VALITTU JA TEMPAISTAAN ENSIMMÄISEN YLÖS!!!!!!!! SAMOIN MARJA-ÄITI JA ISÄ JA SIELLÄ ODOTTASA JULIA JEESUKSEN KANSSA!!!!!!!!!!! ÖLOPUN AJAT OVAT KOITTANEET...!!!!!!!!!!!
- Henki-lähtee-kyl-kohta
Ainoa henki, joka on koskettanut Johanna Tukiaista. on pullohenki.
- Silmät-pöllöt-saatanat
Henki-lähtee-kyl-kohta kirjoitti:
Ainoa henki, joka on koskettanut Johanna Tukiaista. on pullohenki.
... ja hän on alvariinsa kiljumassa illuminaateista, pöllöistä, silmistä ja kolmioista...
- Viinaa-ja-nappeja
Tunkki on tehnyt Itsemurhaa lääkkeillä jo vuosia, melko verkkaiseen tahtiin, tosin.
- Sisuskalut-finito
Ihmeen pitkään se on sinnitellyt, mutta onneksi se ei käy labrakokeissa joka vuosi.
- seurataansairautta
Sisuskalut-finito kirjoitti:
Ihmeen pitkään se on sinnitellyt, mutta onneksi se ei käy labrakokeissa joka vuosi.
Moneen sairauteen joutuu syömään vahvoja lääkkeitä lopun elämäänsä. Ei niitä labrakokeita määrätä lääkkeiden syönnin takia.
- hengetön-vaeltaja
kannattaa pyytää emelietä roppia niin ei tarvi jäädä murehtimaan onnistuiko. voin taata että aamulla ruumishuoneella kyllä.
- nytpitäävaroadelikkaa
Johanna ei enää juo tippaakaan. Näin hän vakuuttaa:
"Viime yönä, aamuyöstä, kattoni pienen lampun ympärille muodostui valtavan suuri sateenkaari josta alkoi lähtemään kirkkaita säteitä minua kohti. Tunnen, että kyseessä oli Jumalan ilmestyminen minulle, saman näin noin 6kk sitten laivalla, kun koko meri paloi niin, että liekit tulivat veden alta!
Viime yönä keskustelin Iänkaikkisen Jumalan kanssa, jolla on kaikki valta sekä taivaassa että maanpäällä; Hän omistaa koko universumin. En kerro keskustelusta täällä enempää julkisesti. Mutta sen voin sanoa, että HALLELUJAH;
MINÄ OLEN TÄYSIN VAPAA ALKOHOLIN SAATANALLISESTA KAHLEESTA!!!!!
En ymmärtänyt sitä, miten vakava synti se on! Jumala ei ole ainoastaan rakkauden Jumala, Hän on tuomion ja lain Jumala, joka tulee tuomitsemaan Viimeisellä Tuomiolla ihmiset, ja siellä helvetissä on ikuinen kidutus tulisissa liekeissä, elävien matojen syötävänä jne.
SUOMALAISET: ME ELÄMME LOPUNAIKAA!!!!! MINÄ OLEN JEESUKSEN KRISTUKSEN KALLIILLA SOVINTOVERELLÄ OSTETTU, KUTEN MUUTKIN IHMISET, MUTTA IHMINEN EI PELASTU, ELLEI SYNNY UUDESTAAN YLHÄÄLTÄ." (Fb 3.9.)- Kodin-Putkimies
Hymy raportoi 8.9.2016:
"Johanna Tukiaiselta uskomaton tempaus – uskotko sinä!?
Johanna Tukiainen kertoo Facebookissa rukoilleensa ystävättärensä kanssa tunnin ajan. -Huusimme yhdessä Jeesuksen veren voiman apua, Johanna kertoo.
-(Sitten) otin kaikki viinipullot, vodkat, kaljat ja shampanjat asunnossani ja avasin ne, ja kaadoin jokaikisen pullon keittiön lavuaarista alas, niin että (henkilön nimi) itse oli puhelimessa ja hän kuuli sen lorinan, kun ”pirun kusi” meni viemäriin! Uskovat ihmiset, eikä muutkaan näemmä meinaa millään uskoa, että olen vapaa alkoholista; mutta se mikä on ihmiselle mahdotonta, on Jumalalle mahdollista! Johanna kirjoittaa.
Tekonsa jälkeen Johanna kertoo rukoilleensa muidenkin alkoholistien kanssa, ja he tekivät saman. Moni on epäillyt Johannan tekosia, uskotko sinä?"
Artikkeli kuva: http://hymy.fi/uutiset/johanna-tukiaiselta-uskomaton-tempaus-uskotko-sina/ - Leivonmäen-katastrofi
"Tulta Taivaasta: Kylla sain aikuiskasteen juhannuksena 2016 Leivonmaella ja Seppo Nissinen kastoi minut Joutsassa jarvessa. NYT olen myos taysin raitistunut; kiitos ja kunnia Jeesukselle ❤ Ruth Närhi rukoili alkoholin demonihengen pois minusta! Amen! Shalom!" (Tunkki todisteli Facessa 11.9.)
- ruthnärhikäinen
Leivonmäen-katastrofi kirjoitti:
"Tulta Taivaasta: Kylla sain aikuiskasteen juhannuksena 2016 Leivonmaella ja Seppo Nissinen kastoi minut Joutsassa jarvessa. NYT olen myos taysin raitistunut; kiitos ja kunnia Jeesukselle ❤ Ruth Närhi rukoili alkoholin demonihengen pois minusta! Amen! Shalom!" (Tunkki todisteli Facessa 11.9.)
Ruth Närhi ruokkii Tunkin harhoja ja komppasi: "Viime weekendista lähtien kun vapauduit alkohoolista kun rukoilin sinun elämäsi on vaan mennyt ihanaa vauhtia eteenpäin. Iloistsen Kanssasi. Runsasta siunausta. Ystäväsi ja esirukoilijasi Ruth." (Fb 11.9.)
- Helvetinlieska
ruthnärhikäinen kirjoitti:
Ruth Närhi ruokkii Tunkin harhoja ja komppasi: "Viime weekendista lähtien kun vapauduit alkohoolista kun rukoilin sinun elämäsi on vaan mennyt ihanaa vauhtia eteenpäin. Iloistsen Kanssasi. Runsasta siunausta. Ystäväsi ja esirukoilijasi Ruth." (Fb 11.9.)
Milla M. kirjoitti: "Noiden ”evankeliointi” on vaan kovaa huutamista, toistellaan vaan samaa koko ajan, älkää menkö helvettiin, maailmanloppu on tulossa ym. Todellinen evankelioitsija on alansa asiantuntija, ottaa asioista selvän ennen kuin puhuu jotta vakuuttaa ihmiset. Se on kuulijoiden kunnioittamista, noiden naisten [Tukiaisen ja Närhen] touhut ovat ala-arvoista hääräämistä. Ei ihme ettei evankelikeikkaa pukkaa." (Fb 11.9.)
- Helvetinlieska
Sofia V: "Ja sit oikeesti… jos joku haluaa Johannaa auttaa niin toimittaa hänet jonnekin hoitoon ennen kuin se lääkkeissään taas pahoinpitelee jonkun tai heittää taas koiransa seinään. Tai jotain mitä ei ole vielä nähty. Ymmärtäkää, että tuo nainen on sairas, jonka harhoja Ruth Närhi ruokkii." (Fb 11.9.)
- Veijo-Vesseli.55v
Helvetinlieska kirjoitti:
Sofia V: "Ja sit oikeesti… jos joku haluaa Johannaa auttaa niin toimittaa hänet jonnekin hoitoon ennen kuin se lääkkeissään taas pahoinpitelee jonkun tai heittää taas koiransa seinään. Tai jotain mitä ei ole vielä nähty. Ymmärtäkää, että tuo nainen on sairas, jonka harhoja Ruth Närhi ruokkii." (Fb 11.9.)
Veijo Lalli kommentoi Tukiaista ja Närheä: "Nuo kaksi naista on kuin paholaiset. Puistattavia kumpikin. Aamen aamen ja hallelujaa momentsia vaan. Ja rukoillaan ja saarnataan, voi luoja mitä nuo uskovaiset joutuu nielemään, Tukiaisen horinat ja Ruuthin pärinät. Siunattua päivää vaan hellarit." (Fb 11.9.)
- Raivoni-ovat-raittiit
Tunkki 12.9. "Kun sain aikuiskasteen Leivonmaella juhannuksena 2016, sen jalkeen elamani alkoi ratkaisevasti muuttumaan. Siihen meni aikaa jonkin verran, ja uskovat olivat heti kimpussani neuvomassa ja kritisoimassa, mita pitaa tehda ja mita ei!
En raitistunut heti kasteen jalkeen, mutta nyt olen raitis!" (Fb) - Yeshua-Bride
Raivoni-ovat-raittiit kirjoitti:
Tunkki 12.9. "Kun sain aikuiskasteen Leivonmaella juhannuksena 2016, sen jalkeen elamani alkoi ratkaisevasti muuttumaan. Siihen meni aikaa jonkin verran, ja uskovat olivat heti kimpussani neuvomassa ja kritisoimassa, mita pitaa tehda ja mita ei!
En raitistunut heti kasteen jalkeen, mutta nyt olen raitis!" (Fb)"I became sober on the 2.9.2016, totally free from alcohol, thank you for Jesus Christ, My Lord Yeshua!!!! And thank you my powerful friend Ruth Närhi who was praying for me to be totally free from the demon of alcohol! The cross is my most important accessorie in my neck. Here I am on the way to an elderly home to take care of people." (Tunglishia Fb:ssa 13.9.)
- Ruskan-aika
Yeshua-Bride kirjoitti:
"I became sober on the 2.9.2016, totally free from alcohol, thank you for Jesus Christ, My Lord Yeshua!!!! And thank you my powerful friend Ruth Närhi who was praying for me to be totally free from the demon of alcohol! The cross is my most important accessorie in my neck. Here I am on the way to an elderly home to take care of people." (Tunglishia Fb:ssa 13.9.)
Hgin Baptistilähetyksen iloiset mehupirskeet Albertilla: http://aijaa.com/Ue1WXC
- yövalvoja
voisin kyllä väittää että emelie andersson on röyhkeä, lihava, ja helvetin ruma. aivan niinkuin johanna tukiainenkin. emelie kusettaa veijoa 10-0 vie yksinkertaiselta ja liian kiltiltä mieheltä kaikki rahat rahoittaa itseä veijo hakee viinat tupakat lääkkeet kaikki emelielle siinä röhkeä huora sateenkaarelta yäk, yäk, mitä paskaa pohjasakkia.
- Alkomahooooli
Jos Tuksu kerran on vapautunut alkomahoolista kerralla niin miten ihmeessä sille ei tullut minkään näköisiä vierotusoireita vaan jatkaa samaa menoa ja Jeesuksen veren huutamista???
Koska ryssinyt ykp ja syö antabusta?
Käyttää enemmän huumeiksi luokiteltavia lääkkeitä???
Hyvä että "raitistuu" mutta kahta kovempi alamäki alkaa kun lääkkeiden käyttö lisääntyy, huumeiden siis...
Tervemenoa Tuksu! Kohtalosi olet valinnut ihan itse!
Oisko hoitoon meno järkevämpää?? Sitä emme kyllä tule näkemään sairaudentunnottomalta narsistilta. Tajuaa kuitenkin mielensä sopukoissa olevan natsisti kun huutelee kaikkien muiden olevan sitä, ei vaan tajua.
Mitä mieltä olette mitä aineita käyttää " raittiina"?? Silmät harittaa kuvissa, ontto katse !!!
Sitäpaitsi Tuksi on myöntänyt jättäneensä alkomahoolin mutta ei ole puhunut mitään aineiden ja lääkkeiden jättämisestä. Ei se silloin ole raitistumista!! - RaakkuvaNärhi
Todella fuulaa että yrittää väittää että ihan vaan raakkuvat närhen rukous parantaa eikä muuta tarvita kuin usko!
- Anonyymi
Alkomahooooli kirjoitti:
Jos Tuksu kerran on vapautunut alkomahoolista kerralla niin miten ihmeessä sille ei tullut minkään näköisiä vierotusoireita vaan jatkaa samaa menoa ja Jeesuksen veren huutamista???
Koska ryssinyt ykp ja syö antabusta?
Käyttää enemmän huumeiksi luokiteltavia lääkkeitä???
Hyvä että "raitistuu" mutta kahta kovempi alamäki alkaa kun lääkkeiden käyttö lisääntyy, huumeiden siis...
Tervemenoa Tuksu! Kohtalosi olet valinnut ihan itse!
Oisko hoitoon meno järkevämpää?? Sitä emme kyllä tule näkemään sairaudentunnottomalta narsistilta. Tajuaa kuitenkin mielensä sopukoissa olevan natsisti kun huutelee kaikkien muiden olevan sitä, ei vaan tajua.
Mitä mieltä olette mitä aineita käyttää " raittiina"?? Silmät harittaa kuvissa, ontto katse !!!
Sitäpaitsi Tuksi on myöntänyt jättäneensä alkomahoolin mutta ei ole puhunut mitään aineiden ja lääkkeiden jättämisestä. Ei se silloin ole raitistumista!!Juuri nämä mömmöthän kai ovat vähintään yhtä iso ongelma kuin nestemäisten aineiden kittaaminen. Siskonsakin aikanaan kirjoitti, kuinka "Alkosta voin luopua, mutta en lääkkeistä". Koukuttavat ilmeisesti tehokkaasti.
- omin-silmin-nähnyt
tuksut ja kumpp. kaikki sekakäyttäjät pummit jne, niitä tuntuu olevan joka nurkassa, makoilemassa. itse olen joutunut ajamaan alkoholisteja pois kun viinojen kanssa äkeävät sellaisten ihmisten luokse jotka ovat lopettaneet juomisen. loviisassa tuntuu vaan tälläisiä pummeja ja paskajätöksiä olevan oiken roppakaupalla. eivätkä pysty huolehtimaan edes omista kakaroistaan, hyi perkele mitä kusipäitä sikiää joka nurkassa yöäk.
- KhloeTuksuKardashian
Jos olisi ok ja suht raitis sulautuisi Kardashian porukkaan - siis ulkonäöllisesti. Turpeat huulet, peffat ja jenkkityyli.
- amerikkalaislähtöisyys
Jenkkityyliä Tunkki on ihaillut koko elämänsä.
- viinat-meni-hukkaan
Mai äss! "Hyvää huomenta. Nyt puhutaan naisista. Kun ystäväni Johanna Mia Tukiainen vapautui alkohooliin kahleista 2.9.2016, kun hän otti minuun yhteyttä pitkän t a u o n jälkeen, Pyysi anteeksi ja h a l u s i olla jälleen ystävä.
Keskustelimme kauan puhelimessa ja julistin Jumalan sanaa hänelle.
Hän Halusi Vapaaksi alkohoolista. Rukoilin ja Käskin Jeesuksen nimessä alkohooliin demonia lähtemään hänestä. Johanna rukoili myös sitten mun perässä.
Hän vapautui täysin. Kuulin kun Johanna kaatoi loput viinat lavuaarista alas, niin että lorina kävi. Olen tukenut häntä päivittäin. Iloitsen että hän on raitis." (Ruth Närhi nostatti itseään Fb:ssa 17.9.)- Pyhä.Bentsonorsu
Ihmetekoja Pyhällä puhelinlinjalla Närhi-Tunkki.
- Viinanhimo-kamala
Tunkki vakuutti: "Raitistuin Jeesuksen verenvoiman kautta 2.9.2016!
Sen jälkeen ei ole enää tehnyt mieli juoda alkoholia!!!!! 😉" (Fb 20.9.) - Kristityn-vastuu
Viinanhimo-kamala kirjoitti:
Tunkki vakuutti: "Raitistuin Jeesuksen verenvoiman kautta 2.9.2016!
Sen jälkeen ei ole enää tehnyt mieli juoda alkoholia!!!!! 😉" (Fb 20.9.)Nyt vaan odotetaan käänteisihmettä: alkoholi on Jumalan hunajaa, jota todellinen kristitty imee itseensä kuin pyhää kusta.
- Maho-Demoni
Kristityn-vastuu kirjoitti:
Nyt vaan odotetaan käänteisihmettä: alkoholi on Jumalan hunajaa, jota todellinen kristitty imee itseensä kuin pyhää kusta.
Vakuuttelun jatkoa:
"God (Jahve) is good!!!! 😍 I give all the glory for Him and to his son Jesus (Yeshua) for saving me to heaven and getting out from the demonic power of alcoholism!!!
I got sober on the 2.9.2016 and after that I don’t even feel like drinking anymore!!!
This is really big thing; because my alcoholism type is nro 1, so I had to drink every day something like wine, gintonics, champagne etc.
I am 😊 thankfull for Ruth Närhi also who prayed a powerful prayer on the phone for me and powerful prayer on the phone for me and after that I haven’t touched to the urinate of Satan!!!! Blessed is Yeshua name!!;; I’m also full of Holy Spirit!!!! ❤ Amen!" (Fb 23.9.) - Maho-Demoni
Maho-Demoni kirjoitti:
Vakuuttelun jatkoa:
"God (Jahve) is good!!!! 😍 I give all the glory for Him and to his son Jesus (Yeshua) for saving me to heaven and getting out from the demonic power of alcoholism!!!
I got sober on the 2.9.2016 and after that I don’t even feel like drinking anymore!!!
This is really big thing; because my alcoholism type is nro 1, so I had to drink every day something like wine, gintonics, champagne etc.
I am 😊 thankfull for Ruth Närhi also who prayed a powerful prayer on the phone for me and powerful prayer on the phone for me and after that I haven’t touched to the urinate of Satan!!!! Blessed is Yeshua name!!;; I’m also full of Holy Spirit!!!! ❤ Amen!" (Fb 23.9.)Ja sitten suomeksi osittain samaa:
"Raittiina Jumalan armosta 2.9.2016 lahtien. Rakastan koiriani; he ovat AINA olleet hemmoteltuja ja rakastettuja! En voisi ikina tehda heille mitaan pahaa!❣
Nyt olen myos vapautunut kaikista tuomioista ja vaikka tuhannet ihmiset toivoivat minua vankilaan; niin sinne en joutunut. Tosin lopunaikoina paljon syyttomia tullaan myos laittamaan vankiloihin ja heita vainotaan, mutta autuaat ovat he, joita Jeesuksen Kristuksen eli Yeshuan nimen tahden vainotaan ja kiusataan! Amen! 💖" (Fb 23.9.) - Anonyymi
Pyhä.Bentsonorsu kirjoitti:
Ihmetekoja Pyhällä puhelinlinjalla Närhi-Tunkki.
Vieläköhän tuo laivapastori otetaan ihmeidentekijänä vakavasti? Jos, niin miksi?
- Saatanallinen-kaste
"Tulin uskoon 14-vuotiaana mutta kun tapasin ekan mieheni, ateistin kun olin 21-vuotias ja elin hänen kanssaan avoliitossa vuosia, niin minusta tuli vähitellen luopio, joka alkoi elää maallista elämää rahanhimossa jne.
Mutta Jumala kutsuu ihmistä kolme kertaa elämän aikana, ja nyt vihdoinkin minä sain armon uudestisyntyä, halusin aikuiskasteelle juhannuksena-2016 ja raitistuin täysin 2.9.2016 Jeesuksen ristinvoiton kautta! 🙂 Suosittelen kaikille Jeesusta; ette tule pettymään!" (Tunkki Facessa 24.9.) - Jumalan-pullot
Joulun 2016 alla Tunkki avautui taas alkoholismistaan; se oli rajua ryyppäämistä vuodesta toiseen:
"– Minulla on kuukausien muistikatkoksia, enkä tiedä, missä olen silloin ollut ja mitä on tapahtunut. Muistan vain hetkiä sieltä ja hetkiä täältä, kun makasin sairaalassa letkuissa ja olin todella huonossa kunnossa, hän lisää."
Seiska 19.12.2016: https://www.seiska.fi/Uutiset/Johanna-Tukiainen-kertoo-Taman-vuoksi-sairastuin-alkoholismiin/1117708
--
Nyttemmin hänen päihdekäyttönsä on salajuomista voimakkaita keskushermostolääkkeitä.- Viinaa-ja-nappeja
Reilut 15 vuotta jatkunut päivittäinen juominen huumaavien kolmiolääkkeiden napsiminen ovat vieneet Tukiaisen kuilun partaalle, josta ei ole enää paluuta.
"LÄÄKÄRIT ANTOIVAT JOHANNA TUKIAISELLE RAJUN UKAASIN:
KUOLET, JOS VIELÄ JUOT! Kohublondi Johanna Tukiainen, 38, laittoi elämänsä täydelliseen remonttiin kolme kuukautta sitten, kun hän luopui kokonaan alkoholista.
– Raitistuin 2. syyskuuta 2016, eli 2. joulukuuta tuli kolme kuukautta täyteen absolutismia. En juo alkoholia enää ollenkaan, mutta otan päivän kerralla. Ei voi liian nopeasti riemuita, enkä voi uhota, etten enää koskaan joisi alkoholia, koska en voi tietää varmasti, Johanna kertoo Seiskalle.
Johannan alkoholismi oli ehtinyt edetä siihen tilaan, että lääkärit antoivat hänelle vakavan varoituksen.
– Kävin erilaisissa kokeissa, ja kaikki arvot olivat hyvin hälyttäviä. Minulle sanottiin, että jos en lopeta alkoholin käyttöä tai ainakin ihan selkeästi vähennä, niin menehdyn. Se oli hirveä järkytys." (Seiska-lehti 15.12.2016)
- Anonyymi
Hah hah, hienostipa on raittius pitänyt!
- Anonyymi
No hei, tuon jälkeen on juotu ja nappeiltu ja sitä rataa. 1.1.2025 piti alkaa #soberlife. Bulevardille piti muuttaa kaksioon ja varastetulle lapselle oli varattuna oma huone. Näytöt on miinuksella, ja Bulevardi vaihtunut Töölöön. Uutuusseurana on kenkäpuoli hampuusi ja pikkuputiikit vaihtuneet kierrätyskeskukseen. Glamöyrrrrr!
- Anonyymi
Ylisläiselle täysin suAraan edestakaisin piukean pinkit kiitokset riemukkaasta nostosta! Tosi hupaisaa lueskella Jumalan Prinsessan estotonta itsekehua ja suuria luuloja.
- Anonyymi
Pinkit narut ja jakkara olisi hyvä lahja Tuksulle.
- Anonyymi
Tuskin juopottelun syömät aivot hoksaisivat vihjettä. Laardipalleroinen vain nostaisi potkansa sille jakkaralle...
- Anonyymi
Ihmetyttää miten tuo henkilö ylipäätään on enää edes hengissä?
Jos kerran syönyt vuosikausia masennuslääkkeitä tms. ja juonut ilmeisesti alkoholia niiden kyytipoikana päivittäin, sekä myös kertynyt ylipaino, sekä muut epäterveelliset elintavat.
Luulisi että tuo kombo on jo tuolla ikää sen verran kuolettava?- Anonyymi
Ja jo lähes 10 vuotta sitten lääkäri sanonut ettei kauan elä jos tuota menoa jatkaa. Ja meno vaaan jatkuuuu......
- Anonyymi
Jo vanha kansa sen tiesi: "Mikäs pahan t@pp@is",,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jo lähes 10 vuotta sitten lääkäri sanonut ettei kauan elä jos tuota menoa jatkaa. Ja meno vaaan jatkuuuu......
Aina joskus kun pulustajat kitisevät liiasta negatiivisuudesta kyseisen eläinrääkkääjän suhteen, niin ainakin tuota uskomatonta turnauskestävyyttä voi sitten ihan aiheesta kehaista. Tai ainakin ihmetellä. Kuten siskoista tiedetään, herkemmät ja hauraammat ja kiltimmät ovat alttiimpia murskaantumaan. Mutta so tanorsu se vain rynnistää...
- Anonyymi
Tämähän se juuri on elämän suurta epäreiluutta, että monet terveellisesti elävät, kaikin tavoin lähipiirilleen ja muulle maailmalla iloksi ja hyödyksi olevat fiksut kunnon ihmiset sairastuvat jo nuorena vakavasti. Taannoin esimerkiksi yksi superliikunnallinen tuttu kuoli syöpään hitusen päälle kolmikymppisenä. Sitten taas jotkut sekakäyttäjät vain porskuttavat.
- Anonyymi
Nimenomaan tuo ylipaino on vielä erityinen lisäriski elimistölle muutenkin. Tiedän laihoja alkoholisteja joista yksi veti myös nappeja, jotka dokasivat nuoresta 60-70 -vuotiaaksi ennen kuin kuolivat. Yksi lihava sekakäyttäjä taas kuoli päälle nelikymppisenä vaikka aloitti vasta alta kolmikymppisenä.
- Anonyymi
Aivan sairasta tekstiä tämäkin Tukiais-ketju pullollaan.
Tällainen on näätien mielestä mukavaa huvia.- Anonyymi
Kukaan ei kiellä häntä ryhtymästä elämään ihmisiksi.
- Anonyymi
Kyllä. Tään seuraaminen on mielenkiintoista ja hupaisaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Tään seuraaminen on mielenkiintoista ja hupaisaa.
Sitä minäkin ihmettelen, miksi pitäisi paheksua sitä, että ihan itse omin pullein kätösin viiniä, viinaa ja lääkkeitä kitaansa ahtanut törkimys saa osakseen aiheellista kritiikkiä ja joutuu huumorinkin repimisen lähteeksi. Se kun on se kuuluisa OMA SYY!!11!!11!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä minäkin ihmettelen, miksi pitäisi paheksua sitä, että ihan itse omin pullein kätösin viiniä, viinaa ja lääkkeitä kitaansa ahtanut törkimys saa osakseen aiheellista kritiikkiä ja joutuu huumorinkin repimisen lähteeksi. Se kun on se kuuluisa OMA SYY!!11!!11!!!
Varmasti olisi koirien kohtelua lukuunottamatta muu pärsheily ilomielin jos ei unohdettu, niin ainakin jotenkuten sulatettu, jos tämä glamourtähti joskus aikanaan olisi nöyrtynyt ja pyytänyt anteeksi loukkaamiltaan ihmisiltä. Heitähän riittää lähiperheestä muihin haukuttuihin sukulaisiin, ystäviin, kavereihin, rakastettuihin, rottapostia saaneisiin naapureihin, managereihin, toimittajiin, yhteistyökumppaneihin... You name it!
- Anonyymi
Jos joku kirkasotsainen teini tuumiskelee, minkälaista kantaa ottaisi oman elämänsä päihdepolitiikassa, niin kannattaa kurkata Ylilaudalle. Nyt ihan tuoreimpien viestien joukosta löytyy ehkä kaikkien aikojen hirvein otos Päätähteestä. Ei ole kerrankin tainnut olla kuvassa filttereitä huutamassa hoosiannaa... Hyvin opettavainen tlannekuva.
- Anonyymi
JTuk: "Tällainen babyface olen ollut aina."
- Anonyymi
Melkein kymmenen vuotta vanha otsikko. Onko mikään muuttunut? Ainakaan parempaan suuntaan? Tällä välin on saatu ja menetetty lapsi, joka kelvottoman hoidon takia pelastettiin huostaanoton kautta hyvään perheeseen.
- Anonyymi
"Maalittaminen on yleensä tietoverkossa tapahtuvaa järjestelmällistä toimintaa, jossa henkilö tai ryhmä (esimerkiksi verkkosivusto) omin toimin tai muita yllyttämällä käynnistää tai kannustaa yhteen kohteeseen kohdistuvan järjestäytyneen häirinnän, joka voi olla suoraa tai epäsuoraa.
Kyse on järjestelmällisestä, joukkoistetusta uhkailusta tai vainoamisesta, jossa toiminnan alkuunpanija tarkoituksellisesti osoittaa suorin kehotuksin tai piiloilmaisuin näkemystensä tukijoille tulevan uhkailun tai muun häirinnän kohteen. Keinoja ovat muun muassa loukkaaminen, uhkaaminen, mustamaalaaminen, epäinhimillistäminen, yksityisluontoisten tietojen levittäminen, perättömien tai muuten halventavien tietojen levittäminen. Tämän tarkoitus on alentaa muiden kynnystä osallistua pilkkaamiseen ja uhkailuun."
Hidasta elämää sivuilta aikuisten nettikiusaamisesta- Anonyymi
Ei täällä ketään ole uhkailtu tai edes vääriä tietoja levitelty, vaan todettu tosiasioita. Ei pidä peiliä syyttää, jos naama on vino.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä ketään ole uhkailtu tai edes vääriä tietoja levitelty, vaan todettu tosiasioita. Ei pidä peiliä syyttää, jos naama on vino.
Sinulla taitaa olla vaikeuksia ymmärtää kirjoitetun tekstin sisältöä. Tee reippaasti uusi yritys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla taitaa olla vaikeuksia ymmärtää kirjoitetun tekstin sisältöä. Tee reippaasti uusi yritys.
Hyvästä syystä luulen, että olen varsin luku- ja kirjoitustaitoinen.
- Anonyymi
Tämän langan aloittaja (joka en ollut minä) tiivistää aiheen problematiikan nasevasti heti ensimmäisessä virkkeessä. Ihan itse on tuo kaksi- ja nelijalkaisten kaltoinkohtelija tilansa aiheuttanut. Siitä häntä myös aivan aiheellisesti kritisoidaan ja yritetään esimerkiksi koirien vastuullisia kasvattajia varoittaa.
- Anonyymi
Lisään vielä selvennykseksi niille, jotka eivät asiaa ennestään tunne, että siis yritetään varoittaa kenneleitä myymästä Tuksulle koiranpentuja. Puuhassa on sikäli haastavaa vaikeuskerrointa, että Tuksu on käyttänyt bulvaaneja, joita kyseistä seurapiiriä tuntematon ei tietenkään voi jokaisen nimen osalta tietää. Sekään ei helpota tilannetta, että koiria hankitaan välillä Virosta ja ties mistä pentutehtaista tai "takakonteista".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä selvennykseksi niille, jotka eivät asiaa ennestään tunne, että siis yritetään varoittaa kenneleitä myymästä Tuksulle koiranpentuja. Puuhassa on sikäli haastavaa vaikeuskerrointa, että Tuksu on käyttänyt bulvaaneja, joita kyseistä seurapiiriä tuntematon ei tietenkään voi jokaisen nimen osalta tietää. Sekään ei helpota tilannetta, että koiria hankitaan välillä Virosta ja ties mistä pentutehtaista tai "takakonteista".
Jos hulvaton väitteesi kenneleiden varoittamisesta pitäisi paikkaansa, miksi tämä kenneleille suunnattu varoittaminen tapahtuisi sellaisilla keskustelupalstoilla, joilla ei ole mitään tekemistä kenneltoiminnan kanssa🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hulvaton väitteesi kenneleiden varoittamisesta pitäisi paikkaansa, miksi tämä kenneleille suunnattu varoittaminen tapahtuisi sellaisilla keskustelupalstoilla, joilla ei ole mitään tekemistä kenneltoiminnan kanssa🤔
Jotta sana Tukiaisen toimintatyylistä leviää ja jollakulla saattaa olla yhteyksiä vastuullisiin kasvattajiin. Puskaradio saattaa joskus olla hyödyksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotta sana Tukiaisen toimintatyylistä leviää ja jollakulla saattaa olla yhteyksiä vastuullisiin kasvattajiin. Puskaradio saattaa joskus olla hyödyksi.
Ja siis onhan niihin kenneleihin ja kasvattajiin oltu myös täysin suoraan yhteydessä,.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Todella pistää vihaksi tuo Tukiaisen koirien pito, se saisi jo loppua ja äkkiä.
- Anonyymi
En tiedä olenko vähän erilainen, mutta minun mielestä aika kiehtova tapaus, rohkea ja hyvin eroottinen, puhelee rohkeita, ei kumartele ketään, varsinainen oman tien kulkija. Aikanaan kateelliset aloittivat parjata, mutta mitä hän tekee? Sen kun vain porskuttaa eteenpäin!
- Anonyymi
Hilpeä trolli... :D Kaikki naiset varmaan tikahtuvat kateuteen.
- Anonyymi
Tuksulla taitaa sometustensa perusteella olla kevättä rinnoissa, joten ota reippaasti yhteys ja pyydä dinnerille! Lähtemisen todennäköisyys lienee aika suuri, jos lupaat tarjota, Ravintolakuvia on viime päivinä jakanut ja kehunut, miten kiva on syödä ns. ulkona, kun saa samalla nauttia keväästä ja upeiden kaupunginosien kauniista maisemista. Otahan yhteyttä, onnea matkaan!11!!!!
- Anonyymi
Kiehtova väkivaltarikollinen, alkoholisti ja narkomaani.
Pahoinpidellyt mm. oman vanhan äitinsä.
Lapsi huostaanotettu kärsivänä. Eläimiäkin ehditty ottaa pois, mutta rääkännyt monta kuoliaaksi.
Mikä psykopaatissa kiehtoo, saako kysyä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsi huostaanotettu kärsivänä. Eläimiäkin ehditty ottaa pois, mutta rääkännyt monta kuoliaaksi.
Mikä psykopaatissa kiehtoo, saako kysyä?Tuota olen minäkin yrittänyt kysyä moneen kertaan. Kuten muuallakin todettua, Tuksu saa täysin sumeilematta haukkua muita mitä törkeimmin sanankääntein, mutta tätä törkyturpaa itseään ei saa kritisoida, tai väitetään maalittajaksi. Samalla letkautellaan, kuinka hänen toimintansa ja käytöksensä tuomitsijat muka itse ovat kateellisia "siiderivalaita". Eivätköhän ne siiderivalaat ja sekakäyttäjät löydy enemmänkin evankelistan omasta seurakunnasta, vrt. sometuotanto kamujen kanssa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä psykopaatissa kiehtoo, saako kysyä?Olisi kiehtovaa tupsahtaa Heselle Mannerheimintiellä ja tuntea olevansa tavallaan julkkis, kun kaikki tuntee hänet ja tiedä vaikka kohta olisi jo paparazzi-ottamassa kuvia ja kohta oltaisiin lehdessä salakuvien kanssa: "kuka mahtaa olla uusi mies?"
Hitsi se olisi aika jännä homma! Pitäiskö laittaa verkot veteen....? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi kiehtovaa tupsahtaa Heselle Mannerheimintiellä ja tuntea olevansa tavallaan julkkis, kun kaikki tuntee hänet ja tiedä vaikka kohta olisi jo paparazzi-ottamassa kuvia ja kohta oltaisiin lehdessä salakuvien kanssa: "kuka mahtaa olla uusi mies?"
Hitsi se olisi aika jännä homma! Pitäiskö laittaa verkot veteen....?Ja tietysti varautuisin maksamaan koko lystin, vaikka tilattaisiin parasta pötyä pöytään, eli Kerrosateriat molemmille, isot ranut ja iso juoma.
Ja pikkuisesta taskumatista voisi salaa lorauttaa juoman sekaan pientä terästystä, nam!
Ja kun masut on täynnä hyvää ruokaa ja pikku hiprakka mukavasti päällä, siitähän on mukavan lyhyt matka vaikka Marskiin.......aaettä on hyvä suunnitelma! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tietysti varautuisin maksamaan koko lystin, vaikka tilattaisiin parasta pötyä pöytään, eli Kerrosateriat molemmille, isot ranut ja iso juoma.
Ja pikkuisesta taskumatista voisi salaa lorauttaa juoman sekaan pientä terästystä, nam!
Ja kun masut on täynnä hyvää ruokaa ja pikku hiprakka mukavasti päällä, siitähän on mukavan lyhyt matka vaikka Marskiin.......aaettä on hyvä suunnitelma!Suunnitelma pelittää niin hyvin, että nyt vaan äkkiä toimintaa, niin hyvässä lykyssä ehdit vielä pääsiäismunapuuhiin. Nyt siis jahkailematta vauhtia yhteydenottoon ja tulet sitten treffeistä toivuttuasi tänne kertomaan, millaista oli, niin saadaan tylsän pitkiksi pyhiksi jotain lystiä, jos ei tulekaan niin hienot säät kuin toistaiseksi onneksi on luvattu. Lemmenkohdettasi siteeraten: nyt ASAP!11!1!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suunnitelma pelittää niin hyvin, että nyt vaan äkkiä toimintaa, niin hyvässä lykyssä ehdit vielä pääsiäismunapuuhiin. Nyt siis jahkailematta vauhtia yhteydenottoon ja tulet sitten treffeistä toivuttuasi tänne kertomaan, millaista oli, niin saadaan tylsän pitkiksi pyhiksi jotain lystiä, jos ei tulekaan niin hienot säät kuin toistaiseksi onneksi on luvattu. Lemmenkohdettasi siteeraten: nyt ASAP!11!1!
Olisi ihan sopiva kevätromanssi monelle sellaiselle jolta siitepöly tukkii nenän ja vie hajuaistin.
- Anonyymi
Ajattelepas, miten vänkää olisi, kun Ylikselläkin langoissa pohdittaisiin, kuka on se "mysteeri-nallekarhu". Vauhtia!
- Anonyymi
Ja voisit sitten itsekin tulla Ylilaudalle yhtenä meistä muista puimaan asiaa ja antaisit salavihkaisia tietoja, kuinka olet "kaverilta kuullut", että siinä se vasta on fiksu ja komea sälli, joka vielä koko herkkuateriankin kustantaa". Velliä parempi löytö olisit Tuksun elämään taatusti, kukapa ei.
- Anonyymi
Pakko myöntää, että yllättävää kannustusta tulee! Olin varma, että vain haukutaan "etkö ymmärrä kuinka varakas, komea ja kovatasoinen miehen pitäisi olla, että moinen huippujulkkis suostuisi treffeille?"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko myöntää, että yllättävää kannustusta tulee! Olin varma, että vain haukutaan "etkö ymmärrä kuinka varakas, komea ja kovatasoinen miehen pitäisi olla, että moinen huippujulkkis suostuisi treffeille?"
Heh heh, varmasti tiedät varsin hyvin, että me iloiset Pörröhännät olemme pilkesilmäisiä ja rakastavia kaikkia muita paitsi erästä väkivaltaista eläinrääkkääjää kohtaan. Valpas näätiminen on yhteinen aate, joka menee yli esimerkiksi kaikkien puoluepoliittisten, ammattikuppikuntaisten sun muiden riitelyiden. Yhdessä eläinrääkkäystä sun muuta tukiaanista pärshelyä vastaan!
Mutta älä nyt enää jahkaile, vaan ota yhteyksiä. Ainakin somen kautta tavoitat unelmiesi kohteen helposti, ja pyöriihän Tuksu keskustassa näytillä muutenkin. Vauhtia siis! Mutta tämän kannustuksen hinta on se, että tosiaan tulet sitten kertomaan, miten meni!
Muistathan pitää koko ajan ("kokoajan") silmällä, mistä tarvittaessa löytyy hätäuloskäynti, jos tulta ja tappuraa täynnä oleva Tuksu sattuu suutahtamaan. Mikäli menette hänen luokseen, piilota kaiken varalta hedelmäveitset. Lycka till! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh, varmasti tiedät varsin hyvin, että me iloiset Pörröhännät olemme pilkesilmäisiä ja rakastavia kaikkia muita paitsi erästä väkivaltaista eläinrääkkääjää kohtaan. Valpas näätiminen on yhteinen aate, joka menee yli esimerkiksi kaikkien puoluepoliittisten, ammattikuppikuntaisten sun muiden riitelyiden. Yhdessä eläinrääkkäystä sun muuta tukiaanista pärshelyä vastaan!
Mutta älä nyt enää jahkaile, vaan ota yhteyksiä. Ainakin somen kautta tavoitat unelmiesi kohteen helposti, ja pyöriihän Tuksu keskustassa näytillä muutenkin. Vauhtia siis! Mutta tämän kannustuksen hinta on se, että tosiaan tulet sitten kertomaan, miten meni!
Muistathan pitää koko ajan ("kokoajan") silmällä, mistä tarvittaessa löytyy hätäuloskäynti, jos tulta ja tappuraa täynnä oleva Tuksu sattuu suutahtamaan. Mikäli menette hänen luokseen, piilota kaiken varalta hedelmäveitset. Lycka till!Eri ammattikunnat laajasti edustettuina näätien joukossa🤔
Kuinkahan monta psykologia tai psykoterapeuttia näätien joukosta löytyy🤔
Ilmoittautujia taitaa olla ihan jonoksi asti🤔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eri ammattikunnat laajasti edustettuina näätien joukossa🤔
Kuinkahan monta psykologia tai psykoterapeuttia näätien joukosta löytyy🤔
Ilmoittautujia taitaa olla ihan jonoksi asti🤔Itse en livenä tunne yhtäkään psykologia tai psykoterapeuttia, vaan kieliasioiden ammattilaisia, kuten toimittajia ja erään kielitieteilijän. Ymmärrettävästi nämä "kokoajan tekeillä olevat oma elämä kerta kirjat" huvittavat ihmisiä, joille kieliasiat ovat tärkeitä.
Miksi hyökkäät asiansa hoitavia ihmisiä kohtaan, mutta olet sitä mieltä, että tuomittua väkivaltarikollista ei saisi kritisoida? Tuolla ylempänä on joltakulta hyvä pointti, että Tuksu on hakannut jopa oman iäkkään äitinsä. Muidenkin rötösten lista on järkyttävän pitkä. Sinä silti katsot aiheelliseksi syytellä muita ja leimata näädät valehtelijoiksi? Esimerkiksi kenneleihin ja kasvattajiin on oltu yhteydessä esimerkiksi silloin, kun Tuksulla oli vimma haalia pomeranioita. Tiedän asian faktaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en livenä tunne yhtäkään psykologia tai psykoterapeuttia, vaan kieliasioiden ammattilaisia, kuten toimittajia ja erään kielitieteilijän. Ymmärrettävästi nämä "kokoajan tekeillä olevat oma elämä kerta kirjat" huvittavat ihmisiä, joille kieliasiat ovat tärkeitä.
Miksi hyökkäät asiansa hoitavia ihmisiä kohtaan, mutta olet sitä mieltä, että tuomittua väkivaltarikollista ei saisi kritisoida? Tuolla ylempänä on joltakulta hyvä pointti, että Tuksu on hakannut jopa oman iäkkään äitinsä. Muidenkin rötösten lista on järkyttävän pitkä. Sinä silti katsot aiheelliseksi syytellä muita ja leimata näädät valehtelijoiksi? Esimerkiksi kenneleihin ja kasvattajiin on oltu yhteydessä esimerkiksi silloin, kun Tuksulla oli vimma haalia pomeranioita. Tiedän asian faktaksi.Olet/olette perustelleet Tukiaisesta kirjoittelua tänne ja Ylilaudalle mm. sillä, että sinusta/teistä on hauskaa, että se tuo teille iloa ja koska kirjoittelu on keino estää Tukiaista saamasta haltuunsa uusia koiria.
Kuitenkin Suomi24 keskusteluissa selviä Tukiais- näätä -ketjuja löytyy julkkisjuoruista, helluntailaisuudesta sekä joiltakin paikkakunnilta. Kovin pitkälle ajallisesti taaksepäin en näitä hakutoiminnan kautta selannut, mutta asia tuli selväksi: Ahkerat eläinsuojeluaktiivit näädät eivät kirjoittele Tukiaisen koira-asioista koira- eikä millekään muulle lemmikkieläin palstalle. Miten selität/selitätte näätälogiikalla, että eläinsuojeluasiaa hoidetaan julkkisjuoruissa eikä koirapalstalla?
P.S. Ihan hyvä, että olette olleet suoraan yhteydessä koirankasvattajiin. Mutta se ei selitä kirjoitteluanne täällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistathan pitää koko ajan ("kokoajan") silmällä, mistä tarvittaessa löytyy hätäuloskäynti, jos tulta ja tappuraa täynnä oleva Tuksu sattuu suutahtamaan. Mikäli menette hänen luokseen, piilota kaiken varalta hedelmäveitset. Lycka till!Muistutuksena, että Tuksu on vasenkätinen elikkä nyrkki voi löytää naamataulun ihan yllättäen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistutuksena, että Tuksu on vasenkätinen elikkä nyrkki voi löytää naamataulun ihan yllättäen!
Näin on, ja asiastahan löytyy oikeudenkäyntien pöytäkirjoista, sipulipussikuvista ja muorin verisestä naamasta lähtien lukuisia todisteita. Hämmentävää kyllä tämä, että itsensä spurgutasolle juoneen ihmisen tekemisistä ja itse aiheutetuista elämänsä ja habituksensa tuhoista ei saisi keskustella.
By the way Johanna Tukiaisen yksityisyydensuoja on julkisuuden henkilönä ohuempi kuin tavan tallaajien . Hän on itse julkisuuteen hakeutunut ja saa alennustilassaankin siitä nyt kärsiä. Reiluahan se onkin, ettei julkisuudesta voi vain poimia rusinoita pullasta. Sama julkisuuden tuoma yksityisyydensuojan kapeneminen koskee monia muitakin, kuten poliitikkoja. Näistä kaikille tutuista hahmoista saa siis julkisesti keskustella ja heitä saa kritisoida. Tässä nimenomaisessa väkivaltarikollisen tapauksessa kritiikkiin ja rankkaankin ruotimiseen on erityisen paljon aihetta.
- Anonyymi
Tukiaisen näädissä on USEITA aidosti eläimistä välittäviä eläinsuojeluaktiiveja. Osa nimenomaan AKTIIVEJA.
Omasta puolestani en jatka jankkaamista, koska en tykkää tulla syytetyksi valehtelusta. Esimerkiksi nyt siis sen suhteen, ettei kasvattajiin olisi muka oltu suoraankin yhteydessä. En juorua tässä enempää muista ihmisistä, mutta tiedän satavarmaksi, että jotkut ovat tehneet koirien ja aikanaan possun hyväksi paaaaljon enemmän kuin kirjoitelleet näille palstoille.
Itse en hauku tuntemattomia valehtelijoiksi tai muuksikaan, jos en tiedä olevani tekemisissä esim. eläinrääkkääjän kanssa, ja sinähän et sellaiselta vaikuta. Riitelyn sijaan toivottelen hyvää pääsiäisviikkoa.- Anonyymi
Todella oudosti esität "en hauku valehtelijoiksi...".
Mahdollisesti viittaat siihen, että olen täysin asiallisesti kirjoittanut tänne kommentteja, jotka
tuovat esiin suuria ristiriitaisuuksia näätien esittämien tänne kirjoittelun perusteiden (eläinsuojelu ja huvin saaminen kirjoittelusta)
verrattuna
näätäkirjoittelun todelliseen ilmentymään (ei kirjoittelua eläinsuojelusta järkevälle foorumille sekä huvin saaminen mm. ihmisen halventavasta nimittelystä).
- Anonyymi
"Miksi hyökkäät asiansa hoitavia ihmisiä kohtaan, mutta olet sitä mieltä, että tuomittua väkivaltarikollista ei saisi kritisoida?"
Kritiikki on tosiasioiden toteamista, esim. että Tukiainen on syyllistynyt mm. eläinsuojelurikoksiin. Tosiasioita ovat myös hänen mielenterveysongelmansa ja päihdeongelmansa, lapsensa huostaanotto, alhainen toimintakyky jne. (Alkoholismi, masennus, ahdistus perustuvat Tukiaisen omaan kertomaan terveydentilastaan.)
Kuinka monta kertaa on asiallista toistaa näitä asioita eri palstoilla useiden vuosien ajan?
Nykylääketiede tunnustaa päihderiippuvuudet, masennuksen ja ahdistuksen sairauksiksi ja mm. toimintakyvyn alenema sairauksien oire ja seuraus. Silti näädät jaksavat toistaa miten hirveä Tukiainen on, koska hän ei ota itseään niskasta kiinni ja parannu sairauksistaan.
Sinun/teidän kirjoittelun ainoana tarkoituksena on esittää Tukiainen halventavassa valossa ja saada tästä toiminnastanne itsellenne iloa. - Anonyymi
Päihderiippuvuus ei ole sairaus. Jokainen tarttuu ihan itse pulloon tai huumeisiin. Sairaudeksi nimeämisellä yritetään viedä yksilöltä vastuu. Eikä noista pääse eroon kuin vahvan halun kautta. Ja harvalla narkilla sitä on. Ei ole ollut koskaan.
- Anonyymi
Päihderiippuvuudet on määritelty riippuvuussairauksiksi kansainvälisessä ICD-10 diagnoosijärjestelmässä, joka on Suomessakin käytössä. Tarkemmat tiedot ovst luettavissa esim alla olevasta linkistä.
https://www.kaypahoito.fi/nix00353 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päihderiippuvuudet on määritelty riippuvuussairauksiksi kansainvälisessä ICD-10 diagnoosijärjestelmässä, joka on Suomessakin käytössä. Tarkemmat tiedot ovst luettavissa esim alla olevasta linkistä.
https://www.kaypahoito.fi/nix00353"F10.2 Alkoholiriippuvuus
Diagnostiset kriteerit: Vähintään kolme seuraavista on todettu yhtäaikaisesti vähintään kuukauden ajan tai, mikäli yhtämittaiset jaksot kuukautta lyhyempiä, toistuvasti viimeisen vuoden aikana:
voimakas halu tai pakonomainen tarve käyttää alkoholia
heikentynyt kyky kontrolloida aloittamista ja lopettamista sekä käyttöannoksia
vieroitusoireyhtymä (F10.3 ja F10.4) aineen käytön vähentyessä tai lopetuksen yhteydessä
osoitus sietokyvyn (toleranssi) kasvusta
keskittyminen alkoholinkäyttöön niin, että muut mielihyvän lähteet ja kiinnostuksen kohteet jäävät sivuun ja aika kuluu alkoholinkäyttöön ja vaikutuksista toipumiseen
alkoholin jatkuva käyttö haitoista huolimatta." - Anonyymi
Tähän tukiaaninen AAAAMMMEEEENN !
Lisäksi isäni, äitini ja kaikki Tuksun kuolleet koirat ovat samaa mieltä, myös. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän tukiaaninen AAAAMMMEEEENN !
Lisäksi isäni, äitini ja kaikki Tuksun kuolleet koirat ovat samaa mieltä, myös.Pöh, kommentti valahti ihan väärään kohtaan. Piti olla komppausta sille, joka totesi, että päihteilijä tarttuu ihan itse pulloon tai huumeisiin, eikä vastuuta voi siksi vierittää pois vetoamalla sairauteen. Vaikka Tuksulla on miten paha riippuvuus, se on hänen omaa syytään. Siinä riippuvuuskoukussakin pystyisi takuulla tolkullisempaan käytökseen, jos edes yrittäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöh, kommentti valahti ihan väärään kohtaan. Piti olla komppausta sille, joka totesi, että päihteilijä tarttuu ihan itse pulloon tai huumeisiin, eikä vastuuta voi siksi vierittää pois vetoamalla sairauteen. Vaikka Tuksulla on miten paha riippuvuus, se on hänen omaa syytään. Siinä riippuvuuskoukussakin pystyisi takuulla tolkullisempaan käytökseen, jos edes yrittäisi.
Ja riippuvaiset aika usein edes yrittävät lopettaa ja hakea apua siihen.
- Anonyymi
Onhan Johannaa yritetty tsempatakin. Tsempattaisiin vieläkin, jos aidosti yrittäisi. Ihan ymmärrettävää, jos kannustus jossain vaiheessa hyytyy, kun esimerkiksi Tuksun kämpän ihan vain hyvää hyvyyttään siivonneet uskistytöt saivat palkaksi julkiset haukut. Mitä pilkkaamiseen tulee, niin saivat lukea olevansa Navettahuivi ja Perunankukka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657