LUKEKAA OIKEESTI KOKONAAN!!

Kiusattu02

Joo eli mua on kiusattu jo kauan aikaa.. Ja loppu viimein sairastuin masennukseenkin.. ETTEKÖ TE IHMISET YMMÄRRÄ MITÄÄN. En olisi koskaan sairastunut jos en olisi joutunut kokea sitä mitä houduin kokemaan. Kukaan opettaja ei IKINÄ puuttunut siihen. Kaikki opettajatkin huusivat mulle. En edelleenkään ole päässyt masennuksesta eroon... Mun itsetunto on hävinnyt KOKONAAN. Te ette oikeesti ymmärrä mitään. Ja sit mulla oli myös sellanen kaveri joka käytti mua "hyväks". eli siis aina kun sillä ei ollu kaveria nii mää kelpasin sille, mutta muuten puhuu paskaa seläntakana. Kukaan ei ikinä auttanut mua... Kaikki pasko mua vaan´jatkuvasti.. OIKEESTI LOPETTAKAA SE SAATANAN KIUSAAMINEN NYT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa.

      • VIHAANSUAJATOIVOTT

        Mulla oli toi täysin sama tilanne. Se on vähä parantunu harrastukses sen jälkee ku yks lopetti mut koulus…

        Mul oli koulus vrm 3vk riitaa mun "kaverin" kaa joka on just semmonen hyväksi käyttäjä mut mietin vaa et se on jotenki tosi vaupattavaa istuu yksin ja sit lopetin vaa sille puhumisen ja en ollu enään sen ns.pompoteltavissa. Ja oon aika tunnollinen opiskelija mut en nörtti ja ku piti olla parityö nii se vaa että ollaaks parit useimmiten oon sen pari kosk mua helpottaa sikana jos joku on mun kaa luokan ees kosk muute mul on semmone tunne et joku tyyli nauraa tai jos teen jonku virheen nii se voi jatkaa siit tai jotai 3/10 esitelmää tein täysin ite 1 esitelmän se teki kokonaan miten oltiin sovittu 7/10 me tehtiin nii et se teki ehk yhe lause ja niipoispäi ja arvatkaa ärsyttääks nyt kosk niiku mä tein johonki iltamyöhään asti esitelmii kosk sil ei muka ollu aikaa tehä niit ku enne sen harrastuksen alkuu sil oli kaks tuntii ja jos ei ollu harrastusta nii joku viis tuntii jos et se vaa ei viittiny ja joka oäivä yhteensä ainaki kaks tuntii bussimatkaa ja kaiken päälle se tuli 8 illal kotii ja meni ties millo puolelt öin nukkuu et se kerkeis pelaa tai tie mitä se teki ja mua ärsyttää ihan sika meil oli niiku yhes ainees esitelmiiniiku joka toinen viikko ja sit aik lopus olin sillee et okei nyt sä teet tän esitelmän kokonaan sit se oli et okei. No illalla katoin mitä se oli tehy nii joku yks vaivainen sivu mua ärsytti ihan sikana ja otin toisen aiheen tein sen. Ja eiköhä se sit tullu seuraavana päivänä vinkuuet voisko se esittää mun esitelmää ja mä olin sillee et ei todellakaa. No okei se on ihan sika ärsyttävää ku mä teen tunteja työtä ja se minuutin sit se ottaa mun työstä kaiken kunnian ja saa hyvii arvosanoi no mä sain kyl kaikes paremmat mut pikkusen ärsyttää ja mä voisin kirjottaa ikuisuuden kui mua ärsyttää
        VIHAAN SUA x JA TOIVON ET JUST SÄ SAAT TIETÄÄ MILT MUST TUNTU JONAKI PÄIVÄNÄ ENKÄ KUMMEMMIN ENÄÄ KKOOSSKKAAAANN HALUU NÄHÄ SUA!!!!!!!!!! Kiusaajalle


    • I feel for you. Oikeasti.

    • ifeelu

      Tiiän mitä meinaat oon itekki käyny läpi noin 1.5vuoden masennukse mut vähä vajaa toi kirjotus eikä sun tilanne oo meiä lukijoidem vika nii vähä nätimmi voi kertoo :))

    • f_u

      Koko ihmiskunta perustuu "heikompien" sortamiseen. Myös suomessa köyhillä on edessä natsivainojen tapaiset ajat, vaikka jo nyt köyhien ja muiden epä-menestyjien elämä lähenee keskitysleirielämää, slummiasunnoissa ja omassa köyhien elämän aitauksessa. Yksittäisten ihmisten kiusaaminen sopii ihmisille keskimäärin kuin nenä päähän.

      Miksi kukaan järki-ihminen antaisi perusihmisten eteen minkäänlaista henkistä ihmiskuntaa palvelevaa panosta. Kiusaajien ja muiden natsi-ihmisten pitäisi antaa tarpoa omissa aikaan saannoksissaan taistelemassa kakkakukkulan kuninkuudesta.

      Poliitikkojen ja muiden mediariippuvaisten asiantuntijoiden puheita kuunnellessa ei ole enää oksennuksen lentäminen kaukana, vaikka paskaelämässä oksennuskin on kaunistus.

    • harambe
    • Hei

      Tilanteesi on tosi kurja. Kenenkään ei pitäisi joutua sietämään kiusaamista! Oli hyvä että jaksoit kirjoittaa tänne, vaikka mitään lopullista apua täältä ei saisikaan.
      Oletko siis hakenut apua tilanteeseesi? Kerrot, että opettajat ummistivat silmänsä. Oletko ollut yhteydessä koulukuraattoriin tai terkkariin?

      Tahtoisin valaa uskoa ja toivoa sinuun. Masennuksesta ja huonosta itsetunnosta voi toipua, päästä eteenpäin elämässä. Tarvitset siihen jonkun toisen ihmisen tukea koska yksin sitä ei jaksa. Kun käy asioita läpi jonkun toisen kanssa, niihin saa etäisyyttä ja selkoa paremmin kuin jos vain yksin miettii.

      Millainen alkava syksy on ? Oletko edelleen kiusaajien kanssa samassa koulussa, jatkuuko kaikki entisellään?

      Tsemppiterkuin,
      pappi Elisabet

      • Trololo

        Mitä pahaa kiusaamisessa on


    • VittuunKiusaajat

      Ei mulla muuta mutta:

      Hirttäkää kiusaajat kyrvistänsä täteen julistan heille tuomion.

    • Minähänvain

      On ikävää, että olet joutunut kiusaamisen kohteeksi. Mutta, kuten ifeelu sanoi, se ei ole meidän lukijoiden vika. Otsikossa lukee "LUKEKAA OIKEESTI KOKONAAN " ja tekstin sisällössä haistattelet ihmisille, jotka välittävät ja lukevat loppuun. Itselleni ainakin jäi aika v*****ntunut fiilis.

    • Ookkonäätyhmä

      Sano kiusaajille äläkä meille vingu

    • iojoäi

      Tiiän ihan omasta kokemuksesta että kiusaaminen on p*******ä. Mua itteäniki on kiusattu vuosikausia, vasta ylä-asteella loppunu...
      Masennusta ei oo ollu, mutta terapiassa pitää käyä säännöllisesti purkamassa pahaa oloa.
      Tiiän täysin mitä tunnet
      Terkuin saman kokenut

      • Kiusaaminen-on_kivaa

        HAHA siitäs sait idiootti!


      • Kyrpäsaatana

        Kiusaajilla on itsetunto nollassa jos tiesit kyrvän nuolja!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe