Bordercollie/Sileäkarvainen noutaja mix

Tiivitaavii

Hei! Eli siis onko kellään kokemusta kyseisestä sekoituksesta? Itse hain vasta pennun ja sen voin jo sanoa että älyttömän fiksu pentu ja energiaa kyllä löytyy.. :D Olisi kiinnostava kuulla millaisia vekkuleita teiltä löytyy ja kuvia aikuisista jos löytyy! :)

3

799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noticeble

Muista aloittaa jo pienenä kontaktin vahvistus ja kehu noudoista. Sulla on työkoira käsissä vaikkakin sekoitus. Eilen kävin vastaavaa vuosikasta tapaamassa. Hauska ja seurallinen kaveri vaan iso moottori sekä paimennus taipumus vapaallakin jos ei ole irtioloa ihmeempää tekemistä. Kotona voi piilotella nameja ja doboilla sekä tokoilla.. Tosiaan varaudu aktivointiin ja persoonaan. Itelläni on molossi x paimen joka oli vähän ihmeissään eilen tuon bortsu sekoituksen kanssa kun ero oli kuin yöllä ja päivällä :D

• Tiivitaavii

Joo, kahden energinen rodun sekoitushan tämä kaveri on.. Mutta hyvä näin kun kaveria vaeltamiseen ja muunlaiseen touhuiluun haluankin, en pelkää sohvaperunaa :) Paljon ollaan jo harjoiteltu luoksetuloa ja vähän temppujakin. Osaa jo istua, maata, hypätä, kieriä, odottaa ja tulla luokse hirveällä vauhdilla (jos ei mitään kiinnostavampaa lähistöllä) ;) Aktivointilelut oppii hujauksessa joten niitä saa vaihdella tiheään tahtiin.. Ja siis tosiaan ainoastaan 10 viikkoinen pentu kyseessä. Todella ihmisrakas ja sylikoirahan tästä tulee.. Aina änkemässä syliin jos lattialla istuu pennun kanssa. Saa nähdä tuleeko enemmän noutajaa vai paimenta. Vielä en oikein osaa sanoa kummalta vaikuttaa enemmän. Ja sitten nuo korvat, saa nähdä nousevatko pystyiksi vai jäävätkö luppakorviksi.. Tai jotain siitä väliltä :D

• Anonyymi

Onko kellään Bordercollie/Sileäkarvainen noutaja mix pentuja myytävänä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1668
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      163
      1247
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1209
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1145
    7. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      117
      1109
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      113
      1106
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1081
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      969
    Aihe