Bordercollie/Sileäkarvainen noutaja mix

Tiivitaavii

Hei! Eli siis onko kellään kokemusta kyseisestä sekoituksesta? Itse hain vasta pennun ja sen voin jo sanoa että älyttömän fiksu pentu ja energiaa kyllä löytyy.. :D Olisi kiinnostava kuulla millaisia vekkuleita teiltä löytyy ja kuvia aikuisista jos löytyy! :)

3

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noticeble

      Muista aloittaa jo pienenä kontaktin vahvistus ja kehu noudoista. Sulla on työkoira käsissä vaikkakin sekoitus. Eilen kävin vastaavaa vuosikasta tapaamassa. Hauska ja seurallinen kaveri vaan iso moottori sekä paimennus taipumus vapaallakin jos ei ole irtioloa ihmeempää tekemistä. Kotona voi piilotella nameja ja doboilla sekä tokoilla.. Tosiaan varaudu aktivointiin ja persoonaan. Itelläni on molossi x paimen joka oli vähän ihmeissään eilen tuon bortsu sekoituksen kanssa kun ero oli kuin yöllä ja päivällä :D

    • Tiivitaavii

      Joo, kahden energinen rodun sekoitushan tämä kaveri on.. Mutta hyvä näin kun kaveria vaeltamiseen ja muunlaiseen touhuiluun haluankin, en pelkää sohvaperunaa :) Paljon ollaan jo harjoiteltu luoksetuloa ja vähän temppujakin. Osaa jo istua, maata, hypätä, kieriä, odottaa ja tulla luokse hirveällä vauhdilla (jos ei mitään kiinnostavampaa lähistöllä) ;) Aktivointilelut oppii hujauksessa joten niitä saa vaihdella tiheään tahtiin.. Ja siis tosiaan ainoastaan 10 viikkoinen pentu kyseessä. Todella ihmisrakas ja sylikoirahan tästä tulee.. Aina änkemässä syliin jos lattialla istuu pennun kanssa. Saa nähdä tuleeko enemmän noutajaa vai paimenta. Vielä en oikein osaa sanoa kummalta vaikuttaa enemmän. Ja sitten nuo korvat, saa nähdä nousevatko pystyiksi vai jäävätkö luppakorviksi.. Tai jotain siitä väliltä :D

    • Anonyymi

      Onko kellään Bordercollie/Sileäkarvainen noutaja mix pentuja myytävänä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe