Tänään tuli raivon tunteita, kun olin autossa matkustajana ja tultiin työkeikalta autolla väsyneenä. Alakouluikäinen lapsi ylitti suojatien polkupyörällä ajaen. Kuljettaja luopui etuajo-oikeudestaan, mutta lapsi ei reagoinut ensimmäiseen kuljettajan merkkiin vaan jäi ihmettelemään. Nyt kun koulu alkaa olisi lapsille teroitettava, että kun taluttaa pyörän suojatiellä niin ei tarvitse epäröidä uskaltaako mennä suojatielle. Polkupyörällä ei saa ajaa suojatiellä.
Polkupyörä ja suojatie
11
246
Vastaukset
- SotkevatVain
Idiootti kuljettaja ja tyhmä kakara.
- kasvatusvastuu
Vai tyhmä kakara. Kakarat ei käy töissä. Auto kääntyi tilanteessa. Kuljettaja ei ollut idiootti. Autoilijan pitää väistää kääntyessään pyöräilijää, joten autoilija olisi maksanut kolarivahingot. Ihmettelemään ei pyöräilijän pidä jäädä. Kuljettaja toimi oikein tilanteessa.
- nytkääntyikin
kasvatusvastuu kirjoitti:
Vai tyhmä kakara. Kakarat ei käy töissä. Auto kääntyi tilanteessa. Kuljettaja ei ollut idiootti. Autoilijan pitää väistää kääntyessään pyöräilijää, joten autoilija olisi maksanut kolarivahingot. Ihmettelemään ei pyöräilijän pidä jäädä. Kuljettaja toimi oikein tilanteessa.
Ei aloituksessa mainittu mitään kääntymisestä.
- kummsatouhua
Näitä surutta suojatietä pyöräileviä näin eilen useita. Olettivat autojen väistävän. Jotka ei ollut edes risteyksessä!
- kortti_pois
Tuleeko useinkin raivontunteita autolla kulkiessa, ei kuulosta hyvältä...
- työmatkapyöräily
jos autoilija tulee kolmion takaa, niin sen pitää väistää pyöräilijää, joka ajaa pyörätien jatkeena olevan suojatien yli
- Voisitko-tarkentaa
> "lapsi ei reagoinut ensimmäiseen kuljettajan merkkiin vaan jäi ihmettelemään."
Mikä oli se merkki? Entäs reagoiko lapsi toisen kuljettajan merkkiin?- kasvatusvastuu
Sellainen käsimerkki(käden heilautus) millä autoilijat näyttävät, että saa mennä suojatien yli.
- missäseluuraa
Entäs se toinen kuljettaja?
- ahdistaako
Voi elämä. Tuossa meni muutama sekuntti elämästä hukkaan jotka muuten olisi voinut käyttää vaikka nenän kaivamiseen.
- kummajuttu
Outoa ettei alakouluikäinen lapsi vielä osaa tieliikennelain pykäliä kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205004
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861792Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2891646Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741615Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r21561Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561458Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351227Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121190Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041139Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi691131