Pihlajalinnassa tulossa vahva osari

vinkkivinkki

9

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tero_Teee

20€ kuulemma tavoite Inderessillä. Ostoon meni laput.

• Tero_Teee

Sosiaali- ja terveydenhuoltopalveluiden tuottaja Pihlajalinna julkistaa Q2-raporttinsa
      huomenna kello 8:00. Odotamme liikevaihdon kasvaneen Q2:lla 103 vertailukaudesta
      105 MEUR:oon (Q2’15: 52 MEUR) ja liikevoiton parantuneen selvästi 3,9 MEUR:oon (Q2’15:0,1 MEUR). Olemme liikevaihtoennusteessamme Reutersilta kerätyn konsensuksen ylälaidalla, kun taas liikevoittoennusteessamme olemme konsensuksen alalaidalla. Reutersin konsensusennuste liikevaihdolle on 103 MEUR ja liikevoitolle 5,0 MEUR.

Hyvin nousee!

• Vanhaparta_

No en olisi uskonut. Illalla sain vielä 16,5€. Huomena voikin sitte posahtaa. 1,9miljoonalla vaihtoa tuolle lapulle on kyllä hyvin.

• vinkkivinkki

• Napus

Ei stna, toi voi kyllä olla posari! Jos tosiaan varmistuu 400% odottama puolivuotisjaksolla 200% niin huhuh! Rajua on muutenkin nousu jo ollu.

• Linnakunlinna

Mikä logiikka tässä on, kurssi pudonnut heti 50 senttiä?

• Vakuusvaje

Kurssikehitys ei riipu vain absoluuttisista luvuista vaan myös niiden suhteista odotuksiin. Pihlajalinnasta tiedettiin jo aikaisemmin, että tulos nousee. Mutta jos on odotettu "hillitöntä" tuloksen kasvua ja se onkin vain "vahva", kurssi putoaa omistajien pettymyksen takia. Erityisesti silloin, kun odotukset perustuvat tulevaan kasvuun, reaktiot ennusteiden muutoksiin voivat olla jyrkkiä. Jossain toisessa yhtiössä sama tuloskasvu olisi voinut aiheuttaa hurjan kurssinousun.

Tässä on kyseessä uusi pörssiyhtiö erittäin kiinnostavalla alalla ja saattaa olla, että siihen on kohdistunut ylimääräisiä odotuksia. Nyt kun numerot ovat tiedossa, alkaa realismi palata kuumentuneisiin päihin. Ilmiöstä kiinnostuneet voivat tutustua vuoden 2000 teknokuplaan.

• Rahaalikoon

Saattaa olla joka tapauksessa hyvä sijoituskohde tulevaisuuden kannalta.

• vinkkivinkki

Juu kyllä, näin itsekin uskon, hetken tuossa tänään veivailin. Nyt saa halvemmalla. Takuulla seuraavassa osarissa ilmotetaan lisää positiivisia uutisia ja kurssi nousee.

http://www.kauppalehti.fi/5/i/porssi/porssikurssit/osake/?klid=2047

Tuolta näkee, että nyyinen pörssikurssi vaihtelu ei tarvitse kyttäämistä. Hyvin sopii pitkäaikaisestikin sijoittavalle. Kasvuyhtiö, niin panostavat kunnolla ja jotain sellasta mitä ei hetkessä voi alasajaa. Veronmaksajat on varmoja maksajia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      39
      5268
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      85
      3762
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      50
      3170
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      62
      3045
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      11
      3035
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2393
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1878
    8. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      146
      1867
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1825
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1751
    Aihe