Alotan työt enskuussa ja lapsemme menee hoitoon perhepvähoitajalle. Tämä on anopin mielestä kamalaa,lasta ei pitäisi laittaa hoitoon alle 3v, on 1v5kk kun menee. Hän ei ole hoitanut lastamme kertaakaan, en ole edes kysynyt kun serkut 2v ja 5v ovat usein siellä. Olenkin miettinyt miten se nyt eroaa onko lapsemme perhepäivähoitajan huomassa vai mummon luona,missä ei ole ollut. Tai miten serkut voi olla usein mummolla hoidossa jos pitäis pienet kotona hoitaa?
Lapsi hoitoon.
4
84
Vastaukset
- 1säpappa
Eipä tuo asia mitenkään kuulu anopille.
- muttaisälle
kuuluu...ei yksin äidille
- Neuvottelukysymys
Jos äiti on menossa ansiotyöhön, niin kai siitä on isän kanssa sovittu?
Isän on pakko hyväksyä lapsen päivähoito, tai sitten hän jää koti-isäksi.
Ehkä se olisikin anopin mielestä paras ratkaisu. - jostanaiset
Neuvottelukysymys kirjoitti:
Jos äiti on menossa ansiotyöhön, niin kai siitä on isän kanssa sovittu?
Isän on pakko hyväksyä lapsen päivähoito, tai sitten hän jää koti-isäksi.
Ehkä se olisikin anopin mielestä paras ratkaisu.ei suostu neuvottelemaan...nimittäin isän hoitovapaasta; joko lapsi on äidin kanssa kotona tai päiväjkodissa; eihän lapsen oma isä osaa hoitaa ja lopuksi lapsi "viranomais menettelyssä vieraannutetaankin tarkoitushakuisesti omasta isästään perättömin "viranomais"lausumin, sel-vityksin yhteistyössä äidin kanssa, vastoin mitä oikeasti on tapahtunut ja lapset, "viranomaiset" selvitystyössään äidille lapsen edun mukaisena oikeasti lausuneet eli yh-teishuolto ja lapsen laajat tapaamisoikeudet, lapsen asu minen tasavertaisesti äidillä/ isällä, myös oman isänsä huollossa ja hoidossa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1101016
- 491005
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57947KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856