Kertokaapas kokemuksia tuosta iki-ihanasta Sebamedista? Olen ajatellut ostaa pullollisen sitä itseään, kun satuin menemään "äitin pullolle" ja tuntui, että se ei ainakaan kuivata ihoa liikaa, ja on muutenkin aika neutraali aine.
Mulla on pinta kuiva iho, mutta tuossa leuan molemmin puolin on kunnon akne-ihoa, näppylät on vähentyneet viime vuosien aikana niin, että otsassa ei enää finnejä ole, ohimoilla ja poskilla harvemmin, ne siis pakenevat alaspäin! Ja iho on siis osittain kuiva(otsa, poskipäät) ja osittain erittäin rasvainen, mutta rasvaisetkin iho-alueet ovat pintakuivia.
Siis, kysymys yksinkertaisuudessaan kuuluu, minkälaisia kokemuksia Sebamedista?
Sebamed
5
1149
Vastaukset
- clara
Niin, no en osaa oikein sanoa, että tehosiko se miten hyvin minulle. Käytin sitä ehkä noin 2kk ja alussa se mielestäni toimi melko hyvin, mutta sitten loppuvaiheessa se alkoi kuivattamaan ihoa toden teolla. Ehkä kuivuminen johtui osittain myös tästä talvi-ilmasta, mutta uskon, että enimmäkseen kuivuminen oli Sebamedin syytä.
Mutta se on taas niin yksilöllistä. toivottavasti se toimii sinulla! tsemppiä! - clara
..että minulla ei oikeastaan ollut kuiva iho ennen kuin aloin käyttämään sitä, mutta nyt tosiaan ihoni on pintakuiva :(
- darita
Mulla on sekaiho ja finnejäkin löytyy. Lekuri määräs apocyklniä ja kehotti ostaa sebamedin pesupalan ja niin tein ja olen ollu todella tyytyväinen siihen. Pesun jälkeen iho on ihanan puhtosen tuntunen eikä ole mulla ainakaan kuivattanut ihoo, vaikka oon käyttäny sitä jo puoli vuotta.
- kokeillut
lactacyd on mielestäni parempi ja hinta on jokseenkin sama
- vertailu
Lactacyd ei luultavasti kuivata ihoa ihan niin paljon kuin Sebamed, mutta on koostumukseltaan "laimeaa litkua" ja minusta ainakin aika hankalaa käyttää. Sebamed sen sijaan on paljon viskoosisempaa ja vaahtoaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401410Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891245- 1091105
- 191051
- 651028
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833