ASUNTOSALKKU SUOMI OY KUSETTAA!!!!!

vitutuskäyräkoholla

Asuin Asuntosalkun omistamassa yksiössä reilun vuoden. Asunto oli uusi muuttaessani sinne.
Loppusiivousta ei hyväksytty. Ei siinä mitään, sain tilaisuuden uuteen siivoukseen. kaverini pesivät katosta lattiaan kaikki. Uunin pellit olivat kuluneet, samoin uunista ei kaikkia roiskeita saatu pois..Muuten kaikki oli hyvin pesty. Taaskaan ei Asuntosalkku hyväksynyt siivouksen jälkeä! Tilasivat kuulemma siivousfirman jynssäämään kaiken uudelleen. Keittiöntaso vaihdetaan uuteen muutaman naarmun takia..tämäkin vuokralaisen piikkiin!!! Takuita ei ole vieläkään näkynyt vaikka muutin pois kesäkuun puolessa välissä. Jouduin vielä maksamaan koko heinäkuun vuokran..Heinäkuussa pyysin avaimia koska olin maksanut vuokran. Olisin halunnut tarkistaa vielä kerran asunnon ja heidän väittämät sotkut! Eipä annettu avaimia kun väittivät että remppaäijät ovat sielä..hahhah..kaveri näki remppa-auton vasta nyt elokuussa!!! Soitin Asuntosalkkuun jälleen kysyäkseni rahojani..nainen huusi toisessa päässä "ai olet käynyt kyttäämässä vai???" ja sanoi että aikoo pitkittää takuiden maksua entisestään ja laittaa minut "jonon hännille"..ÄLKÄÄ IKINÄ LUOTTAKO TÄHÄN PASKA FIRMAAN!!!!! KUVATKAA ENNEN JA JÄLKEEN KUVAT SIIVOUKSESTA YM!!!!!

4

3722

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhjhjhjhjhh

Et itse älynnyt kuvata, loppuiko filmirulla ?

• Anonyymi

Olen muuttamassa Asuntosalkun omistamaan asuntoon. Siinä on asunut pari kaveria, jotka ovat pistäneet asunnon hirvittävään kuntoon. Laitoin viestiä ja ilmoitin viat, mutta viestiini ei näköjään vastata.

• Anonyymi

Oliko aloituksessa muuta pointtia kuin filmirullan loppuminen ?

• Anonyymi

Mulle tuli 5000€ laminaatin vaihto 2v sitten ja nyt poismuutossa 7000€ lasku ”pintaremontista”. Asuin yksiössä 8 vuotta ja nyt oli uusittu kaikki altaita ja allasputkistoja myöten. Ison taistelun takana oli selvitys edes mistä lasku koostuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      46
      4199
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      8
      4115
    3. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      40
      3338
    4. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      84
      3313
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      14
      3137
    6. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      164
      2850
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      4
      2440
    8. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      25
      2439
    9. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      51
      2186
    10. Kirjotan ikävää ulos

Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run
      Ikävä
      14
      1878
    Aihe