ASUNTOSALKKU SUOMI OY KUSETTAA!!!!!

vitutuskäyräkoholla

Asuin Asuntosalkun omistamassa yksiössä reilun vuoden. Asunto oli uusi muuttaessani sinne.
Loppusiivousta ei hyväksytty. Ei siinä mitään, sain tilaisuuden uuteen siivoukseen. kaverini pesivät katosta lattiaan kaikki. Uunin pellit olivat kuluneet, samoin uunista ei kaikkia roiskeita saatu pois..Muuten kaikki oli hyvin pesty. Taaskaan ei Asuntosalkku hyväksynyt siivouksen jälkeä! Tilasivat kuulemma siivousfirman jynssäämään kaiken uudelleen. Keittiöntaso vaihdetaan uuteen muutaman naarmun takia..tämäkin vuokralaisen piikkiin!!! Takuita ei ole vieläkään näkynyt vaikka muutin pois kesäkuun puolessa välissä. Jouduin vielä maksamaan koko heinäkuun vuokran..Heinäkuussa pyysin avaimia koska olin maksanut vuokran. Olisin halunnut tarkistaa vielä kerran asunnon ja heidän väittämät sotkut! Eipä annettu avaimia kun väittivät että remppaäijät ovat sielä..hahhah..kaveri näki remppa-auton vasta nyt elokuussa!!! Soitin Asuntosalkkuun jälleen kysyäkseni rahojani..nainen huusi toisessa päässä "ai olet käynyt kyttäämässä vai???" ja sanoi että aikoo pitkittää takuiden maksua entisestään ja laittaa minut "jonon hännille"..ÄLKÄÄ IKINÄ LUOTTAKO TÄHÄN PASKA FIRMAAN!!!!! KUVATKAA ENNEN JA JÄLKEEN KUVAT SIIVOUKSESTA YM!!!!!

4

3488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhjhjhjhjhh

Et itse älynnyt kuvata, loppuiko filmirulla ?

• Anonyymi

Olen muuttamassa Asuntosalkun omistamaan asuntoon. Siinä on asunut pari kaveria, jotka ovat pistäneet asunnon hirvittävään kuntoon. Laitoin viestiä ja ilmoitin viat, mutta viestiini ei näköjään vastata.

• Anonyymi

Oliko aloituksessa muuta pointtia kuin filmirullan loppuminen ?

• Anonyymi

Mulle tuli 5000€ laminaatin vaihto 2v sitten ja nyt poismuutossa 7000€ lasku ”pintaremontista”. Asuin yksiössä 8 vuotta ja nyt oli uusittu kaikki altaita ja allasputkistoja myöten. Ison taistelun takana oli selvitys edes mistä lasku koostuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3592
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3375
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2621
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2308
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1829
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1719
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      182
      1698
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      384
      1417
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1257
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1088
    Aihe