Pokemon harrastukselle jatkoa

pokemonijarmo

Pystyiskö joku tekee noista Hoikkalan Jarmon päistä pokemoneja joita sais jahdata kännyllä kylällä?Olis kiva uus peli kun Jarmoja vilisee luurissa!!

13

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarmostopit kannattaisi sijoittaa kauppojen läheisyyteen. Muualta tulevat Jarmonmetsästäjät kuluttaisivat samalla reissullaan rahojaan paikallisissa liikkeissä.

    • Kunnanpamppu

      Jarmo on jo aivan outside. Topi rulaa ja Tip Top Pojat Oy kuuminta mitä kaupungista löytyy !

      • autiotalojen.tyhjennys

        Joko niillä on vanhat metkut taas ja kuumaa kamaa jemmassa?


      • TipTopPojat

        Tarvitsetteko putkien rassausta ?


      • tooppien.juna

        Putkassa ei voi rassata kuin Ollin putkea.


      • Läpivetelä olis säiliössä yltä päältä ja sisältä paskassa. Ai ai....


      • hullun.horinaa
        hymyilevä.hiihtäjä kirjoitti:

        Läpivetelä olis säiliössä yltä päältä ja sisältä paskassa. Ai ai....

        Rouvalla noita kakkafantasioita piisaa.


      • Unelmani olisi nähdä sinut uimassa ja sukeltelemassa Ollin loka-auton säiliössä! Varmasti nauttisit siitä kovasti itsekin!


      • ainon.kakkafantasiat
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Unelmani olisi nähdä sinut uimassa ja sukeltelemassa Ollin loka-auton säiliössä! Varmasti nauttisit siitä kovasti itsekin!

        Hullulla Ainolla on hullun horinat.


      • RouvaHoikkala kirjoitti:

        Unelmani olisi nähdä sinut uimassa ja sukeltelemassa Ollin loka-auton säiliössä! Varmasti nauttisit siitä kovasti itsekin!

        Olen aina palanut halusta päästä möyrimään paskassa.


      • äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:

        Olen aina palanut halusta päästä möyrimään paskassa.

        Löylykauhaterapia voisi olla sinulle hyödyllinen.


      • Kylmät-Kädet_

        Alkopalstalla on muutes yksinoikeus löylykauhoihin,muutenkin oulu on parempi paikka kuin ikaalinen ja kauhajoki yhteensä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1276
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1107
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      924
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      847
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      788
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      687
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      44
      649
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      627
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe