D4 V90 laitettu tilaukseen

Tilaussisässä

Tänään kaupat tehty ja väriksi tulee magic blue. Inscription malli. Lisänä nappanahat(blond), hifisoittimet(B&W), 4-alue ilmastointi, navi, mukautuvat ledivalot, dark flame birch jalopuut, tummat lasit(family), winterpaketti eli webastot lämpöratti jne, 18 tuumaset talvipyörät ja 20 tuumaset kesäpyörät. Eiköhän tällä hetken taas pärjää. Toimitus joulukuussa.

11

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LASSEWAAN

      OTIT SITTE LUSSULLA KONEELLA???? OISIT EES OTTANUT D5 AIVAN ERI LUOKAN MOTTI. TOLLANEN LAHNA JA PIKKUNEN KONE, EI HYVÄ.

      • Järkimukaan

        Kokeilin D5 ja ei ole käytännössä mitään eroa perstuntumalla kiihtyvyydessä. D5 on 100 kiloa painavampikin. Otin mielummin varusteita kun näennäisen tehoeron noiden koneiden välillä. 7,2 sek sataseen D5 ja 8,2 sek D4 joten käytännössä tuo ero on todella pieni. Ei siitä maksaa kannata. Pitäisi olla 300 heppaa niin saisi jotain oikeeta eroa aikaseksi. D5 awd oli todella pettymys kun luulin sen kulkevan kunnolla mutta ei säväyttänyt mitenkään.


      • Järkimukaan kirjoitti:

        Kokeilin D5 ja ei ole käytännössä mitään eroa perstuntumalla kiihtyvyydessä. D5 on 100 kiloa painavampikin. Otin mielummin varusteita kun näennäisen tehoeron noiden koneiden välillä. 7,2 sek sataseen D5 ja 8,2 sek D4 joten käytännössä tuo ero on todella pieni. Ei siitä maksaa kannata. Pitäisi olla 300 heppaa niin saisi jotain oikeeta eroa aikaseksi. D5 awd oli todella pettymys kun luulin sen kulkevan kunnolla mutta ei säväyttänyt mitenkään.

        Kyllä 1sekunnin ero on käytännössä paljonkin. Ja puhun kokemuksesta. Eihän se paperilla 1 sek paljolta vaikuta... Mutta toiset tilaa "pappa" autoja!!!


      • Kokemustalöytyy

        0-100 matkalla sekunnin ero on todella pieni ja käytännössä autot voi mennä aika rintarinnan kun sekunnin eron hyödyn häviää D5 helposti jo pelkästään jos toisellla on nopeammat reaktiot. Siis mitän väliä ei ole tuolla sekunnin erolla käytännössä. Sitä ei huomaa kuski eikä kukaan muukaan tälläisissä autoissa. En ymmärrä miksi D5 ei ole tehty tehokkaampaa esim se 300hv diesel joka löytyy monelta merkiltä ja silloin auto kulkisi jo oikeesti rivakasti vaikkei mikään urheiluauto silti olisi niilläkään tehoilla. Kuski ei huomaa eroa D4 ja D5 välillä normaaliajossa ja suomen nopeusrajotuksilla. 150kmh jälkeen tuo isompitehonen D5 erotuu varmaan sitten mutta jos ajelet 0-120kmh välillä niin tuo tehoero ei missään ehdi näkymään. D4 on vääntöä 400nm ja D5 470nm ja D5 on painavampi niin eipä siinä ole juurikaan eroa. Kummatkin kahdella ahtimella. Idiootti maksaa D5 "lisätehosta" kun sitä ei käytännössä edes huomaa. Ja olen ajanut S90 kummallakin koneella.


      • Kokemustalöytyy kirjoitti:

        0-100 matkalla sekunnin ero on todella pieni ja käytännössä autot voi mennä aika rintarinnan kun sekunnin eron hyödyn häviää D5 helposti jo pelkästään jos toisellla on nopeammat reaktiot. Siis mitän väliä ei ole tuolla sekunnin erolla käytännössä. Sitä ei huomaa kuski eikä kukaan muukaan tälläisissä autoissa. En ymmärrä miksi D5 ei ole tehty tehokkaampaa esim se 300hv diesel joka löytyy monelta merkiltä ja silloin auto kulkisi jo oikeesti rivakasti vaikkei mikään urheiluauto silti olisi niilläkään tehoilla. Kuski ei huomaa eroa D4 ja D5 välillä normaaliajossa ja suomen nopeusrajotuksilla. 150kmh jälkeen tuo isompitehonen D5 erotuu varmaan sitten mutta jos ajelet 0-120kmh välillä niin tuo tehoero ei missään ehdi näkymään. D4 on vääntöä 400nm ja D5 470nm ja D5 on painavampi niin eipä siinä ole juurikaan eroa. Kummatkin kahdella ahtimella. Idiootti maksaa D5 "lisätehosta" kun sitä ei käytännössä edes huomaa. Ja olen ajanut S90 kummallakin koneella.

        Kinata voi loputtomiin mikä on turhaa ja mikä ei... Oma nykyinen D5(vanha 205hv) on ripeempi kuin nyk D4 ja sen tosiaan huomaa ajossa... 8.volle tulos joista 3 viimesintä uudesta asti.


      • Kokemustamuöss

        Vanha D5 on todella paljon hitaampi kuin uusi D4. Se vaihteisto tekee suuren ero siinä kun vanha geartronic on todella juminen. Uusi 8-vaihteinen D4 menee paljon nopeammin.


    • hihiiUnikuvia

      Taas sama myyjä on "tilannut" uuden, aika monta samalle tyypille?

      • haaveita_vain

        Niinpä niin ja jaapa jaa. Aloittaja-pojun märkiä unia olivatten. Ennen vanhaan pikku pojat hakivat autoliikkeistä autoesitteitä viikonloppunäyttelyistä ja välillä viikollakin. Nykyisin nämä keskenkasvuiset runoilevat näillä saiteilla.


    • Daydreambeliever

      Mitä.Onko hörhö mennyt jälleen autokauppaan?

      ps.Postauksen jälkeen ilmeiseasti heräsi päikkäreiltä ja totesi että untahan se vaan olikin (jälleen kerran)

    • Pikkupoikien_juttuja

      aloittajan ja itselleen vastailevan kommentit. Sulla mitään Volvoa ole tilattuna.

    • Nämäuneksijatonmukavia

      Luuseri näkee harhoja väittäessään tilanneensa uuden Volvon.

      Jotenkin säälittää tällaiset tapaukset mutta ei voi mitään koska aina niitä tulee vaan olemaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe