Citroen C4 Cactus

autokuume

Citroen C4 Cactus. Olen ostoaikeissa. Nyt kysyn asiallisia vastauksia ainoastaan kyseisellä autolla ajaneilta ja omistavilta. Mitä hyviä/huonoja puolia.
Tarkoitus olisi ostaa automaattivaihteinen.

23

10257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiallinenalli

      Auto on hirvittävän ruma. Jonkinlainen ympäristörikos.

    • djpoijpoijd
    • autokuume

      djpoijpoijd kiitti sivuvinkeistä. Tuli luettua lähes kaikki. Nyt tilanne on se, että ensi tiistaina lähden koeajolle. Luultavasti ostan auton ihan näiden nimimerkkien "asiallinenallien" harmiksi. Autosta tuntuu löytyvän niitä ominaisuuksia joita etsin, ainoa joka askarruttaa hieman on melu moottoritiellä, mutta sehän selviää koeajolla.

    • autokuume

      Olen viestiketjun aloittaja. Nyt 5 viikoa on tullu ajeltua (2800km) Caktuksella ja täytyy sanoa, että olen tyytyväinen. Vaikka se jonkun mielestä näyttää pahalta niin minun mielestä se näyttää päivä päivältä paremmalta.

      • KaKaKaktus

        Vieläkö omistat kaktuksen?


    • handeande

      Onnea vaan, millä koneella VTi 82, Puretech 110 vai diesel?

    • autokuume

      diesel, ajokilometrit nyt yht 33600km.

    • Fiksuvalinta

      Se näyttää erikoiselta, kuvissa kummalliselta mutta livenä kiinnostavalta. Vähän väristä riippuen kivalta. Ei missään nimessä pahalta.

    • Sösss

      Cactus on ruma tötterö.

      • samiyy

        SITIKKA ON BASKA AUTO!!!!!!!!!!!! TOIMII MITEN SATTUU!!


      • Anonyymi
        samiyy kirjoitti:

        SITIKKA ON BASKA AUTO!!!!!!!!!!!! TOIMII MITEN SATTUU!!

        skodillak on paska.


    • 1.2vti82hv

      Cactus on kiva, hyvännäköinen ja jopa 1.2vti82hv moottori on ihmeen pirtsakka, vaikka joku vois muuta luulla.

    • Anonyymi

      C4 Cactus kiinnostaisi myös perheen kakkosautoksi, automaatilla ja 2018 tai uudempi. Ulkonäkö on mielipide kysymys mutta omaan silmään mukavasti erilainen.

      Mutta miten on sitikan laatu nykyään? Jälleenmyyntiarvolle ei tarvi ihmettä miettiä, tulisi kakkosautoksi jolla ajetaan seuraavat 6-8 vuotta eli vaihtohetkellä olisi 8-10 v vanha. Nykyinen japsi ollut erittäin luotettava mutta erillaisuus kiinnostaisi, ei jaksaisi ostaa sitä Yarista pihaan

      • Anonyymi

        Ihan hyvä valinta. Vaihtoarvoa ei kannata miettiä, koska auto on aina huono sijoitus. Arvo romahtaa uudessa autossa 4 vuoden aikana reilusti yli 50 %. Hyvä käytetty 3 . . 5 vuotta vanha on ok.


    • Anonyymi

      Ei Kaktus pärjää suomen oloissa.

      • Anonyymi

        Juu ei, voitti kuitenkin talviautovertailussa paljon kalliimpia prermicum autoja.


    • Anonyymi

      Just pariviikko sitte ostettiin 27000km ajettu. Pahaa sanottavaa ei juuri löydy. 6vaihteinen automaatti. Vaihteenvaihto on säädetty että vähällä menään,sais vaihdot olla vähän korkeemilla kierroksilla. Ohjaus on keskialueella hieman tahkea jospa se paranis ku tulee kilsoja lisää tai kun auton käyttää viimeisessä takuuhuollossa.
      590 km kululutus keskisuomen mutkasissa ja mäkisissä maastossa oli täydellä lastilla 5.91l satanen.

      • Anonyymi

        Unehtu parit asiat vm 12/18 ja pata 110hv bensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unehtu parit asiat vm 12/18 ja pata 110hv bensa.

        Sulla on vielä ostohuuma päällänsä, palaa asiaa vuoden tai kahden kuluttua ja kerro monesko jakoketju/hihna on menossa ja miten on varoitusvalot välkkyneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on vielä ostohuuma päällänsä, palaa asiaa vuoden tai kahden kuluttua ja kerro monesko jakoketju/hihna on menossa ja miten on varoitusvalot välkkyneet.

        Laittaa Scanian V 8 koneella kestää ajoa.


    • Anonyymi

      Remmi poikki ja moottori sökö.

      • Anonyymi

        Ei se siitä sököksi mene. Uudet venttiilit ja kovaa ajoa.


    • Anonyymi

      Hyvin Cactus toiminut 1.5 hdi ja automaatti. Lämmin talvella ja polttoainepihi kesällä 3.5 litraa sadalla.Hyvin pärjää suomen talvessa . Eikä noita mainittuja häiriövaloja ole näkynyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3411
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      173
      1449
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1228
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1112
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      795
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      782
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      757
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      41
      739
    Aihe