Miksei mies anna minun tehdä itselleen mitään?

nainen__27

Olen ollut muutaman vuoden mieheni kanssa, ja mies kyllä tyydyttää minut oikein mielellään mutta minä en saa koskaan tehdä miehelleni yhtään mitään. Hän kyllä nuolee ja nai minulle elämäni orgasmit muttei anna minun tehdä itselleen mitään, ei anna ottaa suihin tai edes koskea hänen kaluunsa. Hän kyllä sanoo saavansa itselleen tarpeeksi tyydytystä, kun hän tyydyttää minut mutten oikein enää kehtaa uskoa, kun hädin tuskin antaa edes koskea itseään.
Onko mieheni oikeasti haluton vai miksei hän anna minun tyydyttää itseään kuten hän tyydyttää minut?

6

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äänetönyhdyntä

Ihme mies, minun vaimo antoi kyllä harvakseltaan, toimituksen aikana makasi kuin kuollut eikä antanut nuolla eikä ottanut suihin, toimituksen jälkeen syöksyi kylpyhuoneeseen pesulle.Tunsin itseni ääliöksi.

• wrgwrgw

Ehkä hänellä on jotenkin estoisempi suhtautuminen seksiin kuin sinulla? Kotikasvatuksen syytä?

• kummastusjayö

Aha...semmoista sitten.

• Hyväoot

Jos sinulla on niin hyvä pillu, ettei miehesi muuta kaipaa. Kummallista kyllä. Miten taitosi? Liian kuiva suu tai liian kova runkkausote? Voiko olla vai oliko aiemmat miehet tyytyväisiä?

• Kuvottavaa

Kuulostaa samalta mieheltä jonka kanssa minäkin olin tässä melkein 2 vuotta.
      Mutta hänellä olikin naisia useita kondomeja laukut täynnä vaikka ei käytetty.
      Pettäjä mies, se on. Sai aina paniikin sängyssä, koskaan ei saanut tulla liian lähelle. Juuri kuin kerroit.

• Aivanniin

Sen tunteet ei riitä joka suuntaan, kun on paljon naisia. Se pettää suakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2533
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2367
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      101
      1049
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      819
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      707
    7. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe