Olen ollut muutaman vuoden mieheni kanssa, ja mies kyllä tyydyttää minut oikein mielellään mutta minä en saa koskaan tehdä miehelleni yhtään mitään. Hän kyllä nuolee ja nai minulle elämäni orgasmit muttei anna minun tehdä itselleen mitään, ei anna ottaa suihin tai edes koskea hänen kaluunsa. Hän kyllä sanoo saavansa itselleen tarpeeksi tyydytystä, kun hän tyydyttää minut mutten oikein enää kehtaa uskoa, kun hädin tuskin antaa edes koskea itseään.
Onko mieheni oikeasti haluton vai miksei hän anna minun tyydyttää itseään kuten hän tyydyttää minut?
Miksei mies anna minun tehdä itselleen mitään?
6
215
Vastaukset
- äänetönyhdyntä
Ihme mies, minun vaimo antoi kyllä harvakseltaan, toimituksen aikana makasi kuin kuollut eikä antanut nuolla eikä ottanut suihin, toimituksen jälkeen syöksyi kylpyhuoneeseen pesulle.Tunsin itseni ääliöksi.
- wrgwrgw
Ehkä hänellä on jotenkin estoisempi suhtautuminen seksiin kuin sinulla? Kotikasvatuksen syytä?
- kummastusjayö
Aha...semmoista sitten.
- Hyväoot
Jos sinulla on niin hyvä pillu, ettei miehesi muuta kaipaa. Kummallista kyllä. Miten taitosi? Liian kuiva suu tai liian kova runkkausote? Voiko olla vai oliko aiemmat miehet tyytyväisiä?
- Kuvottavaa
Kuulostaa samalta mieheltä jonka kanssa minäkin olin tässä melkein 2 vuotta.
Mutta hänellä olikin naisia useita kondomeja laukut täynnä vaikka ei käytetty.
Pettäjä mies, se on. Sai aina paniikin sängyssä, koskaan ei saanut tulla liian lähelle. Juuri kuin kerroit. - Aivanniin
Sen tunteet ei riitä joka suuntaan, kun on paljon naisia. Se pettää suakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1624022Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,923362SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.992730Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2852587Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a392316Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv1522063Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k61674- 421059
- 951038
- 53909