Olen yrittänyt hakea yhteyksiä ,tuloksetta. Epäilen että tokmannin om juttu vähän niinku pirkka on keskon? Ostin paistinlastan ,,,oli kai muovia. Suli kesken lättyjenpaiston . Sitä oli lätyissä uuden pannun pohjassa. Lastakinoli ensikertaa käytössä. Mitä ainetta välineet?
iisi tuotteet
Kärähtänytkauha
2
332
Vastaukset
- iisistiiisi
Mikä perskuleen Iisin vihaaja kirjoittelee vähänväliä haukkuja Iisistä?
Jos lastasi sulaa pannussa, niin opettele paremmin lastan käyttö. Lastaa ei paisteta, sillä käännetään ja sekoitetaan tms. - harmistunut
Olen kanssa kiukustunut Iisin tuotteisiin. Lattiamopin varsi ei pysy koossa, pyykkipoikakorin sankan lenkki niin pieni ettei mahdu tavalliseen pyykkinaruun, siis ei saa roikkumaan narulle niin kuin kai tarkoitus olisi. Pyykkipojat piukeita, jälkiä ei saa vaatteista silittämälläkään poís. En mielelläni enää haksahdu Iisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741