Miksi suurin osa jo teinitytöistä haluaa seksiä?

en-ymmärrä

Tutkimusten mukaan amiksen tai lukion ekan ja tokan luokan tytöistä (eli 16-17-vuotiaista, jos oikein laskin) on ollut 54 % yhdynnässä eli yli puolet! Miten näin moni? YLI PUOLET.

Pojilla seksihalut ovat teini-iässä kovemmat kuin tytöillä ja pojilla on kovempi tarve leuhkia seksin saannilla, mutta pojista on OLLUT VÄHEMMÄN yhdynnässä kuin tytöistä! Amiksen tai lukion ekan ja tokan luokan pojista on ollut yhdynnässä 45 % eli ALLE PUOLET kuin tytöistä yli puolet. Luulisi että asia on toisin päin.

Tämä tarkoittaa sitä, että useampi tyttö antaa seksiä samalle pojalle ja että sama poika saa seksiä useammalta tytöltä!

Miten asia näin on? Antavatko tytöt niille hyvännäköisille urheilullisille pojille ja vähemmän komeat pojat jäävät ilman seksiä? Vai seurustelevatko teini-ikäiset tytöt itseään vanhempien poikien kanssa jolloin 16-vuotiaat tytöt antavat seksiä 18-20-vuotiaille pojille ja 16-vuotiaat pojat jäävät ilman seksiä?

Miksi teinitytöt haluavat yhdyntää? Onko nykyään häpeä, jos on neitsyt? Puhuvatko tytöt keskenään siitä onko neitsyt vai ei ja neitsyyden menetys on ylpeyden aihe?

Mistä johtuu että tytöt antavat enemmän seksiä kuin pojat?

Jos pojista olisi ollut suurempi osa yhdynnässä, niin ymmärtäisin tämän, koska yhdyntä on leuhkimisen aihe pojilla ja teinipojilla on kovat seksitarpeet. Mutta tytöt ovatkin niitä, jotka haluavat jopa enemmän seksiä teini-iässä kuin pojat. En ymmärrä.

Miksi te teini-ikäiset tytöt, yli puolet teistä, olette olleet yhdynnässä pojan kanssa? Onko kyse kokeilunhalusta vai siitä että seurustellaan itseä paljon vanhemman pojan kanssa vai pitääkö päästä neitsyydestaä eroon jotta voi ylpeillä sillä vai mistä on kyse?

Tytöistä on ollut SUUREMPI OSA KUIN POJISTA jo 16-vuotiaana yhdynnässä ja osuus on todella suuri ELI YLI PUOLET 16-17-vuotiaista TYTÖISTÄ. En ymmärrä. Kertokaa tytöt, mikä tämä villitys antaa seksiä pojalle oikein on.

Kyse ei voi olla siitä, että tuli kännissä bailuissa annettua pojalle vahingossa, koska pojat ovat kännissä enemmän tai ainakin yhtä paljon kuin tytöt.

Miksi te 14-17-vuotiaat tytöt annatte pojille seksiä? Vai haetteko te seksiä eli hakemalla haette poikaa, jonka kanssa voisi harrastaa seksiä ja jos haette niin miksi? Annatte enemmän seksiä pojille kuin pojat antavat tytöille.

4

1988

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Glacio

Olisi hyvä lukea se tutkimus, jos voisit linkittää? Jos tutkimus on keskittynyt vain tiettyyn ikäryhmään, niin todennäköisesti kyseessä on ainakin osalla tytöistä tämän ikäryhmän ulkopuolinen poika. Vastatakseni alkuperäiseen kysymykseen: Miksi ei? 16-17-vuotias on jo sukupuolisesti riittävän kypsä. Lisäksi näin tasa-arvon aikana tämä ns. "slut-shaming" on jäämässä historiaan. Seksuaalikasvatus ja ehkäisyn käytön opetus on hyvää ja ihmiset oppivat, että seksi on täysin luonnollista eikä omaa seksuaalisuuttaan tarvitse häpeillä. :)

• Anonyymi

Niinkai se on ollut aina yhdet ja samat pojat saa useimmalta tytöltä, muut pojat joutuvat tyytymään runkkaukseen. Isänikin kertoi että hänen nuoruudessaan, yksi sankari oli puhkonut piikuuden kaikilta kylän tytöiltä ja sitten lähtenyt pääkaupunkiin.

• Anonyymi

Ai mistä amiksest

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      66
      809
    2. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      160
      808
    3. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      23
      799
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      101
      767
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      728
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      677
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      192
      660
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      602
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      592
    10. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      36
      568
    11. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      549
    12. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      490
    13. 39
      475
    14. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      457
    15. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      455
    16. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      9
      439
    17. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      437
    18. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      70
      433
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      54
      428
    20. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      109
      426
    Aihe