barca vai realmadrid?

lylylomafcbarca

kumpaan paikkaan kandee mennä katso kotipeliä?
ja muutakin menoja voitte kehua..

7

441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syyslomalla

      Madrid pikkasen edullisempi lentojen suhteen...yms.oleminen

    • futbolfun

      Riippuu paljon siitä kumpaa kannattaa.Jos ei kumpaakaan on tietysti ihan sama.Kummassakin kaupungissa on hyvät puolensa ja myöskin ne huonot.Itse molemmissa kaupungissa käyneenä valitsisin Barcelonan.

    • Kaupunkina ehdottomasti mielenkiintoisempi Barcelona.

      Mutta jos haluat mennä katsomaan jalkapalloa ja haluat kokea paremman tunnelman, niin silloin suuntaat ehdottomasti Atletico Madridin peliin.

    • Vanhempinainenyksin

      Täydellistä hipova oli ainakin mun matsikokemukseni Barcan kotimatsissa Real Sociedadia vastaan nyt tammikuussa. Ostin vip-lipun, sitä saa vain Barcan omilta sivuilta ostettua, jos vaki-kannattajilta jää lippuja yli, ne menee sinne myyntiin. Lippuun sisältyi vip-lounge, sis. kuoharit, naposteltavat ennen matsia, väliajalla ja matsin jälkeen. rauhalliset vessat. Vip sisäänkäynti on oma, ei tarvi rynniä muiden jaloissa tönittävänä. Satuin pääsemään vielä ykkösriviin, ettei tarvinnut kenenkään selän takaa kurkistella näkymiä. Messi pelas parhaimmillaan 20 m. päässä! Olis voinu huutaa että Messi mitä teet illalla, lähetkö messiin...
      Mielestäni kohtuuhinta vip-elämyksestä 230 €.

    • erotuåmari

      Sitten heräsit humalastasi Ypäjän pallon pelistä, katsomon alta oksennuksessa. Olit juonut laatikon vip-keskiolutta. Poliisit oli parhaimmillaan 20 m. päässä ennen kuin veivät sinut. Koitit kuitenkin huutaa niille että mitä teette illalla.

    • Sitges

      Barcelonan. Olin juuri sunnuntaina katsomassa Barca-Valencia -matsin ja hyvä tunnelma oli Camp Noulla. Suosittelen myös sitä Barcan museoa ja kiertokäyntiä stadionilla.

    • Carrer.J.Costa

      Visça el Barça.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1641
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      61
      1110
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      188
      909
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      43
      831
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    7. 68
      747
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      610
    Aihe