barca vai realmadrid?

lylylomafcbarca

kumpaan paikkaan kandee mennä katso kotipeliä?
ja muutakin menoja voitte kehua..

7

441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syyslomalla

      Madrid pikkasen edullisempi lentojen suhteen...yms.oleminen

    • futbolfun

      Riippuu paljon siitä kumpaa kannattaa.Jos ei kumpaakaan on tietysti ihan sama.Kummassakin kaupungissa on hyvät puolensa ja myöskin ne huonot.Itse molemmissa kaupungissa käyneenä valitsisin Barcelonan.

    • Kaupunkina ehdottomasti mielenkiintoisempi Barcelona.

      Mutta jos haluat mennä katsomaan jalkapalloa ja haluat kokea paremman tunnelman, niin silloin suuntaat ehdottomasti Atletico Madridin peliin.

    • Vanhempinainenyksin

      Täydellistä hipova oli ainakin mun matsikokemukseni Barcan kotimatsissa Real Sociedadia vastaan nyt tammikuussa. Ostin vip-lipun, sitä saa vain Barcan omilta sivuilta ostettua, jos vaki-kannattajilta jää lippuja yli, ne menee sinne myyntiin. Lippuun sisältyi vip-lounge, sis. kuoharit, naposteltavat ennen matsia, väliajalla ja matsin jälkeen. rauhalliset vessat. Vip sisäänkäynti on oma, ei tarvi rynniä muiden jaloissa tönittävänä. Satuin pääsemään vielä ykkösriviin, ettei tarvinnut kenenkään selän takaa kurkistella näkymiä. Messi pelas parhaimmillaan 20 m. päässä! Olis voinu huutaa että Messi mitä teet illalla, lähetkö messiin...
      Mielestäni kohtuuhinta vip-elämyksestä 230 €.

    • erotuåmari

      Sitten heräsit humalastasi Ypäjän pallon pelistä, katsomon alta oksennuksessa. Olit juonut laatikon vip-keskiolutta. Poliisit oli parhaimmillaan 20 m. päässä ennen kuin veivät sinut. Koitit kuitenkin huutaa niille että mitä teette illalla.

    • Sitges

      Barcelonan. Olin juuri sunnuntaina katsomassa Barca-Valencia -matsin ja hyvä tunnelma oli Camp Noulla. Suosittelen myös sitä Barcan museoa ja kiertokäyntiä stadionilla.

    • Carrer.J.Costa

      Visça el Barça.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1256
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1078
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      904
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      774
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      677
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      42
      615
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      565
    Aihe