kumpaan paikkaan kandee mennä katso kotipeliä?
ja muutakin menoja voitte kehua..
barca vai realmadrid?
7
441
Vastaukset
- syyslomalla
Madrid pikkasen edullisempi lentojen suhteen...yms.oleminen
- futbolfun
Riippuu paljon siitä kumpaa kannattaa.Jos ei kumpaakaan on tietysti ihan sama.Kummassakin kaupungissa on hyvät puolensa ja myöskin ne huonot.Itse molemmissa kaupungissa käyneenä valitsisin Barcelonan.
Kaupunkina ehdottomasti mielenkiintoisempi Barcelona.
Mutta jos haluat mennä katsomaan jalkapalloa ja haluat kokea paremman tunnelman, niin silloin suuntaat ehdottomasti Atletico Madridin peliin.- Vanhempinainenyksin
Täydellistä hipova oli ainakin mun matsikokemukseni Barcan kotimatsissa Real Sociedadia vastaan nyt tammikuussa. Ostin vip-lipun, sitä saa vain Barcan omilta sivuilta ostettua, jos vaki-kannattajilta jää lippuja yli, ne menee sinne myyntiin. Lippuun sisältyi vip-lounge, sis. kuoharit, naposteltavat ennen matsia, väliajalla ja matsin jälkeen. rauhalliset vessat. Vip sisäänkäynti on oma, ei tarvi rynniä muiden jaloissa tönittävänä. Satuin pääsemään vielä ykkösriviin, ettei tarvinnut kenenkään selän takaa kurkistella näkymiä. Messi pelas parhaimmillaan 20 m. päässä! Olis voinu huutaa että Messi mitä teet illalla, lähetkö messiin...
Mielestäni kohtuuhinta vip-elämyksestä 230 €. - erotuåmari
Sitten heräsit humalastasi Ypäjän pallon pelistä, katsomon alta oksennuksessa. Olit juonut laatikon vip-keskiolutta. Poliisit oli parhaimmillaan 20 m. päässä ennen kuin veivät sinut. Koitit kuitenkin huutaa niille että mitä teette illalla.
- Sitges
Barcelonan. Olin juuri sunnuntaina katsomassa Barca-Valencia -matsin ja hyvä tunnelma oli Camp Noulla. Suosittelen myös sitä Barcan museoa ja kiertokäyntiä stadionilla.
- Carrer.J.Costa
Visça el Barça.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281266
- 1181088
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97914- 113837
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271778- 48705
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18687- 44629
- 49589
- 26584