Jos minä olisin ollut Dingon levy-yhtiön toimitusjohtaja vuonna 2005 niin olisin tämän virren suorastaan vaatinut Purppuraa levyn toiseksi singleksi ja radiopromo sinkuksi hienon mustan lesken jälkeen. Musta leski tais olla koko kesän v.2005 sinkkulistojen kärkipaikoilla.
Voin tietysti olla väärässäkin mutta väitän että tätä ei sinkkuna julkaistu? Julkaistiinko edes radiopromona? Youtubessa on kyllä ollut laulun suosio aikamoinen.
Kaikki kaunis katoaa biisi
eveonhyva
3
2639
Vastaukset
- eveonhyva
https://www.youtube.com/watch?v=J0qNVrnCv_s
tässä veisu. - 534635246
Ei julkaistu singlenä eikä radiopromona. Syy lienee yksinkertainen: Se on Even, ei Neumannin laulama. Suuri yleisö ei olisi tunnistanut sitä Dingon biisiksi.
- jneeee
Toi biisi ois kiva kuulla neumannin laulamana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä minä sen vielä tähän sanon
Olen ollut tänään vähän alamaissa ja luullut etten sano enää ksokaan.... Rakastan sinua! Hyvää yötä.345192Jussi Rainio rehellisenä - Tämä hiersi Vain elämää -kuvauksissa: "Oltiin kaikki samassa kusessa..."
Vain elämää -sarjassa on tänä syksynä mukana Jussi Rainio. Tämä tyyppi on kyllä symppis- ja mikä ääni! Kuka muistaa "...133371- 302971
Mulla on ihan kamala ikävä nyt
Nyt on leikki kaukana tästä. Aina ollaan oltu suht korrekteja nähdessä. Tällä hetkellä hyppäisin kaulaan, jos näkisin. E212687- 1022314
Maapallon nykyinen elämä on romahtamassa
Ilmastokatastrofi tulee ja eliölajeja kuolee vauhdilla sukupuuttoon, mutta väestönkasvu jatkuu ja kaikki hakevat loputon2542230- 252222
Muistan kyllä kirkkaasti kaiken
Mitä silloin tapahtui. Ei ole muisti kadonnut minnekään. Mieluummin olisin unohtanut kaiken. Sattui niin noloja juttu512220370 työtöntä lisää
Onko Mäkelä (PS) oikeassa: Yritysjohtajat ovat surkeita, he eivät saa tavaraa kaupaksi ja vientiä vetämään ? Runsaista y2571571- 101241