on se kyllä kiva kun ikaalinen rupee monikansalaistuun, pian saamme koivikon täyteen pakolaisia, kyllähän meiltä löytyy halukkaita auttaan heitä esim käymällä kaupassa heille ja tarjoo kyytiä jos menevät itse asioille jne kotiapu on myös tärkeetä esim sivojia tarvitaan pyykinpesiöitä kokkeja mutta tärkein on ystävyys he ovat täälä yksin kaikki joukolla auttaan, tässähän on kiva koko perheen harrastus voi vaikka pitää kivan grilli illan ystäväpakolaisen kanssa ja samalla oppia niiden kieli ja tavat, KAIKKIMUKAAN
pakolaiset
6
92
Vastaukset
- JeesuksenNimeen
Olen eronnut kirkosta juuri tämän nykyajan jumalattomuuden vuoksi, mikä Suomen kirkossa vallitsee.
Kirkko ei noudata enää Raamatun sanaa, vaan muokkaa sitä mieleisekseen pitääkseen seurakuntalaiset tyytyväisenä. Ja kaikki tämä kirkollisveron vuoksi. Raha ratkaisee...
Vääräuskoisia hyysätään, homoja vihitään papiksi samoin naisia... Kirkko puuhaa kaikkea sitä mitä Raamattu kieltää.
Saatana on vallannut kirkon. - TipTopPojat
Minä ainakin tungen sellaista metalliputkee heidän pers*eseensä että Hoikkalakaan ei ole moista hoitoa koskaan saanut!
- lapsen.tasolla
Käyppä näyttämässä sitä persettäsi lääkärille ja pyydä
lähete samalla pitkään hoitoon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634010Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783638- 423155
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192538Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222387Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa452091- 471977
- 471758
- 331657
- 301546