on se kyllä kiva kun ikaalinen rupee monikansalaistuun, pian saamme koivikon täyteen pakolaisia, kyllähän meiltä löytyy halukkaita auttaan heitä esim käymällä kaupassa heille ja tarjoo kyytiä jos menevät itse asioille jne kotiapu on myös tärkeetä esim sivojia tarvitaan pyykinpesiöitä kokkeja mutta tärkein on ystävyys he ovat täälä yksin kaikki joukolla auttaan, tässähän on kiva koko perheen harrastus voi vaikka pitää kivan grilli illan ystäväpakolaisen kanssa ja samalla oppia niiden kieli ja tavat, KAIKKIMUKAAN
pakolaiset
6
113
Vastaukset
- JeesuksenNimeen
Olen eronnut kirkosta juuri tämän nykyajan jumalattomuuden vuoksi, mikä Suomen kirkossa vallitsee.
Kirkko ei noudata enää Raamatun sanaa, vaan muokkaa sitä mieleisekseen pitääkseen seurakuntalaiset tyytyväisenä. Ja kaikki tämä kirkollisveron vuoksi. Raha ratkaisee...
Vääräuskoisia hyysätään, homoja vihitään papiksi samoin naisia... Kirkko puuhaa kaikkea sitä mitä Raamattu kieltää.
Saatana on vallannut kirkon. - TipTopPojat
Minä ainakin tungen sellaista metalliputkee heidän pers*eseensä että Hoikkalakaan ei ole moista hoitoa koskaan saanut!
- lapsen.tasolla
Käyppä näyttämässä sitä persettäsi lääkärille ja pyydä
lähete samalla pitkään hoitoon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281276
- 1181107
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97924- 113847
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271788- 48705
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18687- 44649
- 28627
- 49599