sairaanhoitajasta insinööriksi?

kjtjnccvbn

Huomenna olisi pääsykokeet... Pohjakoulutuksena lähihoitaja ja sitten myös sairaanhoitaja amk. Matematiikka, fysiikka ja kemia ainakin netin preppauskurssin puitteissa aika huonolla tasolla. Luovutanko jo nyt suosiolla? Kahdensuuntaista kommentointia olen asiasta lukenut; osan mielestä näinkin selviää "ihan hyvin", osa on nauranut minut suohon. Asiallisia vastauksia kiitos :)

2

1640

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Make_Large_Plans

Mikä ettei! Oikein hyvä idea sinulla. Yhdistelmä sairaanhoitaja insinööri. Todella hyvä polku lääke/sairaanhoito/farmasia alan vientihommiin ja vastaaviin asiantuntija/executive tehtäviin. Ovat erittäin hyvin palkattuja. Aina kannattaa yrittää. Jos nyt ei tärppää, niin sinulla on vuosi aikaa kehittää matemaattisia taitojasi. Lukemistahan se vaatii omalla ajalla (matematiikka kielet). Jätät ne toisten nauramiset heidän "besserwisser" jutuiksensa. Tyhjän naurajia ja toisten mollaajia maailma on täynnä. Sairaanhoito teknistyy koko ajan. Robotit yms. Insinööritutkinto sairaanhoitajan tutkinto on silloin erittäin kovaa valuuttaa. Tsemppiä kokeisiin.
      https://www.youtube.com/watch?v=LmWC_ZwBrRs

• lkgruk

Kiitos :) kielet suihku onneksi ihan vain ammattisanastoa kerryttämällä, joten niistä ei huolta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1392
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe