Huomenna olisi pääsykokeet... Pohjakoulutuksena lähihoitaja ja sitten myös sairaanhoitaja amk. Matematiikka, fysiikka ja kemia ainakin netin preppauskurssin puitteissa aika huonolla tasolla. Luovutanko jo nyt suosiolla? Kahdensuuntaista kommentointia olen asiasta lukenut; osan mielestä näinkin selviää "ihan hyvin", osa on nauranut minut suohon. Asiallisia vastauksia kiitos :)
sairaanhoitajasta insinööriksi?
2
1274
Vastaukset
- Make_Large_Plans
Mikä ettei! Oikein hyvä idea sinulla. Yhdistelmä sairaanhoitaja insinööri. Todella hyvä polku lääke/sairaanhoito/farmasia alan vientihommiin ja vastaaviin asiantuntija/executive tehtäviin. Ovat erittäin hyvin palkattuja. Aina kannattaa yrittää. Jos nyt ei tärppää, niin sinulla on vuosi aikaa kehittää matemaattisia taitojasi. Lukemistahan se vaatii omalla ajalla (matematiikka kielet). Jätät ne toisten nauramiset heidän "besserwisser" jutuiksensa. Tyhjän naurajia ja toisten mollaajia maailma on täynnä. Sairaanhoito teknistyy koko ajan. Robotit yms. Insinööritutkinto sairaanhoitajan tutkinto on silloin erittäin kovaa valuuttaa. Tsemppiä kokeisiin.
https://www.youtube.com/watch?v=LmWC_ZwBrRs- lkgruk
Kiitos :) kielet suihku onneksi ihan vain ammattisanastoa kerryttämällä, joten niistä ei huolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974