Hei! Olen varaamassa tuohon all.inc. hotelliin matkaa. Mietityttää, millaisia ne tavalliset huoneet on, kun kaikki kuvat on niistä remontoiduista huoneista? Jos joku olis majoittunut niissä edullisemmissa, kertoisitko millaisia ne oli?
Rodos, Horizon
3
212
Vastaukset
- kaisatt
Koko hotelli on remontoitu,kaikki huoneet uusittu. Vastaanotto hotelliin ystävällinen,shamppanja tarjoilu ja hotellin palvelut ja tilat esitellään. Ruoka tarjolla saapumisajasta riippumatta.Lähtöpäivänä all-inclusive käytössä lähtöhetkeen saakka. Ruoka monipuolista. Itse saa hakea viiniä,olutta,vettä,jäätelöä ym.jääkaapista. Siisti hotelli,voin suositella juuri sieltä tulleena.
- kannattaakosäästää
Kiitos vastauksesta. Kuulostaa mainiolta. Onkohan tuossa hinnanerossa enää vain merinäköalasta kysymys?
- kaisatt
Lisää hintaa tekee tosiaan merinäköala tai jos ottaa esim.superior-huoneen,joka hieman isompi ja varustettu esim.kylpytakeilla ja vedenkeittimellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291899Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651870Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3731719Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151229Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121111
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81056- 2851015
- 821011
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks50991