Moi! Olis sellainen ongelma että haluaisin pelata pokemon go. mutta ei päästä kirjautuu Google tilin kautta. Puhelin Samsung Galaxy j5 2016! Kiitti etu käteen!
Ei pokemon go toimi!?
12
12075
Vastaukset
eli alussa kun se kysyi sun ikää jos olit liian nuori (uskoakseni se antaa vain yli 13v) niin et pääse kirjautumaan google tilillä eli lataa uudestaan ja laita ikäpaljon pidemmälle. Jos olet ongeelman takia jäänyt muista jälkeen käy kattomassa tää se myi mulle halvalla just mun toiveita vastaavan käyttäjän oikeesti toimii. http://keskustelu.suomi24.fi/t/14433305/myydaan-pokemon-go-kayttajia!
- Anonyymi
Kiitos tiedoista
- EpätoivoinenÄiti
Hei! Tämä ongelma pojalla myös, ei anna google -tiliä vaihtoehdoksi. Google -tilin asetuksista katsoin, ei ole edes ikää määritelty. Eli ei voi olla syynä. Aiemmalle puhelimelle antoi kirjautua google -tilin kautta, uusi puhelin ,ei anna.. Vinkkejä pliis!
- Anonyymi
Jos lapsen puhelimeen on määritelty ikä (esim.icloud tili alla)? Meillä toisen lapsen iphonen kanssa tulee google valinta kirjautumiseen. Ainoa ero, että hänen pokemon go:n latasin googlen kautta ja tämän jonka puhelimeen ei tule google valintaa kirjautumiseen, hain appin Appstoresta. En saa mitenkään edes tätä kierrettyä!
- Anonyymi
Minulla sama ongelma :(
- Anonyymi
Hei, minulla vastaavanlainen ongelma. Vaihdoin puhelimen Nokia 8.3 5G.hen ja su vielä toimi Pokemon go siinä ja nyt ei enää ma jälkeen ole toiminut. Saan ladattua pelin ja sitten se ei avaudu, yli puolivälin oranssi jana menee mutta siihen jämähtää. Olen poistanut pelin ja ladannut uudelleen, välillä tyhjentänyt välimuistia sammuttanut puhelimen ja ladannut pelin uudelleen. Joka kerta sama ongelma. VAnhassa tabeltissa peli pyörii ja myös vanhassa puhelimessa kotona wifi-verkossa.
- Anonyymi
En voi valita tyyppi!
- Anonyymi
Se on iästä kiinni, pitää valita ittesä vanhemmaksi..
- Anonyymi
Moi mä haluaisin pelata pokomonii mut se ei päästä muasisää🙄
- Anonyymi
Terve minulla on semmone ongelma en muista sala sanaa ja ei tule näkyyn sitä google juttuu siihen niin mikä auttaisi
- Anonyymi
Minä en pysty tekemään käyttäjää
- Anonyymi
Mä oon yrittänyt jo monta kertaa päästä Pokemon go mutta mä pääsen pokemoniin mutta se heittää mut pois siitä pelistä oon jotain 10 ja se on 7 v se Pokemon go voitteko auttaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401780
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628