Olin talvella kovassa flussassa.Nenänlimakalvot haavoilla,edelleen kipeät ja kirvelevät.Tutkittu pään tt,nenänkuvaukset.sydänfilmit,verikokeet.Flunnssan jälkeen uuvun helposti,lihaskipuja yläkropassa,toispuoleista pistelyä naamassa.Lääkäri ei noteeraa.UUSI aika korvapolille koska flunnsa kadotti hajuaistini,virus kova ja nenää vieläkin kirvelee,rasvaamisesta huolimatta.Onko jollakulla kokemusta ja mitä lähdettiin tutkimaan?Pää tuntuu enemmän raskaalta ja kuntokaan ei sama,jatkuvaa kipua kropassa.Lihasnykinät alkaneet kuukausi sitten,mitäs tuumaatte saman kokeneet jos sattuu olemaan?
Vastaukset 2
- elokuun
Hei vaan.
Ehkä neurologi oikea lääkäri kun on tullut lihasnykimistä.
On laaja skaala eri sairauksien
Mahdollisuudesta tietenkin.
Varaa aikaa niin homma etenee.
Mieti tarkkaan mitä on tapahtunut
Ennen noita.
Onko punkki purrut?
Oletko kaatunut? Onko sulla suvussa
Neurologisia sairauksia? Jne.
Tsemppiä sulle toivottavasti olosi kohenee ja saat jonkun selvyyden
Tilanteeseen. - potji
Tuli m ieleeni tässä että vuosi sitten mulla oli 2 tosi suurta punaista elukan puremajälkeä reidessä,n 10c läpimitaltaan.en kiinnittänytt enempää huomiota,ostin kortisonia ja ,kutisi .josko se on aiheuttanut borrea?kaikki kokeet verestä otttu pois-sulkumielessä,ja pään kuvissa kävin,cct.Helmikuussa olin rajussa flunssassa pitkään,antibiootikuuri myös.Paineen tunne päässä välillä,pistlyä kasvoiss,uupumusta,en jaksa kuten ennen.ei kuumeilua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761099- 42794
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden229672- 45518
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34512Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga48484Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️73480- 23478
Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52419- 18414