Olin talvella kovassa flussassa.Nenänlimakalvot haavoilla,edelleen kipeät ja kirvelevät.Tutkittu pään tt,nenänkuvaukset.sydänfilmit,verikokeet.Flunnssan jälkeen uuvun helposti,lihaskipuja yläkropassa,toispuoleista pistelyä naamassa.Lääkäri ei noteeraa.UUSI aika korvapolille koska flunnsa kadotti hajuaistini,virus kova ja nenää vieläkin kirvelee,rasvaamisesta huolimatta.Onko jollakulla kokemusta ja mitä lähdettiin tutkimaan?Pää tuntuu enemmän raskaalta ja kuntokaan ei sama,jatkuvaa kipua kropassa.Lihasnykinät alkaneet kuukausi sitten,mitäs tuumaatte saman kokeneet jos sattuu olemaan?
Flunssa jätti väsymykset ja lihaskivut
2
162
Vastaukset
- elokuun
Hei vaan.
Ehkä neurologi oikea lääkäri kun on tullut lihasnykimistä.
On laaja skaala eri sairauksien
Mahdollisuudesta tietenkin.
Varaa aikaa niin homma etenee.
Mieti tarkkaan mitä on tapahtunut
Ennen noita.
Onko punkki purrut?
Oletko kaatunut? Onko sulla suvussa
Neurologisia sairauksia? Jne.
Tsemppiä sulle toivottavasti olosi kohenee ja saat jonkun selvyyden
Tilanteeseen. - potji
Tuli m ieleeni tässä että vuosi sitten mulla oli 2 tosi suurta punaista elukan puremajälkeä reidessä,n 10c läpimitaltaan.en kiinnittänytt enempää huomiota,ostin kortisonia ja ,kutisi .josko se on aiheuttanut borrea?kaikki kokeet verestä otttu pois-sulkumielessä,ja pään kuvissa kävin,cct.Helmikuussa olin rajussa flunssassa pitkään,antibiootikuuri myös.Paineen tunne päässä välillä,pistlyä kasvoiss,uupumusta,en jaksa kuten ennen.ei kuumeilua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1772547Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki72291Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from562100- 1062020
Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276702014Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen341989Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la621337- 1251175
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei241087- 55968