Kaveri väittää että on lihava

hannuska98

Moikka! Mä oon ite 16 ja mun kaveri 17 ja ollaan tyttöjä. Oon huolestunu mun kaverista, joka on hoikan näkönen (sillä on tosi littee vatsa ja iso peppu) mut se haluu aina vaan laihduttaa ku vaa'an mukaan se on kuulemma "ällöttävän lihava". Se haluais laihuttaa 30kg mikä ei oo mun mielest todellakaa järkevää. Se on kyl minuu jonkuverran painavampi mut ku kysyin parilt tutult (aika läheiselt kumminki et sai rehellisen vastauksen) et kumpa ne luulee et painaa enemmän ni ne sano et mä mut kumpiki on tosi hoikka:o Itse olen siis 170 pitkä ja painan 68kg. Mun kaveri on 172cm ja painaa 83kg. Se siis oikeesti on laihan näkönen. Se halu laihuttaa vaa paheni, ku terveydenhoitaja sano sille vaan bmi kattomalla et sen pitäis laihuttaa vähintään 10kiloa. Pitäiskö mun estää sitä ja miten sen teen? Se lähettää mulle jatkuvast snäppejä, missä se puristelee sen reisiä ja vatsaa valittaa kuinka niis on liikaa rasvaa. Vatsasta se ei kyllä saa puristettua ees muutamaa senttiä..

10

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jglsmdmlfm

      Molemmat teistä olette ylipainoisia.

      • Uskoakseni "thick" on sana jota etsit... ei läski reisissä tai perseessä haittaa.


    • laihtua

      Korkeintaan 9 kiloo pois jos kerra kaveris haluu

    • Rynnäkköpenaali_

      Kyllä terkkari osaa sanoa onko syytä huoleen.
      Pääasia, että on sinut oman vartalon kanssa ja jos tuntuu siltä, että pitäisi laihduttaa, niin antaa mennä vaan.

    • Tunnen yhden joka on 175cm 55k eikä yli laiha..

    • Jaana17

      Kaverisi on oikeassa. Olet kyllä todella lihava. Taitaa hampurilaiset ja karkit maistua.

    • Riksun_pojat

      Ohhoh, kylläpä on aloittaja lihava, oikea mätisäkki!!! Saatiin kyllä kavereiden kanssa makeat naurut...

    • ååi

      Elämänlaatu paranee teillä kun noudatatte Antti Heikkilän ravintosuosituksia vähähiilihydraattisella ruokavaliolla. Hedelmiäkin vain 1 kpl päivässä.Viljat pois kokonaan ja sokerit.
      Näin tehdessäni jätin pois verenpainelääkkeet, ja 2 tyypin diabeteslääkkeet. Särkylääkkeetkin on nyt tarpeettomia joskin vieroitusoireita elimistössä vielä olevat lääkejäämistöt aiheuttaa kummallisia oireita. Olen syönyt monta vuotta noihin sairauksiin lääkkeitä ja elimistö vaati aina vaan sitä että ohjeistus pysyisi suositelluissa arvoissa.
      Nyt viljattomalla ja sokerittomalla ruokavaliolla 2kk. Väsymys poissa , laihduin normaali painoiseksi. Olen nut 166 cm pitkä ja 60 kg painava naishenkilö. Nesteet kehosta lähti sitruunavedellä. 2 luomu sitruunaa kuoritaan ja kuoret mehukannuun. Sitruunat halkaistaan ja puristetaan mehut kannuun ja 1 sitruunan kuorittu valkoinen osa kannuun myös. Sitten vettä kannuun. Juo ainakin 2 lasillista päivässä tätä se laittaa nesteet liikkumaan. Voi terästää 1-2 tl ruokasoodaa lasiin niin jopa voit hyvin. Luo netistä ruokasoodasta ja sitruunasta niin huomaat että olette löytäneet aarteen. Ruokavalio auttaa myös alakuloon. Minusta tuli virkeämpi ja ulospäin suuntautunut. Laihduin vaikka en laihduttanutkaan ainakin sen 6 kg.
      Ei ne Antti Heikklän puheet ole humihömiä kun olen nyt itse kokeillut. Lääkkeettömänä ole päässyt siihen kuin olisin ottanut lääkkeitä.
      Toivotan vaan Heikkilälle paljon onnea ja jaksamista.
      Olen iki kiitollinen hänelle uudesta elämästäni.

    • ootte_YLIPAINOISIA

      Hyvin voi 30kg pudottaa, kuha ei sen enempää.

    • ganjalf420

      Ei varmaan lihava, vaikea sanoa ilman kuvaa. Itse olen poika ja 185cm ja 70 kg. Olen myös suhteellisen lihaksikas. Paino ja kilot näkyvät jokaisella eri tavalla ulos päin. Kyllä tuosta voi laihduttaa, jos se tämän tytön halu on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      193
      4566
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2853
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2274
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      133
      2260
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1526
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1441
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1362
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe