Hei te jotka aiotte julkaista tekstinne!

Randalthor

Siitä vaan, tarjoa kustantajalle, ainakin silloin jos tekstisi on mielestäsi rehellisesti arvioituna hyvä ja muutkin ovat niin todenneet. Mutta sanompa vaan, että odottamaan joudut jos ihan tietämättömästä annat raapustuksesi, joten silloin vaan odota vastausta onko hyväksytty vai ei. Mutta jos moneksi kuukaudeksi venyy, niin haistata pitkät näille, kirjoita vielä jotain nasevaakin jos mieli tekee näille älykääpiöille, ja varsinkin silloin jos vastaus on negatiivinen. Mutta hyvänen aika, mieti ensin onko tekstisi todella niin hyvä ja onko siinä kaikki täysin kohdallaan kieliopissa ja rakenteessa ja logiikassa ja pääseekö lukijat hahmon päänsisälle jne. sillä jos näin ei ole, kuinka sinulla on varaa haistattaa?

Mutta jos sinulla on varaa haistattaa, niin haistata kunnolla näille pelleille, jotka omassa hulluudessaan ovat munineet täysin, ja vieläpä ihan tarkoituksellisesti! Kirjoita tulista tulta ja tulikiveä!

Näin ollen jos negatiivinen tulo, älä yritä, hullu poika, tee omakustanne. Vain ani harvalla onnistaa jos samalla tekstillä yrittää, ja absoluuttisen varmasti, niin kivenkovan varmasti että jeesuskin vapisee jos yrität samaa tekstiä samal firmal niin vastaus on EI. Se on täysin maximaalisen absoluuttisen varmaa kuin Lapuatn pilarit.

Karisto oli ennen hyvä firma, mutta kun Ajan Pyörän suomentaminen loppui, oli jollakin mennyt siellä aivot umpisolmuun.

Siksi jos ei tärppää tarinalla ja haluat yrittää samalla, niin tee omakustanne. Myy vaikka mummosi jos et muuten saa tai halua mania.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
        Ikävä
        60
        6294
      2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
        Ikävä
        100
        3252
      3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
        Oulainen
        25
        2566
      4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
        Ikävä
        21
        2198
      5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
        Suomi24 Blogi ★
        355
        1788
      6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
        Ikävä
        27
        1696
      7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
        Ikävä
        25
        1480
      8. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
        Perussuomalaiset
        226
        1413
      9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
        Ikävä
        49
        1392
      10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
        Tunteet
        32
        1368
      Aihe