Kari ja Tapsa !

Marianne

Täälä on ollut kiivasta väittelyä, että kumpi on parempi Tapani Kansa vai Kari Tapiota ? Mun mielestä tuollainen väittely on tosi turhaa. Makasiat ovat makuasioita. Toiset pitää Tapsasta, toiset Karista, jotkut ei kummastakaan ja jotkut molemmista...thats it. Itse mä kuulun tuohon viimeksimainittuun ryhmään.

Mun mielestä he molemmat ovat aivan mielettömän hyviä laulajia. Ehdottomasti Suomen kirkkainta huippua. He ovat erityylisiä esiintyjiä ja persoonia, mutta siinä juju just onkin. Hyvä laulaja uskaltaa olla omaitsensä ja hänellä on se oma jäljittelemätön tyylinsä, vaikkei se sitten kaikkia miellyttäisikään.

Mä olen saanut sellaisen käsityksen, että nämä herrat arvostavat toistensa ammattitaitoa hyvin paljon.
Tapsan keikoillakin, kun olen monasti ollut, niin joskushan Tapsalla on tapana veistellä vitsiä kolleegoistaan ( esim. Reijo Taipaleen ja Eino Grönin ryyppyreissuista). Kari Tapion kustannuksella mä en ole koskaan kuullut Tapsan laskevan leikiä tai mollaavan häntä.

18

748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anna.h

Tuon voin allekirjoittaa täysin!

• hyvän musiikin ystävä

Juu ja minä myös ! Molemmat jätkät niin hyviä laulajia ,etten mä ainakaan tykkää hyljeksiä kumpaakaan.
        Taidokkaina laulajina ja tulkitsijoina ,sekä vahvoina persoonina he tuovat kaivattaavaa väriä ja karismaa laulunlavoille.

• juska
        hyvän musiikin ystävä kirjoitti:

Juu ja minä myös ! Molemmat jätkät niin hyviä laulajia ,etten mä ainakaan tykkää hyljeksiä kumpaakaan.
        Taidokkaina laulajina ja tulkitsijoina ,sekä vahvoina persoonina he tuovat kaivattaavaa väriä ja karismaa laulunlavoille.

Kuitenkin Kari Tapio suosikkini!

• 7878

SAMOIN REIJO KALLIO JOTA OON KUUNNELLU.JA KARI TAPIO < TAPANI KANSA ON MYÖS HYVIÄ HEMMOJA.EHKÄ KLABBINEN

• jeps

Toi Klabbi/Tapani-sota taitaa olla pääsääntöisesti noiden parin idiootin ylläpitämää touhua.Toinen näytti jo pieniä aivotoiminan merkkejä kirjoittelussaan,mutta mopo tuntuu taas karkaavan käsistä.Kumma ettei noita vakihäiriköitä saada bannattua,niinkuin muilla foorumeilla...

• voi voi

Ihmettelen ettei tollasia häiriköitä saada kuriin kun sinäkin olet??

Suakin varten on ihan omat foorumit voit mennä sinne kirjoittelemaan omia huoliasi koska niitä sinulla näkyy olevan niitä.
        Vaihda foorumia.

• 787

TOISAALTA MÄ IHAILEN KARI TAPIOTA ITSEKIN OLISI HIENOA OLLA SELLAINEN KLABBI TYYLINEN MIES

• Klabbi fani
        787 kirjoitti:

TOISAALTA MÄ IHAILEN KARI TAPIOTA ITSEKIN OLISI HIENOA OLLA SELLAINEN KLABBI TYYLINEN MIES

Klabbihan on ihana ei voi muuta.

Hänel upee ääni ja esiintyy herrasmiehen lailla.
        Pukeutuu myös herrasmiehen lailla.
        Käyttäytyy herrasmiehen lailla jne....

siis aivan mahtava on Hän.

• Mira
        Klabbi fani kirjoitti:

Klabbihan on ihana ei voi muuta.

Hänel upee ääni ja esiintyy herrasmiehen lailla.
        Pukeutuu myös herrasmiehen lailla.
        Käyttäytyy herrasmiehen lailla jne....

siis aivan mahtava on Hän.

Kyllähän Tapsakin tyylikkäästi pukeutuu.
        Upea äänikin on ja esiintymistaitoa ja lavakarismaa löytyy.
        Siinä käytöksessä hänellä saattaa kylläkin silloin tällöin olla vähän kohentamisen varaa.

• no joo
        Mira kirjoitti:

Kyllähän Tapsakin tyylikkäästi pukeutuu.
        Upea äänikin on ja esiintymistaitoa ja lavakarismaa löytyy.
        Siinä käytöksessä hänellä saattaa kylläkin silloin tällöin olla vähän kohentamisen varaa.

Kansalla olis monessakin asiassa kohentamisen varaa!!!

• no joo kirjoitti:

Kansalla olis monessakin asiassa kohentamisen varaa!!!

Kari Tapio voisi monessakin asiassa ottaa Tapsasta mallia.

• näin on...
        Justiinax kirjoitti:

Kari Tapio voisi monessakin asiassa ottaa Tapsasta mallia.

Kyllä kuule Justiinax on niin että Kansalla olis paljon oppimista.

Esim. vois opetella laulamaan kunnolla eikä määkiä.

• Sini

Titaanien taisto !!!
      Molemmat ovat upeita artisteja. Kaikkea hyvää heille!

• Ponya

Jari Sillanpään tyyliseen esintymiseen,molemmät on hyi,hyi yääkk....

• no silleen...

Sillanpää se on kuule yök yök.

• Just niin
        no silleen... kirjoitti:

Jari Sillanpää yäk vaan suomalainen artisti.Turha mollatta jatkuvasti jotakin täällä!

• voi voi voi...

Jari Sillanpään tyyli esiintyä on vasta yök tyrkyttää itseensä kulkee muijien lääpittävänä
        ja kaikki vanhat akat sitä lääppii hyi yök....

• minä
        no silleen... kirjoitti:

siinä missä jarikin jokaisella heillä on yksityisyytensä ihmisenä olla mitä ovat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      178
      3600
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2512
    3. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      121
      1247
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      15
      1220
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      10
      1129
    6. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      74
      1070
    7. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      904
    8. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      19
      900
    9. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      40
      825
    10. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      202
      741
    Aihe