Kari ja Tapsa !

Marianne

Täälä on ollut kiivasta väittelyä, että kumpi on parempi Tapani Kansa vai Kari Tapiota ? Mun mielestä tuollainen väittely on tosi turhaa. Makasiat ovat makuasioita. Toiset pitää Tapsasta, toiset Karista, jotkut ei kummastakaan ja jotkut molemmista...thats it. Itse mä kuulun tuohon viimeksimainittuun ryhmään.

Mun mielestä he molemmat ovat aivan mielettömän hyviä laulajia. Ehdottomasti Suomen kirkkainta huippua. He ovat erityylisiä esiintyjiä ja persoonia, mutta siinä juju just onkin. Hyvä laulaja uskaltaa olla omaitsensä ja hänellä on se oma jäljittelemätön tyylinsä, vaikkei se sitten kaikkia miellyttäisikään.

Mä olen saanut sellaisen käsityksen, että nämä herrat arvostavat toistensa ammattitaitoa hyvin paljon.
Tapsan keikoillakin, kun olen monasti ollut, niin joskushan Tapsalla on tapana veistellä vitsiä kolleegoistaan ( esim. Reijo Taipaleen ja Eino Grönin ryyppyreissuista). Kari Tapion kustannuksella mä en ole koskaan kuullut Tapsan laskevan leikiä tai mollaavan häntä.

18

768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anna.h

      Tuon voin allekirjoittaa täysin!

      • hyvän musiikin ystävä

        Juu ja minä myös ! Molemmat jätkät niin hyviä laulajia ,etten mä ainakaan tykkää hyljeksiä kumpaakaan.
        Taidokkaina laulajina ja tulkitsijoina ,sekä vahvoina persoonina he tuovat kaivattaavaa väriä ja karismaa laulunlavoille.


      • juska
        hyvän musiikin ystävä kirjoitti:

        Juu ja minä myös ! Molemmat jätkät niin hyviä laulajia ,etten mä ainakaan tykkää hyljeksiä kumpaakaan.
        Taidokkaina laulajina ja tulkitsijoina ,sekä vahvoina persoonina he tuovat kaivattaavaa väriä ja karismaa laulunlavoille.

        Kuitenkin Kari Tapio suosikkini!


      • 7878

        SAMOIN REIJO KALLIO JOTA OON KUUNNELLU.JA KARI TAPIO < TAPANI KANSA ON MYÖS HYVIÄ HEMMOJA.EHKÄ KLABBINEN


    • jeps

      Toi Klabbi/Tapani-sota taitaa olla pääsääntöisesti noiden parin idiootin ylläpitämää touhua.Toinen näytti jo pieniä aivotoiminan merkkejä kirjoittelussaan,mutta mopo tuntuu taas karkaavan käsistä.Kumma ettei noita vakihäiriköitä saada bannattua,niinkuin muilla foorumeilla...

      • voi voi

        Ihmettelen ettei tollasia häiriköitä saada kuriin kun sinäkin olet??

        Suakin varten on ihan omat foorumit voit mennä sinne kirjoittelemaan omia huoliasi koska niitä sinulla näkyy olevan niitä.
        Vaihda foorumia.


      • 787

        TOISAALTA MÄ IHAILEN KARI TAPIOTA ITSEKIN OLISI HIENOA OLLA SELLAINEN KLABBI TYYLINEN MIES


      • Klabbi fani
        787 kirjoitti:

        TOISAALTA MÄ IHAILEN KARI TAPIOTA ITSEKIN OLISI HIENOA OLLA SELLAINEN KLABBI TYYLINEN MIES

        Klabbihan on ihana ei voi muuta.

        Hänel upee ääni ja esiintyy herrasmiehen lailla.
        Pukeutuu myös herrasmiehen lailla.
        Käyttäytyy herrasmiehen lailla jne....

        siis aivan mahtava on Hän.


      • Mira
        Klabbi fani kirjoitti:

        Klabbihan on ihana ei voi muuta.

        Hänel upee ääni ja esiintyy herrasmiehen lailla.
        Pukeutuu myös herrasmiehen lailla.
        Käyttäytyy herrasmiehen lailla jne....

        siis aivan mahtava on Hän.

        Kyllähän Tapsakin tyylikkäästi pukeutuu.
        Upea äänikin on ja esiintymistaitoa ja lavakarismaa löytyy.
        Siinä käytöksessä hänellä saattaa kylläkin silloin tällöin olla vähän kohentamisen varaa.


      • no joo
        Mira kirjoitti:

        Kyllähän Tapsakin tyylikkäästi pukeutuu.
        Upea äänikin on ja esiintymistaitoa ja lavakarismaa löytyy.
        Siinä käytöksessä hänellä saattaa kylläkin silloin tällöin olla vähän kohentamisen varaa.

        Kansalla olis monessakin asiassa kohentamisen varaa!!!


      • no joo kirjoitti:

        Kansalla olis monessakin asiassa kohentamisen varaa!!!

        Kari Tapio voisi monessakin asiassa ottaa Tapsasta mallia.


      • näin on...
        Justiinax kirjoitti:

        Kari Tapio voisi monessakin asiassa ottaa Tapsasta mallia.

        Kyllä kuule Justiinax on niin että Kansalla olis paljon oppimista.

        Esim. vois opetella laulamaan kunnolla eikä määkiä.


    • Sini

      Titaanien taisto !!!
      Molemmat ovat upeita artisteja. Kaikkea hyvää heille!

    • Ponya

      Jari Sillanpään tyyliseen esintymiseen,molemmät on hyi,hyi yääkk....

      • no silleen...

        Sillanpää se on kuule yök yök.


      • Just niin
        no silleen... kirjoitti:

        Sillanpää se on kuule yök yök.

        Jari Sillanpää yäk vaan suomalainen artisti.Turha mollatta jatkuvasti jotakin täällä!


      • voi voi voi...

        Jari Sillanpään tyyli esiintyä on vasta yök tyrkyttää itseensä kulkee muijien lääpittävänä
        ja kaikki vanhat akat sitä lääppii hyi yök....


      • minä
        no silleen... kirjoitti:

        Sillanpää se on kuule yök yök.

        siinä missä jarikin jokaisella heillä on yksityisyytensä ihmisenä olla mitä ovat.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe