Heippa!
Lähden tänään ensimmäistä kertaa yksin lentämään finnairilla Ranskaan ja tein löhtöselvityksen kotona netissä. Kuitenki vähän jännittää että osaanko siellä koneella tehdä me loput jutut joten voinko kuitenki kävellä suoraan tavalliselle check in pisteelle ja tehdä tarvittavat jutut siinä? :)
Kiitos!
PIKAISTA APUA KAIVATAAN!
8
545
Vastaukset
- AY877
Aika viime tippaan kyselyt heität tänne kun vika Ranskan lento lähtee klo 19:30. Etköhän ole jo kentällä tai uskoisin ettet ole oikeesti mihinkään lentämässä. Jos oikeesti noin jännittää niin et sä 1h13 ennen koneenlähtöä mietiskele asioita terminaalin ulkopuolella.
- Nussitaanpilkkua
Kiitos tarkkasilmäisyydestä jos haluat täsmällisen ajan niin lähden huomenna 7.35 muta olen jo matkalla kentälle joten kirjoitin tänään :)))))))))
- eivaikeaa
Finnairilla ei ole enää tavallisille matkustajille check-in-tiskejä. Siellä aulassa kuitenkin pyörii niitä työntekijöitä opettamassa automaattien käyttöä, kysyt sellaiselta neuvoa. Sitä varten ne siinä seisoskelee.
- Aloittajaa
Okei, kiitos paljon! :)
- eivaikeaa
Toivottavasti ostit pelkän menolipun URPO.
- matkallavaan
Jos mukana on ruumaan menevä matkalaukku niin lähtöselvitystä ei ole tarpeellista tehdä netissä.Joudut joka tapauksessa kuitenkin käyttämään kentän checkinn automaattia. Automaatti on aika helppokäyttöinen,seuraa vain ohjeita.
Hyvää matkaa.- automaticc
Automaattia ei ole pakko käyttää, vaikka olisi ruumaan menevää tavaraa, jos lähtöselvitys on tehty netissä. Kentällä on myös miehitettyjä Bag Drop -tiskejä. Lähtöselvitys täytyy tietysti olla tehtynä, ennen kuin noita tiskejä käyttää.
- Julankauta
On myös automaattisia bagdroppeja. Siitä vaan kännykältä näytetään qr-koodi lukijalle, laite tulostaa laukkuun laitettavat tarrat ja laukku hihnalle. Pitää kyllä kiitellä Helsinki-vantaata sillä rosi ripeää on nykyään toiminta siellä. Turvatarkastusjonotkin ovat aina tosi nopeat melkein mihin aikaan tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665675Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti953038- 2772656
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362479Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä232409Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611790Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai601388Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131243- 881195
- 901166